AVF

Eerst was er e.e.a. mis gegaan met de levering en uiteindelijk waren de tafels lastig in elkaar te zetten, doordat de markeringen ontbraken. Daarna was er miscommunicatie.

Op verzoek...

Op verzoek van het bedrijf heb ik per mail mijn probleem kenbaar gemaakt. Waarna het bedrijf keurig een compensatie heeft aangeboden. Netjes opgelost dus!

Keurige aftersales

Arno

Top service

Beschrijf hier uw ervaring

onderdeel was abusievelijk niet meegeleverd, direct nagestuurd.
zou willen dat ik met tennis zo'n service had ;-)

Perfecte , snelle en vriendelijke service

Gisteren besteld vandaag geleverd
Bedankt voor de snelle en vriendelijke service
Tafel van goede kwaliteit

lodewijks - van endert

Zeer goede en snelle service

Uitstekende service vriendelijk gewoon zeer goed

patrick

Super snelle service, super klantvriendelijk een webshop uit de boekjes !!!

Beschrijf hier uw ervaring

super snelle service, super klantvriendelijk een webshop uit de boekjes !!!

Super. Snelle levering en goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle onze producten in huis en goed advies

Devine

Slechte service, zeer onvriendelijk persoon dat niet weet hoe je met klanten moet omgaan. Twee weken op een levering van 1 simpele statafel moeten wachten. Uiteindelijk werden de verkeerde producten... Slechte service, zeer onvriendelijk persoon dat niet weet hoe je met klanten moet omgaan. Twee weken op een levering van 1 simpele statafel moeten wachten. Uiteindelijk werden de verkeerde producten geleverd en werd ik zeer onbehoorlijk te woord gestaan. Nooit iets kopen bij deze club.

Marinus

Supersnel levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ze maken waar wat ze beloven. Voor 17.30 uur besteld de andere dag geleverd. Super!

Kees

Snel geleverd en Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelde tafels werden snel geleverd. Een tafel was beschadigd. Na dit gesignaleerd te hebben, kon ik kiezen uit 3 oplossingen. De door mij gekozen oplossing werd snel en perfect uitgevoerd. Top!