9.5/10

Mariska van Geffen

Zeer tevreden over de toegewijde manier van dienstverlening. Veel kennis opgedaan en nieuwe inzichten verkregen

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw oriëntatie op het ondernemerschap?

met name het kunnen sparren over bepaalde vraagstukken heeft mij geholpen om uiteindelijk de juiste keuze te kunnen maken om als ondernemer te beginnen

André de Reus Ondernemersklanbord

Prima informatie die de juiste aanzet geeft voor het beginnen van een eigen bedrijf.

Zowel verdieping als verlichting omtrent alle aspecten die met het ondernemen te maken hebben.

Vriendelijke mensen die graag willen mee denken. Leuke en leerzame workshops

Het heeft mij geholpen met het nadenken over wat nu precies mijn doelgroep is en welke dienstverlening ik wilde gaan bieden, ofwel het maken van mijn ondernemersplan.

Duidelijke antwoorden op de vragen die ik had,

op de juiste manier inzicht gekregen in het wel of niet inschrijven in KvK

Anton Aker Clusius College MBO Hoorn

Joeri en Frank verzorgden last-minute een workshop over het Klokhuismodel vanuit hun " Operatie Apperlboom " . In de tweede klas MBO. Ze waren inspirerend, aansluitend en zeer ter zake kundig....

Er is een frisse blik , een breed netwerk, expertise en ondernemerszin getoond en verspreid.
Kennis, kennissen en kunde gingen op een enthousiaste manier hand in hand.

Financieel-selfie.nl

Kundige en enthousiaste groep mensen die er alles aan doen om jou een vliegende start te geven.

Ik wist al dat ik ondernemer wilde worden. Dankzij Startersloket zijn de plannen concreter geworden en heb ik op alle gebieden die bij het ondernemerschap komen kijken informatie en bruikbare tips gekregen.

Scapha Marketing

Ik heb 2 gesprekken gehad om te kunnen klankborden over de mogelijke doorstart van mijn eigen eenmanszaak

Ik heb meer focus gekregen en heb een aantal knopen kunnen doorhakken

Hans Schuitemaker

Het Startersloket geeft je inzicht in fiscale gevolgen en vooral ook voordelen. Het uurtarief en juridische zaken zoals contracten maar ook ondersteuning bij sollicitatie/pitch hoe te solliciteren....

Op alle fronten!

Patrick

Het programma om een zelfstandige klaar te stomen voor het ondernemerschap zat goed e logisch in elkaar. De deskundigheid en duidelijkheid van de onderwerpen was erg goed.

Het heeft mij het complete plaatje gegeven van wat het nou precies betekent om te gaan ondernemen en vooral wat er bij komt kijken.

Karin Dijker

Ik heb het ondernemerstraject door het Startersloket als positief ervaren. Ik heb de nodige informatie over mezelf vernomen. Daarnaast heb ik alle informatie ontvangen die nodig is om het...

Ik heb meer inzicht gekregen in mijn financiele situatie wanneer ik ondernemer word. Daarnaast heb ik meer inzicht gekregen in hoe ik mezelf online en offline presenteer. Na het hele traject heb ik er nog steeds vertrouwen in dat het ondernemerschap bij mij past en dat het mij gaat lukken. Voorlopig ga ik echter nog even heel veel ervaring opdoen bij Jeugd en Gezin Eemnes.