Super. Snelle levering en goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle onze producten in huis en goed advies

Devine

Slechte service, zeer onvriendelijk persoon dat niet weet hoe je met klanten moet omgaan. Twee weken op een levering van 1 simpele statafel moeten wachten. Uiteindelijk werden de verkeerde producten...

Marinus

Supersnel levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ze maken waar wat ze beloven. Voor 17.30 uur besteld de andere dag geleverd. Super!

Kees

Snel geleverd en Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelde tafels werden snel geleverd. Een tafel was beschadigd. Na dit gesignaleerd te hebben, kon ik kiezen uit 3 oplossingen. De door mij gekozen oplossing werd snel en perfect uitgevoerd. Top!

The Travel Company - Kumuka Reizen

Snelle levering en ook bij mankement / beschadiging snel en zeer correct opgelost.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel contact en prima service!

Rogier

Service met een hoofdletter S!

Beschrijf hier uw ervaring

Zojuist bedacht dat ik vanwege de warmte morgen, voor een spontane BBQ, een paar rokken nodig heb voor op mijn stamtafels. Na een kort telefoontje blijkt dat geen probleem en gaat een collega even langs post NL om ervoor te zorgen dat de rokken morgen al worden bezorgd. Dat noem ik nog een ongecompliceerde service! Dank jullie!

Prima kwaliteit en service (waaronder snelle en adequate antwoorden op vragen per e-mail en per telefoon). Niet goedkoop, maar wel waar voor je geld.

deacon verbakel

Super prestatie binnen 24 uur geleverd. super goeie kwaliteit en zeer stabiel.

kortom;
- goed telefonisch bereikbaar
- goed advies, samen gezocht naar de ideale tafel met statafelrok
- binnen 1 werkdag geleverd
- super kwaliteit en zeer stabiel

Erik

Ik had snel een aantal statafels nodig voor een feestje. Ik heb deze de avond ervoor besteld en de volgende ochtend werd de bestelling al netjes bezorgd.

Beschrijf hier uw ervaring

De statafels zijn goedkoop maar wel opvallend stevig en stabiel.