maartje Ploegmakers Helder Perspectief

Begeleiding van ervaren, betrokken mensen. Mooi voor de eerste inzichten.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw ondernemerschap?

Het is voor mij het zetje geweest om voor mezelf te gaan beginnen

Jannie Fons

Ik heb het als heel positief ervaren, als ik door mijn gezondheid iets niet kon bijwonen werd er altijd naar een passende oplossing gezocht. De sfeer is heel ongedwongen en toch weten ze je aandacht... Ik heb het als heel positief ervaren, als ik door mijn gezondheid iets niet kon bijwonen werd er altijd naar een passende oplossing gezocht. De sfeer is heel ongedwongen en toch weten ze je aandacht vast te houden.

De kennis die zij in huis hebben.

Ralph Kleingeld / RAES Media

Met het Startersloket ben ik het traject naar zelfstandig ondernemer ingegaan. Wat mij direct opviel, was dat er goed naar mij geluisterd werd en gereageerd werd op wat ik zei. Deze 'oog en oor'... Met het Startersloket ben ik het traject naar zelfstandig ondernemer ingegaan. Wat mij direct opviel, was dat er goed naar mij geluisterd werd en gereageerd werd op wat ik zei. Deze 'oog en oor' voor mijn persoonlijke situatie heb ik zeer gewaardeerd. Ook het uitdagen om zelf na te denken over dingen die je wilt gaan doen en hoe je ze gaat doen. Niet voorkauwen, maar uitdagen zelf op zoek te gaan naar antwoorden naar aanleiding van tips en voorbeelden. Als ondernemer moet je immers zelfstandig zijn. Verder een inhoudelijk goed traject met de mogelijkheid om op specifieke punten verder in te zoomen. Het klankborden in de één-op-één sessies is bijzonder prettig. Hier kon - buiten de groep - dieper ingegaan worden op mijn persoonlijke situatie.

Het traject van het Startersloket leverde mij een structurele aanloop naar het ondernemerschap, waarin alle noodzakelijke aspecten de revue passeerden.

Jaap Pool

Een uiterst praktische, leerzame en daardoor bijzonder zinvolle en bovenal plezierige ervaring op weg naar een nieuwe professionele carrière.

Door gebruik te mogen maken van een veelzijdig aanbod van de nodige kennis en expertise van ervaringsdeskundigen.

Artyk

In het kort en bondig is de webinar helder toegelicht.

Ik heb meer informatie kunnen inwinnen

Rens de Gruijter

Prettig

Iets meer richting gegeven

Tekstbureau Rietveld

Uitstekend

Met veel kennis van zaken en enthousiasme

Ad Verdoorn

Professionele organisatie met veel empatisch vermogen.

Door hun vakkennis en persoonlijke begeleiding ben ik goed geholpen en heb ik meer inzicht gekregen in mijn (on)mogelijkheden.

John van Nuland

Ik heb mijn deelname aan het Startersloket als prettig en zeer nuttig ervaren. Het team is prettig om mee samen te werken. Ze zijn klantvriendelijk en ondersteunend, laten het initiatief aan jou en... Ik heb mijn deelname aan het Startersloket als prettig en zeer nuttig ervaren. Het team is prettig om mee samen te werken. Ze zijn klantvriendelijk en ondersteunend, laten het initiatief aan jou en sturen bij waar nodig.

Ik ben me bewust geworden van wat er allemaal komt kijken om een eigen onderneming te starten. Daarnaast heb ik van alle onderwerpen de belangrijkste zaken meegekregen.

De OR/ www.orbv.nl

Prima afgestemd op individuele wensen

Fine tuning