Deskundigheid

Berbee

Heel erg goed en netjes

Het was heel goed

Arthur Kramer

Heel erg goed, gewoon meer dan prima

Communicatief sterk

Alles is prima verlopen

fam. vd Meer

Positief, de monteur heeft goed meegedacht om een oplossing voor een vooraf niet gezien probleem te geven. Helaas waren de extra kosten niet gering.

Flexibel, vakkundig werk, mooi resultaat.

Jammer dat bij het maken van de offerte niet gezien is dat de muur niet haaks op de trap stond. De gevonden oplossing (wangen) was goed maar kostte wel een aardig bedrag extra bovenop de originele... Jammer dat bij het maken van de offerte niet gezien is dat de muur niet haaks op de trap stond. De gevonden oplossing (wangen) was goed maar kostte wel een aardig bedrag extra bovenop de originele offerte.

Familie Kuijt

Alles prima geregeld. De 2 jonge mannen waren op tijd en werkte snel en accuraat.

Mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Pas betalen nadat de heren klaar waren en via Stairz en Ideal. Perfect.

Fam de Vries

Helemaal top

Afspraak nagekomen

Nvt

Jos Kamp

Renovatie zonder problemen. Nauwkeurig, netjes , vlot en vriendelijk gewerkt.

Goed afspraken maken

Adviseur mag best zeggen dat iets volgens hem mooier of anders kan

H.Boom

Fantastisch en zeer tevreden

Er wordt door vakmensen gewerkt, alles wordt netjes achtergelaten bij vertrek. Eindresultaat is prachtig.

H. Zijtveld

Onze ervaring is zeer goed. Alles perfect geregeld en gecommuniceerd

Communicatie en nakomen van de afspraken. Over het eindresultaat ook zeer tevreden.

Geen, op dit moment

Henk Braspenning

Na een wat moeilijke start met het niet nakomen van de afspraak omtrent het dichtmaken van de open trap. En het daarop lastige communicatie bij Stairz voor een nieuwe afspraak, verder zijn wij wel... Na een wat moeilijke start met het niet nakomen van de afspraak omtrent het dichtmaken van de open trap. En het daarop lastige communicatie bij Stairz voor een nieuwe afspraak, verder zijn wij wel erg tevreden over het vervolg van de werkzaamheden.

De fijne en goede informatie van de verkoper die bij ons thuis de monsters en de mogelijkheden heeft laten zien. De strakke afwerking van de trappen.

Indien er belooft wordt dat er dingen uitgezocht worden en het daarop terugbellen m.b.t. het niet komen opdagen van een monteur, dat dit dan ook gedaan wordt.
Bij ons is dit tot drie keer niet...
Bij ons is dit tot drie keer niet gebeurd.

W. Knol

Prima bedrijf. Is afspraken goed nagekomen .
Het mocht wat kosten, maar resultaat was tot volle tevredenheid .

snel en netjes gewerkt
Voorlichting vooraf was prima