Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

J.M. Homs

Super

Vriendelijk, denken met je mee, leveren goed werk

N.v.t.

Gerard de Vries

Zeer goed

Afspraken nakomen en rekeninghouden met de persoonlijke situatie van de medewerker

Straatbezem met stoffer en blik voor het vegen van de werkplek.

Fam mink

Prima. Netjes, vriendelijk, vakbekwaam

Nette en vakbekwame installateur.

Extra controle bij lastige trappen. Bij ons een trap bekleed met grind.

Brigit Janssen

Topper Tim heeft onze trap heel netjes gerenoveerd met een mooie verlichting erbij, superblij!!

Vakwerk

Niet gevonden

Geryvander bijl

Heel prettig

Damian was heel precies in het leggen van de trap. Het resultaat is prachtig

Nee

Marga Langeveld

Beste allemaal,

De ontvangst in Lisse was al een echte binnenkomer. Fijn kennismaking gesprek gehad en bedrijfsruimte gezien.

Het advies gesprek met Michel was zeer goed....
Beste allemaal,

Het advies gesprek met Michel was zeer goed. Technisch werd er gekeken naar mooie oplossingen en de keuze van de treden.

Bij de renovatie door Brian complimenten voor de nette en vlotte manier van werken.
We zijn zéér tevreden over hem en ook met het eind resultaat.
Brian heeft een prachtige oplossing gemaakt voor de aansluiting vloer boven en de aansluitende trede. Ook schoon gewerkt en alles keurig opgeruimd. Vakwerk!!

We hebben nu een prachtige trap en zullen jullie aanbevelen aan iedereen die ook een renovatie wil.

Vriendelijke groet
Marga en Antonio Barazas

Meedenken, niet pushen en altijd bereid tot verder info.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Hartelijk dank voor u terugkoppeling. Wat fijn om te lezen als onze klanten zo blij zijn met het hele proces.
Veel plezier met uw nieuwe trap!

messemaker

Prettige ervaring. niets dan lof

vakkundig gerenoveerd

N de Klerk

Uitstekende ervaring alles is verlopen zoals afgesproken en gepland dus geen onverwachte verassingen met een perfect resultaat waar we erg blij mee zijn.

Alles volgens afspraak , uitstekende medewerkers en materialen en een perfecte trap renovatie opgeleverd.

Geen .

H.H. Berendsen-Mulder

Fijne ervaringen met Stairz. Vanaf orientatie, inmeten, levering en de daadwerkelijke bekleding van de trappen; alles prima in orde. Goede communicatie, afspraak is afspraak en goede kwaliteit. Wij... Fijne ervaringen met Stairz. Vanaf orientatie, inmeten, levering en de daadwerkelijke bekleding van de trappen; alles prima in orde. Goede communicatie, afspraak is afspraak en goede kwaliteit. Wij zijn blij met onze 2 vernieuwde trappen met mooie strakke leuningen.

Men luistert goed naar de klant en neemt de klant serieus.

Esther Freriks

Uitstekend!

Goede communicatie en uitstekende service