Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Viering

Super klantvriendelijk, mooie kwaliteit en hele goede service.

Klantvriendelijk
Goede kwaliteit werken netjes

Donjah Hartsuijker

Prima, deskundig, vriendelijk, professioneel.

deskundig, vriendelijk, professioneel

Beter communiceren over de afspraken. We wisten niet hoe laat ze zouden komen, wie er zou komen en overige bevestiging van de dag/ tijd. Pas bij navraag op ons initiatief hoorden we hoe laat ze de... Beter communiceren over de afspraken. We wisten niet hoe laat ze zouden komen, wie er zou komen en overige bevestiging van de dag/ tijd. Pas bij navraag op ons initiatief hoorden we hoe laat ze de volgende morgen zouden komen. Tevens is niet gecommuniceerd dat de betreffende medewerken 2 dagen zou komen. Dit in verband met het feit dat hij als startende medewerker de snelheid nog niet had. Dat is op zich prima, zeker toen we hoorden dat hij de meubelmakers opleiding net had afgerond, maar we hadden dat graag van te voren willen weten. Je rekent op één dag, en dan worden dat er ineens, zonder aankondiging twee. Met oog op de planning van de klant zou dit verbeterd mogen worden.

Fred Duif

Goed gekwalificeerde mensen

Nvt

Moet beter gecommuniceerd worden

Diana de Wit

Top! Opdracht was trap naar zolder dichtmaken, beide trappen renoveren inclusief wangen en verlichting en ook de overloopvloer gelijk bekleden. In vier dagen was de klus geklaard. Het ziet er... Top! Opdracht was trap naar zolder dichtmaken, beide trappen renoveren inclusief wangen en verlichting en ook de overloopvloer gelijk bekleden. In vier dagen was de klus geklaard. Het ziet er prachtig uit, wij zijn dik tevreden. Dikke pluim voor Marco en Jasper die vakwerk hebben verricht.

Volgen afspraken goed na, leveren vakwerk.

Geen.

Martijn

Vakwerk afgeleverd!

Secuur werk, netjes afgewerkt, kwaliteit geleverd

Nvt

Angelique Heus

Top! We hadden een echte vakman over de vloer, vriendelijk en werkte netjes.

Van begin tot eind loopt het hele proces goed.

Geen.

C van de Meent

Komt zijn afspraken na,

Alles perfect afgewerkt

Iets beter het eindresultaat op lijfresten nalopen, maar dat waren kleine restjes die ik zelf heb kunnen verwijderen

Paula van der Hoeven

Waren heel prettige medewerkers die elke dag alles keurig opruimde zodat we nog wat leefruimte hadden. Ze hebben een prachtige trap gemaakt maar ook de hele bovenverdieping van laminaat voorzien. Waren heel prettige medewerkers die elke dag alles keurig opruimde zodat we nog wat leefruimte hadden. Ze hebben een prachtige trap gemaakt maar ook de hele bovenverdieping van laminaat voorzien.
Bovendien luisterde ze erg goed naar onze wensen.

Netjes werken

De vertegenwoordiger die met ons afspraken over de aanpak maakt moet deze ook communiceren met de medewerkers die het werk gaan uitvoeren

Verkade

Heel goede ervaring met Stairs met als eindresultaat een heel mooi beklede trap

Goede communicatie
Mooi eindresultaat

Het blijft een flinke investering

Miranda van Leerdam

In 1 woord PERFECT!