Nelieke Life Coaching

Duidelijke communicatie vanuit het Startersloket. Hele fijne en praktische begeleiding door ondernemerscoach.

Op welke manier heeft de dienstverlening van het Startersloket bijgedragen aan jouw (toekomstige) onderneming?

Hulp bij aquisitie.

Daan

Zelfreflectie

E

Heel fijn, Diana is erg duidelijk en fijn om mee te werken en te sparren.

In alles eigenlijk wel, dingen die ik niet wist of niet aan had gedacht kwamen ter spraken

Johan Kroon

Positief. Rosa heeft me meerdere invalshoeken en manieren getoond.

Dat weet ik nog niet.

Better call Sam

Ik vond de coaching van Rosa heel prettig. Ze heeft een fijne openminded houding en ik voelde me meteen vertrouwd om heel open te spreken.

Rosa heeft me goed geholpen om m’n waarde te zien en ik voel me elke keer geïnspireerd om weer nieuwe stappen te zetten.

Special Oldies

Ik heb een zeer goede ervaring. Hebben mij goed op weg kunnen helpen.

Door mij het goed op zetten van een aantal stappen die ik moet door lopen. En het opbouwen van een eigen website.

Amanda Breukhoven

Hele goede ervaring hiermee. Ik vond de aangewezen persoon heel relaxed, vriendelijk en ook duidelijk in haar uitleg over bepaalde punten. Ik voelde mij zeer op mijn gemak bij haar!

Ik ben meer over mezelf te weten gekomen in een positieve zin.

De Vrije Meije - Imca Schoots

Voor het schrijven van mijn ondernemingsplan voor mijn bedrijf De Vrije Meije ben ik begeleid door Diana de Winter. Gedurende drie uitvoerige gesprekken hielp Diana mij om mijn idee vanuit mijn... Voor het schrijven van mijn ondernemingsplan voor mijn bedrijf De Vrije Meije ben ik begeleid door Diana de Winter. Gedurende drie uitvoerige gesprekken hielp Diana mij om mijn idee vanuit mijn hoofd als een concreet plan op papier te zetten. Ik heb heel veel aan de deskundigheid en de leuke gesprekken met Diana gehad.

Als startende ondernemer met een hoofd vol ideeën heeft de begeleiding door het Startersloket mij geholpen om van mijn droom een concreet plan te maken voor mijn toekomstige bedrijf. Ook gaf de... Als startende ondernemer met een hoofd vol ideeën heeft de begeleiding door het Startersloket mij geholpen om van mijn droom een concreet plan te maken voor mijn toekomstige bedrijf. Ook gaf de coaching mij vertrouwen in mijn onderneming en ben ik enorm gemotiveerd De Vrije Meije nu in de wereld te zetten.

Gerrit Nauta

Heel fijn werken

schrijven van ondernemersplan, leren denken als een ondernemer

De Wit HR, organisatieadvies & coaching

Kreeg via het Startersloket een hele fijne coach toegewezen, heb veel gehad aan de individuele begeleiding

Door advies, coaching en tips