Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Tamara Meskes

Uitstekende kwaliteit

Starten stipt op tijd. Houden je op de hoogte van voortgang. Bespreken gaandeweg de renovatie punten met je als klant.

Niets

Norbert ten Velden

We hadden een fijn informatief gesprek in de showroon en vonden precies wat we wilden, niet alleen een nieuwe trap maar ook een vloer van hetzelfde materiaal, decor en kleur.
een week later...
een week later werd alles keurig opgemeten en konden we met de kleurstalen alles nog eens goed beoordelen. Alles nogmaals goed doorgesproken. De offerte volgde en na wat aanpassingen hebben we besloten ons akkoord te geven.
De werkzaamheden in juni waren prima gepland.
2 dagen voor de traprenovatie, uitgevoerd door Max, een fantastische jonge vent, die uitstekend werk heeft verricht. we zij heel erg blij met de traprenovatie.
Dan 2 dagen voor de vloer van de hal, de werkkamer en onze slaapkamer. Marco en zijn collega hebben de werkzaamheden fantastisch uitgevoerd. Het ziet er allemaal prachtig uit.
Onze complimenten voor alle heren die deze klus hebben geklaard.
Dit alles maakt, dat wij zeer tevreden zijn over het bedrijf Stairz.

Prima informatie. Goede begeleiding. Fantastische uitvoering.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Dankjewel voor de mooie woorden, wij hebben de complimenten doorgegeven aan Max.
Veel plezier met de traprenovatie

Louk Reijgersberg

Uitstekend vakwerk

In zijn totaliteit helemaal goed

Michel Van Teijlingen

Erg goed!

Kwaliteit

Nvt

Albers

Traprenovatie

Uitvoering werkzaamheden ging snel en zonderveel rommel; resultaat is super

P. van Heerden

Afspraken volledig nagekomen

Zie hierboven

R.Datema

Een duidelijke uitleg van wat er gaat komen,veel soorten van treden.Deze worden je getoond.

duidelijke uitleg van wat je moet doen en een aantal dagen vooraf vragen of alles is gelukt.

zou het niet weten

Fam Van Den Boogaard

Erg goed. Behalve de trapleuning is niet goed gegaan. Was niet heel duidelijk dat we een restauratie zelf moeten doen. Afgesproken als dat klaar was te bellen. Na een dag gelijk gebeld. Dan zou de... Erg goed. Behalve de trapleuning is niet goed gegaan. Was niet heel duidelijk dat we een restauratie zelf moeten doen. Afgesproken als dat klaar was te bellen. Na een dag gelijk gebeld. Dan zou de man komen want was maar 10 min werk. En dat kon wel einde van de dag. Nu twee weken later en 4x wachten nog niet geweest.

De jongen die de trap heeft gelegd was erg netjes en vriendelijk en heeft goed werk afgeleverd

Beloofde na komen. En niet mensen laten wachten en niet opkomen dagen. En afbellen op de afgesproken tijd.

Beste familie van den Boogaard,
Hartelijk dank voor het invullen van de review, ik begrijp van de monteur dat hij zojuist met u een afspraak heeft gemaakt voor de leuningen.
Fijne dag !

Patrick

Prima bedrijf, vanaf kennismaking tot oplevering.

Doen wat ze beloven.

Reactie Stairz Traprenovatie:

dank voor de mooie woorden!

Goed advies en eenduidige offerte, correcte communicatie, installatie geheel conform offerte

Project conform onze wensen opgeleverd

Reactie Stairz Traprenovatie:

Hartelijk dank voor de review!