Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Liesbeth Rovers

Van het begin(uitkiezen trap) tot aan het eind(opruimen) een zeer goede ervaring gehad met dit bedrijf!

Toekomstige trap werd vergeleken met inrichting huis.
Het werken van degen die de trap kwam maken was zorvuldig.

Niets veranderen!!

Fam Hagenaar

Super leuke ervaring. Erg blij met mijn nieuwe trap

Zeer nette werk wijze

Misschien iets duidelijker zijn in de planning , aan beide kanten

R. C. van Dijk

Een gesloten trap met 2 draaien laten renoveren, zeer correcte en snelle afhandeling met zeer professionele mensen die elke klap van de zweep kennen en enkel zijn gericht op het leveren van kwaliteit

Communicatie & opvolging

Als 1 van de eersten waarbij de tredes van te voren op maat werden gemaakt was het bij ons nodig dat er 3 bezoeken nodig waren voor het opmeten, dit zou natuurlijk wat efficiënter kunnen.

Ruth Sluijter

Goed intakegesprek, mooie trap, oplevering overloop iets minder dan verwacht.

Communicatie rondom intake gesprek erg goed. Duidelijke afspraken.

De monteur moet beter communiceren. In de overloop plaatst hij stripjes en plintjes zonder overleg. Die er naderhand niet meer af kunnen. En wij liever op een andere manier plek geplakt hadden... De monteur moet beter communiceren. In de overloop plaatst hij stripjes en plintjes zonder overleg. Die er naderhand niet meer af kunnen. En wij liever op een andere manier plek geplakt hadden gezien. Daarnaast had hij de trap afgeplakt met tape, waarmee hij de verf eraf scheurde.

Erik Wind

Hierbij willen wij onze waardering uitspreken voor Stairz Traprenovatie uit Lisse. Op 10 maart 2021 kwamen we voor het eerst in contact met dit bedrijf en hebben de showroom in Lisse bezocht.... Hierbij willen wij onze waardering uitspreken voor Stairz Traprenovatie uit Lisse. Op 10 maart 2021 kwamen we voor het eerst in contact met dit bedrijf en hebben de showroom in Lisse bezocht. Vervolgens is Jurgen Koper langs geweest om alles in te meten en hebben we de keus gemaakt m.b.t. de trap bekleding. Op 19 en 20 augustus j.l. zijn Max en Jasper bij ons geweest om alles te monteren. Deze jonge maar zeer vakkundige jongens zijn echt een visite kaartje voor het bedrijf Stairz. Overleggen waar nodig en leveren prima werk. Bovendien was het gezellig. Echt een aanrader in deze tijd waar altijd veel fout gaat.

Komen gemaakte afspraken perfect na

Van de Groenekan

Perfect

adviesgesprek, communicatie naar de klant en deskundigheid medewerkers is zeer plezierig en boven verwachting

Hanneke

Fantastisch werk geleverd

Traprenovatie in 1 dag

Helaas was de droogloopmat niet gelijk besteld. Die is dus enkele weken later gelegd.

Van der Tol

Wachttijd voor plaatsing is te lang. Vooraf had er gezegd moeten worden dat de trap wel blijft kraken. De oorzaak zou zijn dat het een vuren trap is. Dus een nieuwe trap (in nieuwbouw) is al meteen... Wachttijd voor plaatsing is te lang. Vooraf had er gezegd moeten worden dat de trap wel blijft kraken. De oorzaak zou zijn dat het een vuren trap is. Dus een nieuwe trap (in nieuwbouw) is al meteen fout. We hadden dan misschien een andere keuze gemaakt.

Nvt

Telefonisch was het mogelijk om ook een deurmat te laten plaatsen. Achteraf toch niet en nadat de plaatsing wegens ziekte ook nog werd verplaatst, werd toch niet alsnog de mogelijkheid geboden voor... Telefonisch was het mogelijk om ook een deurmat te laten plaatsen. Achteraf toch niet en nadat de plaatsing wegens ziekte ook nog werd verplaatst, werd toch niet alsnog de mogelijkheid geboden voor een deurmat

Michel de Ruijter

Prachtige trap afgeleverd

Vriendelijk personeel, hoge kwaliteit

Regina de Kruijf

Onze ervaring is zeer goed geweest.

Aanpassingen offerte zijn prima verwerkt en er zijn duidelijke afspraken gemaakt die zijn nagekomen.