Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Fam. Akman

Perfect afgeleverd! Heel tevreden met onze trappen.

Patrick werkte goed door. Heel tevreden met hem, harde werker en doet zijn werk erg netjes en schoon. Geen minpunten.

Y. De Jager

Super! Doen wat ze zeggen.

Communicatie, vriendelijkheid.

Kan niks verzinnen.

Renso de Wind

Professionals van Offerte tot oplevering!

Kwaliteit, communicatie en netheid

Geen verbetertips

E. Verver

Goede service

Anneke Boersma

Wij zijn erg tevreden over de communicatie, service en vakdeskundigheidvan Stairz. Het resultaat is een prachtige trap in de kleur Indra. Twee trappen zelfs. Het was het wachten en de kosten meer... Wij zijn erg tevreden over de communicatie, service en vakdeskundigheidvan Stairz. Het resultaat is een prachtige trap in de kleur Indra. Twee trappen zelfs. Het was het wachten en de kosten meer dan waard.

De informatie en voorlichting over de mogelijkheden en kosten mbt de traprenovatie hebben wij als erg prettig ervaren. Daarnaast dat je geen aanbebetaling hoeft te doen. We hebben de communicatie... De informatie en voorlichting over de mogelijkheden en kosten mbt de traprenovatie hebben wij als erg prettig ervaren. Daarnaast dat je geen aanbebetaling hoeft te doen. We hebben de communicatie als prettig en professioneel ervaren. En dan de traprenovatie zelf: keurig en nauwkeurig. Hij was zelf ook erg tevreden over het resultaat. Net als wij.

Nee

van.den.Burg Robertino

Zeer te vrede

Luisteren naar de klant

Niks

Martin Hulleman

Alles netjes gegaan en afspraken nagekomen! Wel een lange levertijd!

Nemen meerdere malen op tijd contact met je op.

Levertijd inkorten

Eugene Ruitenbeek

Top, duidelijk, snel handelen, vriendelijk

Meedenken, klantvriendelijk

Nee, alles ging precies zoals we het wensde.

Hi Eugene,
Dank voor de mooie woorden, heel veel plezier met uw traprenovatie.

C.L. Huijsdens

Prettige medewerkers alles perfect geregeld.

Mooie afwerking

Familie Huijsdens,
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service, heel veel plezier van uw traprenovatie :)

R Loosman

Prima resultaat, helder stappenplan vooraf gecommuniceerd.

Vriendelijk behandeld tijdens showroom gesprek, duidelijk stappenplan, goede kwaliteit.

Monteur kan zich nog wat klantvriendelijker opstellen. Bijna iedere ochtend eerst uitgebreid toiletbezoek (zonder dit te vragen), het nog niet op de oprit mogen parkeren (aangezien deze net was... Monteur kan zich nog wat klantvriendelijker opstellen. Bijna iedere ochtend eerst uitgebreid toiletbezoek (zonder dit te vragen), het nog niet op de oprit mogen parkeren (aangezien deze net was aangelegd) was een ‘probleem’ en uitdagingen waar hij tegenaan liep werden ook direct met ons gedeeld. Terwijl hij na overleg met collega’s wel steeds een oplossing vond en uiteindelijk gewoon vakwerk geleverd heeft. Belast de klant daar dan niet direct mee, maar stel deze juist gerust (ontzorging).

Beste meneer Loosman,
Hartelijk dank voor de review.
Ik zal de verbeterpunten/tips verder intern bespreken. dank voor uw eerlijke verhaal.
Ik wens u veel plezier met uw...
Beste meneer Loosman,
Hartelijk dank voor de review.
Ik wens u veel plezier met uw traprenovatie.
Team Stairz Traprenovatie