Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Franklin Rijnders

Het bedrijf Stairz Traprenovatie heeft een goede uitstraling. De uitstraling is ook terug te vinden bij de eerste kennismaking. De verkoper was helder en duidelijk in zijn uitleg. Hij wees ons op de voor en nadelen van de traprenovatie. Ik kreeg een heel goed gevoel bij zijn uitleg. Ik merkte dat hij kennis van zaken had en gedreven in zijn vak. Dit gaf mij een goed gevoel en zeker ook een groot vertrouwen. Hij nam de tijd en beantwoorde de vragen in Jip en Janneke taal. Hij nam ook ruim de tijd om de juiste kleur te vinden op mijn bestaande parket. Hij adviseerde ook om een led verlichting te plaatsen in de trap. Ik ben hem ook dankbaar voor het gegeven advies. De trap toon ook een soort rijk dom. De verkoper is een een echte topper geen misleidende informatie en ook geen druk om eventueel te kunnen scoren. Gewoon een rustige verkoper. Top en nogmaals Top. Vrijdag, 13 mei 2022 is mijn trap gedaan. De 2 trappen bekleders hebben hun taak tot in de puntjes uitgevoerd. Ik zag aan hun werkwijze dat deze personen secuur en kennis hadden van deze werkzaamheden. Het ging rustig en gesmeerd voorvaarend. Ik constateerde dat het geen haast werk lus was. Ik constateerde ook dat zij ervaren in hun werk was. De samenwerking tussen de 2 personen gaf mij weer, ja weer een goed gevoel dat ik de traprenovatie bij Stairz heb laten uitvoeren. Tijdens de traprenovatie werd er ook regelmatig schoon gemaakt om het goed overzichtelijk te houden. Het waren net Johan Neekens en Johan Cruijff in de jaar 70. Goed op elkaar ingespeeld. Tijdens hun werkzaamheden stelde ik regelmatig vragen en kregen meteen een antwoord. Na het uitvoeren van hun opdracht hebben zij ook de boel opgeruimd en gezogen. Ik ben zeer te spreken over de firma Stairz. Van begin tot het eind eind resultaat krijgt dit bedrijf geen 10 maar het cijfer 12. Ik raad iedereen aan die voornemens om een traprenovatie uit te voeren eerst een open gesprek te voeren met Stairz. Jullie bedankt voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan.

Eerlijk en open bedrijf en zeer ervaren werkers

Het is aan te raden om meer reclame te maken. In het begin heb ik nog nooit van jullie gehoord.

Hoe heeft u de firma Stairz gevonden?

Vrienden (mond tot mond reclame)

Score voor STAIRZ BV: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: trap renovatie