Reviews

9.2 / 10
379 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Deskundigheid
9.3/10
Resultaat
9.4/10
Advies
9.1/10
Medewerkers
9.3/10
Communicatie
8.9/10

379 Reviews

Fam. Cortjens

10/10

In een woord geweldig!

Sterke punten

Helder en duidelijk.

Verbeterpunten of tips

Geen


Anoniem

6/10

Onze eerste indruk was heel goed. De uiteindelijke uitvoering (waar het om gaat) viel ons tegen.
De eerste monteur kwam gehaast binnen met de mededeling dat hij uiterlijk om 13 uur weer weg...
Onze eerste indruk was heel goed. De uiteindelijke uitvoering (waar het om gaat) viel ons tegen.
De eerste monteur kwam gehaast binnen met de mededeling dat hij uiterlijk om 13 uur weer weg moest omdat hij met zijn dochtertje naar de tandarts moest (Brabant). Het regende en zijn werktent was tijdens de carnaval kapot gegaan en de vervangende tent bleek ook niet goed te zijn. Hij nam geen tijd om uit te leggen hoe hij te werk zou gaan en maakt een zeer gestreste indruk. Uiteindelijk vertrok hij al om kwart voor 12 met de mededeling dat hij zeiknat was geworden en dat hij de rest van de traptreden thuis in zijn garage zou zagen. Hoe is het mogelijk dat op de eerste dag een monteur komt die halverwege de dag al weg moet en ons huis met een puinhoop achterlaat? Afgezaagde treden en overal zaagsel, ook op de vloerbedekking, die WIJ gelukkig nog net konden afdekken voor hij begon met het zagen.
De volgende ochtend bleek hij ziek gemeld. Gelukkig, want deze zenuwslopende persoon wilden wij niet meer in huis. Gelukkig kwamen een dag later 2 monteurs die eerst vertelden hoe zij verder te werk zouden gaan en wel meteen aangaven dat het waarschijnlijk niet zou lukken in 1 dag. Na enige discussie over en weer zouden zij hun best doen en kijken hoe ver zij zouden komen. Eventueel het zaagwerk van de benedentrap doen en later terugkomen voor het bekleden hiervan. Uiteindelijk waren zij om half 4 klaar, helemaal klaar. Zij hebben heel hard doorgewerkt, compliment hiervoor.
Wij hebben wel de indruk dat door de combinatie van persoon 1 en de druk op dag 2 (eigenlijk dag 3) het geheel onder teveel druk is klaargestoomd en het resultaat is dan ook niet 100% naar onze zin. Ee stootbord sluit niet aan op de wang en een stukje lat naast de verlichting (ca. 2 cm) ontbreekt. Dit had gerepareerd kunnen worden die een ontbrekend kapje kwam monteren, maar hij zei: dan moet de traptrede vervangen worden en het stootbord ook en het zit muurvast. Wij zagen op dat moment af van breekwerk omdat wij gaan vertrouwen hebben in afbraak en herstel.
Daarnaast zat er her en der siliconen waar erg gemakkelijk over gedaan werd, maar dat wel een probleem vormt voor het herstelwerk van de VELE beschadigingen door de schilder. Voor het schilderwerk zou het beter zijn geweest als Stairz het kitwerk pas na het herstelwerk van de schilder zou uitvoeren.
Dit is onze ervaring, beslist geen 100% positieve, waar wij gezien de mond tot mondreclame en de contacten met jullie in het voortraject wel op hadden gerekend.

Sterke punten

Er was goed contact met het kantoor over het continueren van het werk aan de trappen en de tweede ploeg was een prima koppel om in ons huis aan het werk te hebben.

Verbeterpunten of tips

Als een planning niet gehaald kan worden door Stairz is het beter om vooraf te overleggen met de klant of de klus eventueel uitgesteld kan worden. Zie onze ervaring. Het voelt voor ons als klant... Als een planning niet gehaald kan worden door Stairz is het beter om vooraf te overleggen met de klant of de klus eventueel uitgesteld kan worden. Zie onze ervaring. Het voelt voor ons als klant niet goed als een klus, waarvoor 3 dagen nodig zijn, in anderhalve dag wordt uitgevoerd.


