The Travel Company - Kumuka Reizen

Snelle levering en ook bij mankement / beschadiging snel en zeer correct opgelost.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel contact en prima service!

Rogier

Service met een hoofdletter S!

Beschrijf hier uw ervaring

Zojuist bedacht dat ik vanwege de warmte morgen, voor een spontane BBQ, een paar rokken nodig heb voor op mijn stamtafels. Na een kort telefoontje blijkt dat geen probleem en gaat een collega even... Zojuist bedacht dat ik vanwege de warmte morgen, voor een spontane BBQ, een paar rokken nodig heb voor op mijn stamtafels. Na een kort telefoontje blijkt dat geen probleem en gaat een collega even langs post NL om ervoor te zorgen dat de rokken morgen al worden bezorgd. Dat noem ik nog een ongecompliceerde service! Dank jullie!

Prima kwaliteit en service (waaronder snelle en adequate antwoorden op vragen per e-mail en per telefoon). Niet goedkoop, maar wel waar voor je geld.

deacon verbakel

Super prestatie binnen 24 uur geleverd. super goeie kwaliteit en zeer stabiel.

kortom;
- goed telefonisch bereikbaar
- goed advies, samen gezocht naar de ideale tafel met statafelrok
- binnen 1 werkdag geleverd
- super kwaliteit en zeer stabiel

Erik

Ik had snel een aantal statafels nodig voor een feestje. Ik heb deze de avond ervoor besteld en de volgende ochtend werd de bestelling al netjes bezorgd.

Beschrijf hier uw ervaring

De statafels zijn goedkoop maar wel opvallend stevig en stabiel.

Els van Haandel

Enige tijd geleden op een donderdagmiddag statafels bested omdat ik dit vrijdag nodig had voor een feest. de volgende dag keurig geleverd omstreeks 14 uur. netjes verpakt geen beschadegingen

Beschrijf hier uw ervaring

ze komen vandaag besteld, morgen geleverd na.

Jeroen

Snelle en goede leveren. Op woensdag besteld en op donderdag ochtend als in huis

Kwaliteit en goede service