Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Angela

We hebben een paar jaar geleden (naar volle tevredenheid) onze twee trappen laten renoveren door Stairz. Helaas zijn er door ons eigen toedoen (zware metalen onderdelen vielen met de punt op de...

Goede service, fijne vakmensen en goede communicatie.

E.J. Timmerman

Goede ervaring met STAIRZ BV. Werk wordt netje en met vakmansschap opgeleverd.

Uitstekende service. Ondervonden bij de reparatie van de trap na schade aan meerder traptreden. Dit werd helemaal kosteloos uitgevoerd.

Verbeter tip zou zijn om duidelijker aan te geven wat de werkwijze is van het bedrijf bij het maken van een kijkafspraak voor een reparatie. Het duurde erg lang voordat STAIRZ contact opnam voor een afspraak. Het was ons niet duidelijk gemaakt waarom dat was.

Familie Sonnenberg

Vanaf eerste moment goed en prettig contact met verkopers gehad, daarna een hele professionele, nette en prachtige plaatsing van de trap! Helaas is de trap een aantal weken geleden na een val...

Communicatie, transparantie, service bij schade (door ons eigen toedoen), prijs/kwaliteit, eindproduct

Geen, alles van a tot z perfect

Vriedelijk en klantgericht

Helder en prettig contact met de adviseur.

Duidelijke afspraken welke ook 100% zijn nagekomen.

Stairz heeft twee trappen geplaatst in ons huis.

Mooi resultaat

Als er gebreken zijn, laat deze dan niet 2 maanden liggen.

Reactie STAIRZ BV:

Beste Meneer en mevrouw van den Kerkhoff,

Naar aanleiding van uw klacht omtrent de communicatie, is onze medewerker Michel de Joode onlangs bij u langs geweest. Hij heeft de klacht met u besproken. Wij hopen dat een en ander zo naar tevredenheid is opgelost.

Wij zullen ons uiterste best doen om de communicatie in het vervolg nog beter te laten verlopen.

Ron van Leeuwen

Enige jaren geleden hebben wij besloten onze trap te laten renoveren door Stairz. Een hele goede zet. Trap ziet er weer als nieuw uit en blijft vooral ook heel mooi. Zeker met de ledverlichting die...

Naast de grote vakkundigheid bij het monteren van de nieuwe trap hebben wij onlangs ook gebruik moeten maken van de service nadat er een kleine beschadiging aan de trap was ontstaan. De schade is snel en “onzichtbaar” hersteld.
Ziet er weer als nieuw uit. Hulde voor deze actie.

Trap deskundig geïnstalleerd. Goed advies gekregen. Onze trap had na een half jaar een kleine beschadiging opgelopen door een ongelukje, en Stairz heeft het gratis en mooi gerepareerd!

De persoon die de trap bij ons heeft geplaatst deed dit snel en vakkundig. Een kleine tip voor een volgende keer zou zijn om iets meer te communiceren tijdens de plaatsing van de trap. Bij de bovenste trede was de hoogte namelijk net iets groter dan bij de overige treden, waardoor een extra tussenstukje/balkje nodig was. Dit kon niet anders, maar omdat van tevoren niet was gecommuniceerd dat deze oplossing nodig was, was dit onverwachts en vonden we het bij de oplevering jammer dat het beeld van de bovenste trede niet was zoals verwacht.

Stichting Singel 341 te Dordrecht.

Zowel binnen het offertestadium als tijdens het aanbrengen van de trapapplicatie ondervonden wij veel vakmanschap waaruit ervaring sprak. Het eindresultaat mag er wezen.
Wel hebben wij ervaren...

De communicatie tussen klant en buitendienst werd door ons als positief ervaren.

De prijs van het geleverde werd als ( te ) hoog ervaren.

We zijn prima geholpen bij het uitzoeken van onze trap in de showroom. De 2 medewerkers die de trap kwamen leggen hebben het werk keurig netjes afgewerkt en ook alles na afloop weer opgeruimd wij...

Vriendelijkheid, deskundigheid, netheid tijdens en na de klus.

Geen.