M. Borg

10/10

Vriendelijk, duidelijke afspraken die zowel door de verkoper als de uitvoering zijn nagekomen.

Sterke punten

Netjes vriendelijk helder.

Verbeterpunten of tips

Heb zelf de verlichting aangepast naar aan/uit met schakelaar. Knipperfunctie is voor ons zinloos en storend. Was kleinigheid om dit te realiseren.


Kaandorp

8/10

Vanaf bezoek showroom tot oplevering van de trap is de planning, het bezoek thuis, de uitleg en offerte, opdracht, de (e-mail) communicatie en realisatie van een prachtige trap prima en uiterst... Vanaf bezoek showroom tot oplevering van de trap is de planning, het bezoek thuis, de uitleg en offerte, opdracht, de (e-mail) communicatie en realisatie van een prachtige trap prima en uiterst plezierig verlopen.

Sterke punten

Alle aspecten waren zoals je het graag wilt!

Verbeterpunten of tips

Geen


Korn

10/10

Heel Goed

Sterke punten

Mooi vakwerk afleveren

Verbeterpunten of tips

Geen


Anoniem

8/10

Prima, snel en vakkundig

Sterke punten

prima voorlichting en uitleg

Verbeterpunten of tips

geen


Anoniem

2/10

Voor zowel de schuifdeuren (kast) als het
plaatsen van de nieuw trap, helaas slechte ervaring met STAIRZ. Met name gebrek aan professionele communicatie na fouten van hun kant.

Sterke punten

Monteurs vriendelijk.

Verbeterpunten of tips

Administratie beter op orde hebben, leveringen checken voorafgaand aan afspraken, geen technische toezeggingen doen als je deze niet waar kan maken.

Reactie STAIRZ BV:

Beste Philou, Wat jammer dat je ervaring met ons bedrijf niet is geweest wat je verwacht had. We hebben dit intern besproken en moeten helaas concluderen dat wij hier te kort geschoten hebben.... Beste Philou, Wat jammer dat je ervaring met ons bedrijf niet is geweest wat je verwacht had. We hebben dit intern besproken en moeten helaas concluderen dat wij hier te kort geschoten hebben. Helaas zijn wij ook mensen en worden fouten gemaakt. Wij proberen echter ten alle tijde dit direct en zonder te veel oponthoud te herstellen en staat het resultaat voor ons voorop. Voor zover ik begrepen heb is dit ook uiteindelijk naar wens opgeleverd. Wij wensen je ondanks de hobbelige levering alsnog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Robert de Kuyper Directeur Stairz


Anoniem

10/10

Prima! Duidelijk, goede informatie en prettig contact. Adequaat handelen en communiceren als er onverwachte problemen zijn .

Sterke punten

zie boven

Verbeterpunten of tips

iets meer begeleiding bij het inzetten van iemand die opgeleid wordt, dan leren ze ook te horen dat de klant soms andere ideeƫn heeft en dat je er in onderling overleg ook uit kunt komen.


Terpstra

8/10

Overzichtelijke showroom, aardig personeel, goede service, prima plaatsing.

Sterke punten

Showroom, duidelijke uitleg, afspraak vast.

Verbeterpunten of tips

Monteur op de hoogte brengen van betalings wijze. Pin apparaat was niet aanwezig.


Menkveld

10/10

In een woord: vakwerk! Uitermate tevreden met het advies vooraf. Uitgebreid gesprek en daarna aan huis nog een keer alle mogelijkheden uitgebreid besproken en beslissing genomen. De monteurs hebben... In een woord: vakwerk! Uitermate tevreden met het advies vooraf. Uitgebreid gesprek en daarna aan huis nog een keer alle mogelijkheden uitgebreid besproken en beslissing genomen. De monteurs hebben hun werk zeer minutieus gedaan. Dat werd bepaald niet afgeraffeld. Wij zijn nogal een pietje precies en doen het anders graag zelf, maar dit hadden we nooit beter kunnen doen en ook niet net zo goed. Echt vol lof over het werk van de jongens!

Sterke punten

communicatie - heel precies werk afleveren

Verbeterpunten of tips

geen