Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Positief!

Korte lijnen, vriendelijke bejegening, afspraak is afspraak.

Ik zou echt niets kunnen bedenken

Reactie Stairz Traprenovatie:

Hartelijk dank voor de review.
Veel plezier met uw traprenovatie.

Coenen Silvolde

Prettig en professioneel

Goed product

E van den Boogaard

Half tevreden

Service geven en niet extra willen verdienen na een dure trap en leuningen. Klanten geen dingen laten maken en dan twee keer aan toe de verkeerde info geven (leuningen). en dan na de betaling van... Service geven en niet extra willen verdienen na een dure trap en leuningen. Klanten geen dingen laten maken en dan twee keer aan toe de verkeerde info geven (leuningen). en dan na de betaling van €7150 nog extra geld vragen van €650 om even iets te repareren om een wand steviger te maken wat volgens de medewerker een simpele klus is. En aan de telefoon mensen zetten die weten waar ze over praten. Hebben erg veel spijt dat we voor dit geld met jullie is zee zijn gegaan. want service kunnen jullie niet

Reactie Stairz Traprenovatie:

Beste familie van den Boogaard,
Wij vinden het jammer dat u dit zo ervaart.
Beste familie van den Boogaard,
Wij vinden het jammer dat u dit zo ervaart.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Bij montage van de leuningen bleek dat uw muur langs de trap niet stevig genoeg was en dat de leuningen los zouden kunnen komen.
Zoals afgesproken zullen we na uw vakantie contact met u opnemen om het verder met u af te stemmen.
Stairz Traprenovatie

Willem

1 week van te voren ff bellen.
Max keurige werker, tevreden

Mulder

Als goed

Mooie trap

Afspraken betreffende vakantie gingen mis.

Wim Kastelein

Net bedrijf, vriendelijk, komt afspraken na. En keurig en vakkundig gewerkt. Laat ook alles weer netjes achter.

Weet waar men mee bezig is

Tussentijds overleg om te laten zien waarom bepaalde keuzes zijn/worden gemaakt.(bijv plinten met of zonder kit)

Berbee

Heel erg goed en netjes

Het was heel goed

Arthur Kramer

Heel erg goed, gewoon meer dan prima

Communicatief sterk

Alles is prima verlopen

fam. vd Meer

Positief, de monteur heeft goed meegedacht om een oplossing voor een vooraf niet gezien probleem te geven. Helaas waren de extra kosten niet gering.

Flexibel, vakkundig werk, mooi resultaat.

Jammer dat bij het maken van de offerte niet gezien is dat de muur niet haaks op de trap stond. De gevonden oplossing (wangen) was goed maar kostte wel een aardig bedrag extra bovenop de originele... Jammer dat bij het maken van de offerte niet gezien is dat de muur niet haaks op de trap stond. De gevonden oplossing (wangen) was goed maar kostte wel een aardig bedrag extra bovenop de originele offerte.

Familie Kuijt

Alles prima geregeld. De 2 jonge mannen waren op tijd en werkte snel en accuraat.

Mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Pas betalen nadat de heren klaar waren en via Stairz en Ideal. Perfect.