Gerben Compaijen

Duidelijk, goede service en nette prijzen

Bij levering 1 tafel beschadigd wat per direct opgelost wordt

Koning

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kreeg een product die niet helemaal goed was. Ik contact opgenomen en werd prima geholpen. Met het ophalen van mijn product ging er iets mis bij dhl . Dus moest ik weer contact opnemen. Ik werd... Ik kreeg een product die niet helemaal goed was. Ik contact opgenomen en werd prima geholpen. Met het ophalen van mijn product ging er iets mis bij dhl . Dus moest ik weer contact opnemen. Ik werd netjes terug gebeld over wat er mis was gegaan. Heel netjes van ze.
Ze hebben me dus weer prima geholpen en zo is alles goed gekomen.
Aanrader

Bert

Goed! Mooie producten

Beschrijf hier uw ervaring

2 Montana statafels besteld voor verjaardag, erg mooie tafels! Blij mee.

Koning

Verschrikkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

De levering ver na afgesproken tijd.
Klantenservice neemt steeds telefoon niet op
Krijg geen mail terug
Ik had Stapelstoelen besteld die ik niet op elkaar kan stapelen. Ik had er 8...
De levering ver na afgesproken tijd.
Klantenservice neemt steeds telefoon niet op
Krijg geen mail terug
Ik had Stapelstoelen besteld die ik niet op elkaar kan stapelen. Ik had er 8 besteld en het zijn 3 verschillende soorten.
Alles was een drama en de service van statafelshop is indien mogelijk nog slechter.
Ik raad het niemand aan
Groet

Vrije Universiteit Brussel

Uitstekende levering. Goede klantenservice en opvolging. Garantievoorwaarden worden correct uitgevoerd.

Karin

Top ervaring 5*****

Beschrijf hier uw ervaring

Terrastafel besteld, volgende dag al in huis.
Terrastafel besteld, volgende dag al in huis.
Er was een kleine beschadiging aan de plastic voetendop van de tafel. Heb dit kenbaar gemaakt en de volgende dag werd er alweer een vervangend onderdeel bezorgd. Dit is een klantgericht bedrijf zonder geneuzel.

Café De Poort

Uitstekende service!

Beschrijf hier uw ervaring

Doo onoplettendheid van onze kant, waren er een aantal voetdoppen kwijtgeraakt. Een telefoontje was genoeg om nieuwe doppen snel (als service geleverd) te krijgen, erg blij mee!

Cole Traiteur

Cole Traiteur

Beschrijf hier uw ervaring

Heel slecht , dezelfde dag versturen?? Ben al een week aant wachten!

Royal Antwerp Hockey Club

Snelle reactie, persoonlijke behandeling, kwaliteit!

Beschrijf hier uw ervaring

Op elke vraag kwam een prompt antwoord. Onze aangeleverde files voor een gepersonaliseerde statafelrok werden vakkundig nagekeken, dit bedrijf is echt een aanbeveling waard.

Nijenhuis

Prima goeie service