Ont.Daan

GOED!

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

in een adviserende en begeleidende rol

Inge Niemeijer

Heel erg prettig. Ik vond de gesprekken met Rosa heel fijn, ze liet me goed reflecteren op mijn eigen idealen en motieven.

Ik ben me bewuster geworden van mijn kwaliteiten en mijn leerpunten.

um

Het was een fijn gesprek. İk kon mijn ideeen kwijt en kreeg feedback waar ik ietd mee kan.

Dat mijn ideeen ook voor een ander haalbaar en reeel blijkt.

Wood Coffee and Art

Gebruiksvriendelijk ondernemersplan tool en goede begeleiding van de coach

Inzicht in breed pallet van het ondernemerschap

BaMmeHtjes &zo

Het ging vlot, en de keuze voor mijn begeleidster was fantastisch.

Inzichtelijk maken van kosten, en een stukje marketing is voor mij erg goed geweest.

Annemie Ritzen van Twist

Motivatie en zelfverzekerdheid

PRDN

Het was absoluut wen fijne ervaring om te onderzoeken waar er voor mij nog winste te behalen viel

Mijn marketing en merkwaarden zijn beter in kaart gebracht

Gerdien Verschoor tekst & advies

Heel erg goed. Sylvia begeleidde me geduldig, vriendelijk en professioneel en heeft me enorm geholpen.

Meer inzicht in boekhouden, gebruik van social media en aquisitie

Jenneke Kempes/StudioSezia

Fijne gesprekken over prioriteiten stellen, waar te starten etc.

Ik heb overzicht gekregen over welke activiteiten prioriteit mogen krijgen, wat belangrijk is nu om te doen en vertrouwen dat ik dat ook kan uitvoeren.

DaisyDo

Marcel was heel fijn om mee te sparren.

Uiteindelijk heb ik mooie stappen kunnen zetten en bij een verkoopgesprek heeft dat geuit in een baan. Niet het doel, maar ontzettend blij met de uitkomst.