Wouter Hulleman

LInda is een prima sparringspartner, recht door zee en heeft me goed in de spiegel laten kijken ;-)

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

De online tool is geweldig, met basisopzet, kennisbank en tips!
Ingevulde gegevens automatisch opslaan zou nog een mooie aanvulling zijn voor deze tool.

Arno

Ik ben heel tevreden over de persoonlijke begeleiding en het algehele traject om tot een compleet ondernemingsplan te komen.

Deze fijne begeleiding heeft er voor gezorgd dat alle aspecten die bij het zelfstandig ondernemen horen, stapsgewijs helder zijn uitgewerkt.

Atelier Stofpareltjes / Mirjam

Eveline was geweldig. Luisterde en kwam met een persoonlijk verhaal.

Eveline was geweldig. Luisterde en kwam met een persoonlijk verhaal.

Daarna iemand die vond dat ik op een markt moest gaan staan (ik heb nog niets: geen website, visitekaartjes en producten maak ik voor de klant in opdracht). Moest zelf gespreksverslagen schrijven onder het mom dat ze dan wist of ik het begreep.

Daarna Mark. Hij heeft geholpen mijn website veilig neer te zetten en geholpen mijn ideeën voor mijn website vorm te geven.

Website

Cil

Positief

Goede basis om juiste richting te gaan.

ANNEMARIE GERRITSEN

Een hele prettige, duidelijke ervaring

Duidelijkheid scheppen over mijn kansen als ondernemer

jimmy

Positief

zelfbeeld

Ellen Niemel - van den Berg

Vriendelijke medewerkers, persoonlijk en professioneel.

Fijn om te sparren, duidelijkheid gekregen door e-scan, er is meegedacht met ideeën.

Ont.Daan

GOED!

in een adviserende en begeleidende rol

Inge Niemeijer

Heel erg prettig. Ik vond de gesprekken met Rosa heel fijn, ze liet me goed reflecteren op mijn eigen idealen en motieven.

Ik ben me bewuster geworden van mijn kwaliteiten en mijn leerpunten.

um

Het was een fijn gesprek. İk kon mijn ideeen kwijt en kreeg feedback waar ik ietd mee kan.

Dat mijn ideeen ook voor een ander haalbaar en reeel blijkt.