Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Heel prettig

er is gekeken naar details

Henk de Jong

Onze ervaring met dit bedrijf is dat ze deskundig zijn ze weten waar ze over praten. Ook nemen ze klant serieus in wat hij wil en gaan ook uitdagingen aan wat niet echt standaard is. Hier spreekt... Onze ervaring met dit bedrijf is dat ze deskundig zijn ze weten waar ze over praten. Ook nemen ze klant serieus in wat hij wil en gaan ook uitdagingen aan wat niet echt standaard is. Hier spreekt dan ook de vakman. Al met al een fijn bedrijf om samen mee te werken.

Zeer correct, je krijgt de tijd om tot een beslissing te komen. Wat mij opvalt is dat ze meedenken met je in een ongedwongen sfeer. Wat wij ook zeer prettig vonden dat ze niet erg vonden om een paar... Zeer correct, je krijgt de tijd om tot een beslissing te komen. Wat mij opvalt is dat ze meedenken met je in een ongedwongen sfeer. Wat wij ook zeer prettig vonden dat ze niet erg vonden om een paar maanden te wachten tot uitvoering.

Ik zou het niet weten.

M. Van der Sluis

Goede communicatie bij de adviesafspraak, datum afspreken en uitvoering. Niet opdringerig bij offerte afspraak. Goed advies. Het resultaat is prachtig.

Goede communicatie. Duidelijke uitleg bij thuisbezoek. Niet pushend dat je gelijk moet beslissen. Geeft klanten de tijd om keuzes te maken en adviseert hier goed bij.

Ik kan even geen verbeterpunten benoemen.

Prachtig resultaat! Zeer kundige leggers die met de moeilijkheden van onze trap toch gelukt is om een prachtig resultaat op te leveren!

Niet gaan voor minder.

Hadden aan mogen geven dat de laatste trede niet gedaan kon worden en evt nawerk nodig was.

Walter van der Veen

Goed, houden zich aan afspraken. Afgeleverde werk keurig.

Kwaliteit product

Er was even wat onduidelijkheid mbt de trapleuningen maar dat is keurig opgelost. We hebben eerst onze beneden trap laten doen en dat is zo goed bevallen dat we nu de zolder trap hebben laten doen

Ylon Van dop

Perfecte uitleg door jan in de showroom bij mij thuis met stalen de kleur bepaald deskundige mensen
Ben ontzettend tevreden met het eindresultaat

Een bedrijf die weet waar ze mee bezig zijn

Die heb ik niet zeer tevreden

Renovatie van trap is zeer goed verlopen met hoge mate van kwaliteit en afspraken zijn nagekomen

kwaliteit en nakomen van afspraken

Martijn

De trap is prima gedaan. daarnaast hadden wij een klus om een inbouwkast te maken en daar is aan begonnen, maar nog steeds wachten wij op het moment dat ze het gaan afmaken!

Trap perfect, klein probleempje snel opgelost

Meijer

Wij zijn zeer tevreden met de communicatie, advies, montage en natuurlijk het eindresultaat van onze trap.

Duidelijk verhaal, goede verkoper (niet opdringerig), mooi materiaal en voldoende keuze.

Monteur is vakkundig, maar erg gehaast.

Prima service en kwalteig

Vakmanschap van diegene die trap kwam bekleden

Minder duur maken