Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Michelle

Prettig geholpen, afspraken goed nagekomen en vakwerk geleverd

vakwerk

goed inmeten

Blom

Helaas is de ervaring met Stairz ons heel erg tegengevallen. Wij kozen bewust voor Stairz vanwege de goede naam, maar wij hebben niet gekregen wat we verwachtten. De verf op onze trap bladderde af... Helaas is de ervaring met Stairz ons heel erg tegengevallen. Wij kozen bewust voor Stairz vanwege de goede naam, maar wij hebben niet gekregen wat we verwachtten. De verf op onze trap bladderde af toen de medewerker met grof geschut nog eens 5cm van de traptrede afzaagde (iets wat ons niet was verteld). Allereerst zegde Stairz toe dit voor ons op te lossen, waarna we verder zijn gegaan met de procedure. Echter heeft Stairz na het opsturen van foto's door ons en na een gesprek met hun medewerkers, volledig zijn verantwoordelijkheid en schuld teruggetrokken en deze bij ons neergelegd. Eindresultaat: een lelijke trap met afgebladderd verf en helemaal geen feestelijk gevoel, zoals de verkoper ons voorhield tijdens zijn mooie verkooppraatje.
Na heel veel stress, heen en weer gebel en gemail is Stairz ons uiteindelijk 'tegemoet gekomen'. De hele grap heeft ons nog eens bijna €400,- extra gekost, op al een hele dure trap in de eerste plaats. Schandalig om zo met je klanten om te gaan.
Wel willen we benadrukken dat de schilder en kitter goede service hebben verleend en kwaliteit hebben geboden. Ook waren zij uiterst vriendelijk. Dit laatste kunnen wij helaas niet zeggen van de manager die dit alles met ons heeft afgehandeld.

De kitter en schilder zijn ware professionals. Ook een aardige verkoper die nog zijn best heeft gedaan voor ons, maar helaas zonder resultaat.
Uiteindelijk is het gelukkig wel een mooie trap...
Uiteindelijk is het gelukkig wel een mooie trap geworden en zijn we er blij mee. Jammer dat het zo vervelend is gelopen in de uitvoering.

Zet de klant voorop. Laat het plaatsen van een dure trap ook echt een feestje zijn. Ga niet over een paar honderd euro in discussie, waardoor je je naam op de tocht zet.
Bij de verkoop:...
Bij de verkoop: verwijs naar de kleine lettertjes over het afzagen van nog eens 5 cm van de treden en dat het daardoor mogelijk geen zin heeft om de wangen van de trap al te verven.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Beste familie Blom,
Hartelijk dank voor uw eerlijke review over Stairz Traprenovatie.
Beste familie Blom,
Hartelijk dank voor uw eerlijke review over Stairz Traprenovatie.
Om de overzettreden te plaatsen korten wij inderdaad de bestaande treden in, zouden wij dit niet doen steken de neuzen van de overzettreden voorbij de spil en de wang dit wordt altijd kenbaar gemaakt bij ons in de showroom en nogmaals bij u thuis met het adviesgesprek met de adviseur.
Onze overzettreden worden volledig verlijmd op de originele treden en versterken deze op die manier ook.
Het inkorten beperken wij tot een minimum om de draagkracht van de treden te behouden, zoals u aangeeft is er 5cm afgehaald dit is niet het geval er wordt gewerkt met een minimum van 1 cm tot 3 cm maximaal.
Ook geven wij altijd aan (als de klant de trap zelf schildert) de schilderwerkzaamheden ruim van tevoren te starten alvorens wij met de traprenovatie te starten, in uw geval zijn de bestaande verflagen die aanwezig waren op de trap losgelaten.
Dit gebeurt als laag over laag is geverfd door de jaren heen uiteraard begrijp ik dat voor u dit niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd.
Hier heeft u met mijn collega contact over gehad en heeft u inderdaad een meerprijs van €400,00 euro bijbetaald voor de werkzaamheden die naar uw wens nog afgemaakt diende te worden.
Verder zal ik de complimenten doorgeven naar mijn collega’s die bij u de werkzaamheden naar wens hebben afgerond.
Ik wens u alsnog veel plezier met uw traprenovatie!

Theo Kroes

Van het maken van de offerte, tot en met de realisatie perfect.

Werken conform afspraak
Zeer deskundige montage.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Hartelijk dank voor de review!

Harry van de Kant

Positief

Duidelijke informatie vooraf en goed werk geleverd.

Zie boven.

J Kool

Alleen maar positief

Nvt

Nvt

E.Geerts

Professioneel en kwalitatief vakwerk.

duidelijke afspraken en niet te vergeten professionele, vriendelijke monteur !

eigenlijk niets te melden.

Margot Meijer

We zijn zeer tevreden over Stairz. De service is uitstekend en we zijn enorm blij met het eindresultaat.

Ze hebben uitstekend werk geleverd.

Nee

Renée Christiaansen

Prima ervaring !

Vriendelijk en netjes

Paar keer gevraagd of afspraak eerder kon maar niet zo’n goeie communicatie toen

Joop Broekhof

Misverstand. Er kwam iemand langs om in te meten. Ik wist van niets. Geen mail gehad. Was toevallig thuis. Trap werd gerenoveerd. Moest toen zelf nog een afspraak maken voor de leuningen. Ik ging... Misverstand. Er kwam iemand langs om in te meten. Ik wist van niets. Geen mail gehad. Was toevallig thuis. Trap werd gerenoveerd. Moest toen zelf nog een afspraak maken voor de leuningen. Ik ging ervan uit dat het gelijk zou gebeuren.

Super resultaat

Zo duidelijk mogelijk alles afspreken . Desnoods verifiëren of alles begrepen is.

David en Tamara Nadin

Alles tot in de puntjes geregeld!!

Service, service, service!!

Iets meer uitleg over de verlichtingssensors zou gewenst zijn, met name over hoe in- en af te stellen.