Wim / Nationale Nederlanden

Ik ben enorm tevreden over Startersloket. De open en verbindende opstelling die Joeri en zijn collega's ten toon spreiden, maakt dat je je welkom voelt en ook oprecht wordt ondersteund in de...

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw ondernemerschap?

De stap van een nog onontgonnen nieuwe carrière naar het concretiseren naar de definitieve keuze naar wat bij mij past en waar ik voor wil gaan heeft mede door de begeleiding van het Startersloket bijgedragen aan het pad dat ik nu bewandel naar nieuw perspectief dat bij mij past en waar ik in geloof.

Y Cobelens

Een hele persoonlijke benadering, je voelt je snel ‘thuis’. Veel kennis op verschillende gebieden aangereikt gekregen. Super begeleiding!

Kan ik nu nog niet beoordelen maar heb wel het gevoel beter beslagen ten ijs te komen.

HansdeVriesIT

Goed. ZZP-sessies waren informatief zowel van internen als externen.
Mijn aanvankelijk niet al te grote enthousiasme, door een slepende reorganisatie en jarenlange stress, werd persoonlijk of...

Het ondernemersplan is zonder slag of stoot goed gekeurd door het UWV en ik had weinig meer gedaan dan de modules invullen en wat feedback van Frank erin verwerkt. Ok, ik ben ZZP-er in de IT en laat me verhuren, dus het ondernemersplan is dan eenvoudiger, maar toch.
Voel me verder goed voorbereid qua fiscale aspecten, regelingen e.d.

Reactie Startersloket:

Hans bedankt voor jouw feedback. Ondanks de stroperige start hebben we uiteindelijk het traject gezamenlijk tot een goed einde gebracht. Voor nu wil ik je heel veel succes wensen met de verdere stappen die je gaat zetten als zelfstandig ondernemer.

Ik wil je in ieder geval meegeven dat je altijd contact met ons op mag wanneer je even opzoek bent naar een klankbord.

Ondernemende groet,

Joeri Goede
Startersloket

Zeer persoonlijke en betrokken begeleiding ter voorbereiding naar het ondernemerschap. De mensen zijn erg toegankelijk en zijn bereid je altijd goed te helpen. Hierdoor heb ik veel meer zelfvertrouwen gekregen mbt het ondernemerschap. Daar waar ik in het begin niet wist waar ik moest beginnen en wat er allemaal op mijn pad zou komen, weet ik nu heel goed waar ik mee bezig ben en heb ik overzicht en dus rust in het traject.

Mark van der Haar

Vriendelijke mensen die met kennis van zaken jou op weg helpen met Zzp'er te worden.

Naast een hoop algemene dingen heb ik me verder laten coachen op intakegesprekken/contractonderhandelingen en boekhouding. Dit heeft me echt verder gebracht.

Veel kennis, hulpvaardig, snel reagerend, meedenkend, vriendelijk.

Ik had nauwelijks kennis van zaken. Door de bijeenkomsten, het meedenken en het beantwoorden van de vragen die ik had, gaf het duidelijkheid en zelfvertrouwen. Het heeft lig geleid tot de definitieve keus om het te gaan doen.

Het persoonlijke dieet

Ik heb de hulp als zeer prettig ervaren. Zowel Joeri als Frank handelen adequaat. Staan "snel" paraat als je hulp nodig hebt.
Het meeste heb ik met Frank te maken gehad en ben heel erg...

- Hulp bij het handboek - Hulp bij het vinden van een jurist - Hulp bij het (af)maken van de franchise vacature.

Mariska van Geffen

Zeer tevreden over de toegewijde manier van dienstverlening. Veel kennis opgedaan en nieuwe inzichten verkregen

met name het kunnen sparren over bepaalde vraagstukken heeft mij geholpen om uiteindelijk de juiste keuze te kunnen maken om als ondernemer te beginnen

André de Reus Ondernemersklanbord

Prima informatie die de juiste aanzet geeft voor het beginnen van een eigen bedrijf.

Zowel verdieping als verlichting omtrent alle aspecten die met het ondernemen te maken hebben.

Vriendelijke mensen die graag willen mee denken. Leuke en leerzame workshops

Het heeft mij geholpen met het nadenken over wat nu precies mijn doelgroep is en welke dienstverlening ik wilde gaan bieden, ofwel het maken van mijn ondernemersplan.