Paulien van der Steen

Positief, persoonlijk

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Structuur en richting

Ruud de Winter

Via een aantal modules en persoonlijke begeleiding word je goed voorbereid voor het startgen als ondernemer!

Bewuster van voor- en nadelen plus extra bewustwording van jouw USP!

B.M de Ronde

Informatief traject met goede begeleiding en interessante gastsprekers. Ondanks dat het via zoom ging was het goed te doen. Persoonlijke contactmomenten waren ook inhoudelijk goed en er was veel... Informatief traject met goede begeleiding en interessante gastsprekers. Ondanks dat het via zoom ging was het goed te doen. Persoonlijke contactmomenten waren ook inhoudelijk goed en er was veel gelegenheid om vragen te stellen.

Er is een basis gelegd en heb de tijd gekregen goed over mijn plannen na te denken.

Mark van den Oever

Goede ervaring met het startersloket. Goede begeleiding en hulpvaardigheid aanwezig. Prettig in omgang en laagdrempelig.

heeft goede inzichten gegeven en heeft mij op het juiste spoor gezet

EJ Hansen

Zeer goed geholpen met praktisch advies. Zo wordt de drempel om te beginnen een heel stuk lager!

Een heel fijn gesprek gehad over de knelpunten in mijn bedrijfsplan, en wat die in de praktijk voor effect hebben. Uiteindelijk besloten om veel eenvoudiger te beginnen en naarmate het bedrijf... Een heel fijn gesprek gehad over de knelpunten in mijn bedrijfsplan, en wat die in de praktijk voor effect hebben. Uiteindelijk besloten om veel eenvoudiger te beginnen en naarmate het bedrijf groeit de problemen op te lossen wanneer ze zich aandienen. Kort gezegd: eerst leren lopen voordat je een marathon gaat rennen.

Reginald.Tech Plissé Specialist & Production Services

Heel goede ondersteuning gericht op het starten van een eigen onderneming

Ondersteuning bij mijn Ondernemers- en Financieel Plan

Inge Malefason

Ik ben zeer tevreden en heb het gesprelk als zeer motiverend ervaren.

Een duwtje in de juiste richting dat ik nu overtuigd ben om mijn plannen uit te gaan werken.

Ron Velthuizen

Mijn ervaringen zijn positief, ik heb duidelijk aangegeven, dat ik nog niet wist of ik echt voor mij zelf wilde beginnen. En daar is prima op ingespeeld.

Het heeft mij voor duidelijkheid gegeven bij het maken van de keuze door een goede uitleg.

NatuurlijkGroeneveld

Zeer vakkundig en plezierig geholpen

andere blik op het plan, duidelijker uitschrijven

NN

Meedenkend, ervaren, deskundig en erg klantvriendelijk.

Inzicht gegeven in de verschillende aspecten van het ondernemingschap en mezelf. Door de trainingen en gespreken ben ik beter in staat geweest om te ontdekken wat ondernemingsschap inhoud.