Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

K,J,Braam

Uitstekend

Damian is een prima vakman, werk netjes, geen gejaag, terdegen

Bea Terpstra

Top

Alles in overleg

Ook in Friesland een Stairz, zodat de vertegenwoordigers en de monteurs geen lange afstanden meer hoeven af te leggen, waardoor het waarschijnlijk wat goedkoper wordt.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Hartelijk dank voor uw geschreven review. Wij zullen uw gegeven tip zeker meenemen.

Tilborg

Geweldig

Werken erg netjes

Rob en Meriam de Winter

Onze ervaringen met Stairz traprenovatie zijn alleen maar positief.
Je voelt je als klant echt serieus genomen.
Prima communicatie, zeer klantvriendelijke behandeling en betrouwbaar. Onze ervaringen met Stairz traprenovatie zijn alleen maar positief.
Je voelt je als klant echt serieus genomen.
Prima communicatie, zeer klantvriendelijke behandeling en betrouwbaar.

Communicatie
Betrouwbaarheid
Vakwerk

Reactie Stairz Traprenovatie:

Het is geweldig om te horen dat jullie ervaringen met Stairz traprenovatie zo positief zijn!

Sander

Goed en professioneel bedrijf.

Heldere communicatie, vakkundig personeel/monteurs, afspraken worden nagekomen

Reactie Stairz Traprenovatie:

Dank voor u fijne reactie!

Dorine Bentvelsen

Heel goed

vakmanschap

weet ik niet

Emily Rodijk

Top bedrijf, correct, snel, doen wat ze zeggen.

Veel uitleg, plan op maat

Reactie Stairz Traprenovatie:

Dank voor u mooie reactie!

Dineke de Roode

Hele fijne communicatie. Als je vraag hebt wordt er direct antwoord op gegeven

Alles wordt duidelijk uitgelegd voordat je je order tekend. Wordt ruim vaag te voren aangegeven wanneer ze komen.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Dank je wel voor het compliment!

Bulten/Kaasjager

Prima, komen afspraken na, kwaliteit zowel van materiaal als mensen is prima

Betrokkenheid van de medewerkers

Wat we gereed moesten hebben en op welke manier van vloer en trap (strippen) was niet helemaal duidelijk.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Dank voor uw feedback. Wat betreft de verbeterpunten, wij zullen dit zeker meenemen. Veel plezier met uw traprenovatie

van den Tol

Vooraf kwam er een specialist aan huis om de opties door te spreken. Hij had enorme koffers bij zich met alle mogelijkheden van trapbekleding. De afspraken zijn goed nagekomen. De monteur was kundig... Vooraf kwam er een specialist aan huis om de opties door te spreken. Hij had enorme koffers bij zich met alle mogelijkheden van trapbekleding. De afspraken zijn goed nagekomen. De monteur was kundig en vriendelijk. Er werd netjes gewerkt en goed opgeruimd.
Ik ben tevreden met de nieuwe trap.

Veel keus, goede afspraken.

Eigenlijk niet.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Graag gedaan! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de service en het resultaat van de trapbekleding. Als je nog verdere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om... Graag gedaan! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de service en het resultaat van de trapbekleding. Als je nog verdere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je positieve feedback en wensen je veel plezier met je nieuwe trap!