Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Mark van Bourgondiën

Prachtig resultaat, snel en zorgvuldig werk

Kwaliteit van werk en materialen, netjes en snel gewerkt, goede communicatie

Daniel van den Hoven

Erg positief

Vakmannen, communicatie en prijs

Wouter

De ervaring was prima! Goede communicatie, aardige mensen die hun vak goed verstaan.

Helder in de communicatie, behulpzaam en servicegericht

Het zou mooi zijn als de doorlooptijd wat korter zou zijn, maar gezien de kwaliteit die geleverd wordt, is het geen probleem om te wachten op de montage.

W. Verbaan

Alles is prima verlopen.

Kort voor de daadwerkelijke plaatsing werd er nog even gebeld om alles nog een keer te checken.

Kan niks bedenken.

G.J. Meijer

Enorm tevreden

Open en helder over prijs, levertijd en plaatsing

n.v.t.

Herman Claessen

Werken netjes en precies Grote klasse

Werken schoon en precies

Jan Boekweit

Kan niet beter

Mee denken op de dag van de afspraak waar wij volkomen onverwacht door een ongeluk naar het ziekenhuis moesten.

Ros

Voor 2e keer een traprenovatie laten uitvoeren i.c.m. trapleuningen. Wederom weer topklasse !

Komen afspraken na, vakkundig

Vegt

Best goed

Goede planning. Trap precies binnen de gestelde periode klaar. Mooi resultaat.

Hebben zelf moeten navragen hoe laat de monteur zou starten. Kregen hier geen bericht over. Verkoper meldde ons dat de trap kraakvrij zou worden. Helaas kraken sommige traptreden nog steeds.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Beste familie Vegt,
Beste familie Vegt,
Hartelijk dank voor uw review. Het is onze handelswijze om onze klanten altijd de week voor de renovatie te bellen en een aantal punten door te spreken, vervelend dat dit bij u niet juist is gegaan.
We hebben dit jaar te maken met hoge luchtvochtigheid waardoor dit soort problemen kunnen ontstaan en na verloop van tijd als de luchtvochtigheid daalt weer verdwijnen.
Het kraken van traptreden wordt veroorzaakt door het werken (uitzetten en krimpen n.a.v. luchtvochtigheid en temperatuur) van het materiaal en de bestaande trap waar onze producten op worden bevestigd.
Dit natuurlijke proces kunnen wij niet beïnvloeden.
Wij geven dan ook altijd aan in het verkoopgesprek dat we niet garanderen dat de trap en haar onderdelen niet op enig moment kunnen gaan kraken.
Mocht de situatie niet veranderen binnen drie weken dan kunt u contact met ons opnemen en zal ik onze service monteur bij u langs sturen.

Dorien Wolfs

Voor de tweede keer twee trappen laten renoveren door Stairz

Goede informatie, persoonlijk contact, perfecte afwerking

Een afdekmat meenemen om over de mat te leggen bij modderige toegang van de woning😉

Reactie Stairz Traprenovatie:

Beste Dorien,
Hartelijk dank voor het invullen van de review.
Ik zal het doorgeven aan de collega's.