Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

E.Vrugt

Goed georganiseerd. Beleefd. Klantvriendelijk.
Deskundig.

Zie communicatie. Vakmanschap.

Neen. Niet meteen. Er zijn altijd verbeterpunten maar daarvoor moet je een bedrijf goed kennen. Ik was slechts een tevreden voorbijganger.

Prettige ervaring in de bezochte showroom.
Vele voorbeelden beschikbaar.

Prettige benadering zonder dwingend verhaal.

Vonden het geen probleem om op druk moment even te wachten. Een extra adviseur in de showroom op drukke momenten verkort de wachttijd.

pietervb

Duidelijke informatie tijdens gesprek in Lisse. snel daarna was een afspraak gemaakt om de situatie thuis te bekijken en alle metingen te doen.
De plaatsing in 1,5 dag geschiedde zonder...

Vriendelijke advisering zonder druk. Een kundige en vriendelijke monteur. er wordt goed geluisterd naar de klant : na mijn advies over een garantie beperking, heeft men direkt toegezegd de voorwaarden te wijzigen.

Na plaatsing van de trap, denken we toch over een andere trapleuning, in kleur met de nwe trap. De geboden prijs door Stairz had wat meer in lijn mogen zijn met andere leveranciers.

Positief

resultaat is erg mooi er wordt zorgvuldig en netjes gewerkt

elkaar niet tegenspreken bij het inplannen van afspraken en rekening houden met de bouwvak

Joop Breed

Goede info vooraf was de reden om met deze zaak in zee te gaan.

Duidelijkheid van de medewerkers en de ontvangst op de zaak in Lisse.
En een prima vakman die de klus klaarde.

Het jammere is dat de trap nu hier en daar is gaan kraken.

Esther

Van begin tot eind, zeer netjes! Fijn eerste gesprek, veel kennis van zaken en niet pusherig! Waren helft(!) goedkoper tov concurrent. In 2 dagen compleet nieuwe trap, inclusief verwijderen van oude...

Komen afspraken na, goede bereikbaarheid per mail/tel, zeer netjes gewerkt en alles opgeruimd achtergelaten door monteurs, we zijn ‘ontzorgd’ en nu heel blij met onze nieuwe trap!

Nee, vooral zo doorgaan!

R. van der Klooster

Vriendelijk bedrijf, wordt goed geinformeerd, geen druk dat je een bestelling moet doen.
Met andere woorden een benadering waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.

Goed contact, wordt direct op gerageerd als je dingen toch anders wil.

Geen ga zi door

Ben Hoogstraten

Deskundig en eerlijk advies. Dit bedrijf wil een goed product verkopen. Maar met een realistische blik naar de consument toe.

Bij het advies voor onze trappen weet geadviseerd om de zij kanten niet door hum te bekleden ( wat zij natuurlijk kunnen) maar gewoon te verfen om de kosten te besparen.

I. Grote Punt

Wij hebben 2 trappen laten bekleden door STAIRZ.
Vanaf het 1e contact, bezoek adviseur en montage hebben we STAIRZ al positief ervaren.
Heldere en snelle communicatie; doen zoals...

Zowel de adviseur als monteur geven blijk van betrokkenheid bij hun werk/bedrijf en product.
Zonder anderen zwart te maken/af te kraken geven ze aan waarom juist voor STAIRZ te kiezen en waarom ze achter hun hun product staan.

Persoonlijk miste ik in de order bevestiging de datum waarop de trappen bekleed zouden worden, hoewel dit wel was besproken/afgestemd. Ca 1 week voor bekleden van de trap werd dit telefonisch bevestigd, dit had van mij eerder (schriftelijk/per mail) gemogen.

Van Rijn

Vakwerk, goede communicatie.