Yasmine /Yasmine's Kitchen

Eerlijk gezegd een optimistische ervaring, het helpt soepel om alle beschikbare mogelijkheden te geven en te verduidelijken, zodat de klant merkt dat sommige ideeën gemakkelijker gemakkelijker... Eerlijk gezegd een optimistische ervaring, het helpt soepel om alle beschikbare mogelijkheden te geven en te verduidelijken, zodat de klant merkt dat sommige ideeën gemakkelijker gemakkelijker worden wanneer ze door startersloket op een vereenvoudigde manier worden uitgelegd

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Tot nu toe is het voldoende om mijn ideeën en plannen voor mijn bedrijf te horen, waarvan ik niet dacht dat het ooit welkom zou zijn, om aandacht te besteden aan het rendement in termen van een... Tot nu toe is het voldoende om mijn ideeën en plannen voor mijn bedrijf te horen, waarvan ik niet dacht dat het ooit welkom zou zijn, om aandacht te besteden aan het rendement in termen van een werkplan en er samen aan te werken, en als dit ding past bij mij en wat zijn de mogelijkheden voor een succesvolle toekomst voor een klein bedrijf en hoe bouw ik een solide basis voor werk.

Joan Mensing ( Step by step)

Ik voel me gewaardeerd als mens en beginnend ondernemer ze helpen mij vooruit door dingen op een andere manier te bekijken

Ze komen met verfrissende ideeen en ze trappen op de rem als ik teveel hooi op mijn vork wil nemen

Monique van Looijengoed

Zeer goed en deskundig advies gekregen om mezelf verder te kunnen ontwikkelen.

Het heeft bepaalde twijfels weggenomen, groeiend zelfvertrouwen, veel aandacht aan feedback geschonken. Alles op een manier zoals ik ook straks wil gaan werken.

Marije Wittebrood/ Label Noord

Het direct doorpakken en geven van tools waar je meteen mee aan de gang kan, was heel fijn.

Wat begon als een paar webinars volgen over ondernemer worden, kreeg steeds serieuzere vormen en leidde uiteindelijk tot persoonlijke begeleiding, het maken van mijn ondernemersplan, en met dit jaar... Wat begon als een paar webinars volgen over ondernemer worden, kreeg steeds serieuzere vormen en leidde uiteindelijk tot persoonlijke begeleiding, het maken van mijn ondernemersplan, en met dit jaar de start van mijn eigen winkel.

Rogier Driesenaar

Het door mijn Coach, mij laten inzien wat het beste voor mij is, dmv kritsche vragen te stellen op een positieve manier, heeft mij erg geholpen in de keuzes die ik ga maken, bedankt Eveline jij... Het door mijn Coach, mij laten inzien wat het beste voor mij is, dmv kritsche vragen te stellen op een positieve manier, heeft mij erg geholpen in de keuzes die ik ga maken, bedankt Eveline jij begrijpt het.

we gaan nog verder

Joke Sligman

Mijn begeleider van Startersloket voelt heel goed aan wat ik nodig heb, ik heb alle vragen kunnen stellen die ik had en kreeg daar steeds een voor mij passend antwoord op.

Startersloket heeft mij mooi gespiegeld waardoor ik (nog meer) inzichten heb gekregen in wie ik ben en waar mijn passie ligt.

Britt Meulendijks

Efficient, snel, vakbekwaam

Begeleiding en coaching bij het opstellen van mijn ondernemingsplan.

Carine Wiggers

De mensen van Startersloket hebben mij zeer geholpen bij het ontwikkelen van mijn ondernemersplan. Ze hebben daarbij uitgebreid de tijd genomen om mij persoonlijk en mijn onderneming zakelijk te... De mensen van Startersloket hebben mij zeer geholpen bij het ontwikkelen van mijn ondernemersplan. Ze hebben daarbij uitgebreid de tijd genomen om mij persoonlijk en mijn onderneming zakelijk te helpen.

Door de afspraken en de online ondersteuning heb ik veel meer inzicht gekregen in alle aspecten van mijn (toekomstige) onderneming. Het persoonlijke contact en de ervaring van de mensen van het... Door de afspraken en de online ondersteuning heb ik veel meer inzicht gekregen in alle aspecten van mijn (toekomstige) onderneming. Het persoonlijke contact en de ervaring van de mensen van het startersloket hebben mij geholpen om tot een heldere insteek voor mijn onderneming te komen.

Jeroen

Prima begeleid. Het team is behulpzaam en flexibel.

Door een uitgebreid ondernemingsplan te maken ben ik anders tegen zelfstandig ondernemerschap aan gaan kijken waardoor ik nu beter voorbereid ben.

Marcel

Mijn ervaring met startersloket is zeer goed! Zij nemen de tijd voor je, je krijgt duidelijke uitleg over de vragen die je hebt.

Het wordt voor mij een stuk transparanter waardoor een besluit uiteindelijk makkelijker wordt.