Artyk

In het kort en bondig is de webinar helder toegelicht.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw ondernemerschap?

Ik heb meer informatie kunnen inwinnen

Rens de Gruijter

Prettig

Iets meer richting gegeven

Tekstbureau Rietveld

Uitstekend

Met veel kennis van zaken en enthousiasme

Ad Verdoorn

Professionele organisatie met veel empatisch vermogen.

Door hun vakkennis en persoonlijke begeleiding ben ik goed geholpen en heb ik meer inzicht gekregen in mijn (on)mogelijkheden.

John van Nuland

Ik heb mijn deelname aan het Startersloket als prettig en zeer nuttig ervaren. Het team is prettig om mee samen te werken. Ze zijn klantvriendelijk en ondersteunend, laten het initiatief aan jou en... Ik heb mijn deelname aan het Startersloket als prettig en zeer nuttig ervaren. Het team is prettig om mee samen te werken. Ze zijn klantvriendelijk en ondersteunend, laten het initiatief aan jou en sturen bij waar nodig.

Ik ben me bewust geworden van wat er allemaal komt kijken om een eigen onderneming te starten. Daarnaast heb ik van alle onderwerpen de belangrijkste zaken meegekregen.

De OR/ www.orbv.nl

Prima afgestemd op individuele wensen

Fine tuning

Martien

Startersloket is een aangename manier om er achter te komen of je voor jezelf als ondernemer een toekomst ziet en hoe je dat dan kan realiseren. Daar faciliteert Ondernemersloket heel goed in. Qua... Startersloket is een aangename manier om er achter te komen of je voor jezelf als ondernemer een toekomst ziet en hoe je dat dan kan realiseren. Daar faciliteert Ondernemersloket heel goed in. Qua theorie, uitleg in de gezamenlijke trainingen ende telefonische ondersteuningsgesprekken.

De communicatie via Janneke was perfect, complimenten voor haar werk en betrokkenheid. Zo belangrijk voor een traject als dit.

Inzicht gegeven hoe een onderneming op te starten is, wat er bij komt kijken, waar je rekening mee moet houden.

Shaun Spencer

Mijn ervaring met het Startersloket was zeer uitgebreid en informatief. Na elke les werd ik geïnspireerd om mijn bedrijf op te gaan richten.

Van financieel tot ondernemerschap dienstverlening heb ik goed advies gehad van alle coaches.
Dit heeft mij een goede voorbereiding gegeven om mijn bedrijf te starten.

Wim / Nationale Nederlanden

Ik ben enorm tevreden over Startersloket. De open en verbindende opstelling die Joeri en zijn collega's ten toon spreiden, maakt dat je je welkom voelt en ook oprecht wordt ondersteund in de... Ik ben enorm tevreden over Startersloket. De open en verbindende opstelling die Joeri en zijn collega's ten toon spreiden, maakt dat je je welkom voelt en ook oprecht wordt ondersteund in de zoektocht naar een nieuw perspectief

De stap van een nog onontgonnen nieuwe carrière naar het concretiseren naar de definitieve keuze naar wat bij mij past en waar ik voor wil gaan heeft mede door de begeleiding van het Startersloket... De stap van een nog onontgonnen nieuwe carrière naar het concretiseren naar de definitieve keuze naar wat bij mij past en waar ik voor wil gaan heeft mede door de begeleiding van het Startersloket bijgedragen aan het pad dat ik nu bewandel naar nieuw perspectief dat bij mij past en waar ik in geloof.

Y Cobelens

Een hele persoonlijke benadering, je voelt je snel ‘thuis’. Veel kennis op verschillende gebieden aangereikt gekregen. Super begeleiding!

Kan ik nu nog niet beoordelen maar heb wel het gevoel beter beslagen ten ijs te komen.