Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Ron en Suzanne Steenbergen

Prima ontvangst, duidelijke uitleg over mogelijkheden.

Uw medewerker Ranitz heeft onze trap prachtig, naadloos en keurig afgewerkt. Kan niet mooier.

Geen.

Fam B

Goed advies, nette afwerking en service we zijn super blij met jet resultaat!

Snelle service en reactie op vragen

Valentin

Prachtige trap deskundig gedaan

Kwaliteit

Nvt

Balazs

Alles wel en professioneel gedaan

Ze deden wat ze boden

Niets

Samantha

Super! Advies gesprek was heel duidelijk. Communicatie goed. Er wordt echt naar de klant geluisterd.
De monteurs waren hele aardige mannen die alles goed uitlegde en netjes werkten.

Vriendelijkheid

Reactie Stairz Traprenovatie:

Dankjewel voor de mooie woorden en de 5 sterren :)

Flora Beerendonk-Horn

Komen hun afspraken na, 1 mailtje en ze reageren gelijk! Zeer betrouwbaar en t zijn echte vakmannen! Misschien niet de goedkoopste, maar ze leveren perfect werk!

Communicatie zeer snel, vriendelijk en vakkundig personeel, en laten het keurig en schoon achter!

Een beschrijving van de trapverlichting achterlaten had handig geweest, nu had ik een mailtje gedaan en de monteur heeft me gebeld en uitleg gegeven, dat was ook prima, maar anders had ik t even... Een beschrijving van de trapverlichting achterlaten had handig geweest, nu had ik een mailtje gedaan en de monteur heeft me gebeld en uitleg gegeven, dat was ook prima, maar anders had ik t even zelf doorgenomen..

Beste Flora,
Dankjewel voor het invullen van de review en de tip met de beschrijving van de verlichting, heb ik doorgegeven aan mijn collega's.

Middelkoop

Het uiteindelijke resultaat is mooi geworden. Maar er zijn vooraf helaas wel veel dingen mis gegaan. Van onvolledig advies, moeizame communicatie, fouten in levering, onzorgvuldig werken en (niet... Het uiteindelijke resultaat is mooi geworden. Maar er zijn vooraf helaas wel veel dingen mis gegaan. Van onvolledig advies, moeizame communicatie, fouten in levering, onzorgvuldig werken en (niet gemelde) beschadigingen door een ander bedrijf dat de vloer gelegd heeft.

Beste familie Middelkoop,
Wat vervelend dat er vooraf op een aantal punten qua communicatie dingen mis zijn gelopen, ik zal dit intern verder bespreken met mijn collega's.
Alsnog veel...
Beste familie Middelkoop,
Alsnog veel plezier met uw traprenovatie.

Maarten van der Sluijs

Communicatie slecht resultaat goed

Meestal bereikbaar

Communicatie wanneer iets niet leverbaar is

Beste familie van der Sluijs,
Dank voor uw eerlijke review, ik wens u alsnog veel plezier met uw traprenovatie.

Wim van Beelen

Prima bedrijf. Goed geholpen in de showroom, daarna door een monteur welke kwam inmeten en staaltjes mee had om thuis te bepalen wat voor look wij wilde hebben. Vervolgens besloten met dit bedrijf... Prima bedrijf. Goed geholpen in de showroom, daarna door een monteur welke kwam inmeten en staaltjes mee had om thuis te bepalen wat voor look wij wilde hebben. Vervolgens besloten met dit bedrijf in zee te gaan, netjes op de afgesproken datum langs komen en goed werk afleveren. Ook netjes een week voor plaatsing even contact opgenomen of alles gereed was en om de afspraak nog eens te bevestigen. Ook allemaal zonder aanbetaling en pas betalen zodra de klus is afgerond.

Vakmanschap leveren.

Bij ons is het in twee delen gedaan. Eerst dichtmaken, daarna traprenovatie. De monteur voor het dicht maken had het erg druk en is later terug gekomen, wel in overleg en voor ons geen probleem,... Bij ons is het in twee delen gedaan. Eerst dichtmaken, daarna traprenovatie. De monteur voor het dicht maken had het erg druk en is later terug gekomen, wel in overleg en voor ons geen probleem, maar dat zal niet voor iedereen gelden. Dat moet toch beter te plannen zijn.

Franklin Rijnders

Het bedrijf Stairz Traprenovatie heeft een goede uitstraling. De uitstraling is ook terug te vinden bij de eerste kennismaking. De verkoper was helder en duidelijk in zijn uitleg. Hij wees ons op de... Het bedrijf Stairz Traprenovatie heeft een goede uitstraling. De uitstraling is ook terug te vinden bij de eerste kennismaking. De verkoper was helder en duidelijk in zijn uitleg. Hij wees ons op de voor en nadelen van de traprenovatie. Ik kreeg een heel goed gevoel bij zijn uitleg. Ik merkte dat hij kennis van zaken had en gedreven in zijn vak. Dit gaf mij een goed gevoel en zeker ook een groot vertrouwen. Hij nam de tijd en beantwoorde de vragen in Jip en Janneke taal. Hij nam ook ruim de tijd om de juiste kleur te vinden op mijn bestaande parket. Hij adviseerde ook om een led verlichting te plaatsen in de trap. Ik ben hem ook dankbaar voor het gegeven advies. De trap toon ook een soort rijk dom. De verkoper is een een echte topper geen misleidende informatie en ook geen druk om eventueel te kunnen scoren. Gewoon een rustige verkoper. Top en nogmaals Top. Vrijdag, 13 mei 2022 is mijn trap gedaan. De 2 trappen bekleders hebben hun taak tot in de puntjes uitgevoerd. Ik zag aan hun werkwijze dat deze personen secuur en kennis hadden van deze werkzaamheden. Het ging rustig en gesmeerd voorvaarend. Ik constateerde dat het geen haast werk lus was. Ik constateerde ook dat zij ervaren in hun werk was. De samenwerking tussen de 2 personen gaf mij weer, ja weer een goed gevoel dat ik de traprenovatie bij Stairz heb laten uitvoeren. Tijdens de traprenovatie werd er ook regelmatig schoon gemaakt om het goed overzichtelijk te houden. Het waren net Johan Neekens en Johan Cruijff in de jaar 70. Goed op elkaar ingespeeld. Tijdens hun werkzaamheden stelde ik regelmatig vragen en kregen meteen een antwoord. Na het uitvoeren van hun opdracht hebben zij ook de boel opgeruimd en gezogen. Ik ben zeer te spreken over de firma Stairz. Van begin tot het eind eind resultaat krijgt dit bedrijf geen 10 maar het cijfer 12. Ik raad iedereen aan die voornemens om een traprenovatie uit te voeren eerst een open gesprek te voeren met Stairz. Jullie bedankt voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan.

Eerlijk en open bedrijf en zeer ervaren werkers

Het is aan te raden om meer reclame te maken. In het begin heb ik nog nooit van jullie gehoord.