Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

H.H. Berendsen-Mulder

Fijne ervaringen met Stairz. Vanaf orientatie, inmeten, levering en de daadwerkelijke bekleding van de trappen; alles prima in orde. Goede communicatie, afspraak is afspraak en goede kwaliteit. Wij... Fijne ervaringen met Stairz. Vanaf orientatie, inmeten, levering en de daadwerkelijke bekleding van de trappen; alles prima in orde. Goede communicatie, afspraak is afspraak en goede kwaliteit. Wij zijn blij met onze 2 vernieuwde trappen met mooie strakke leuningen.

Men luistert goed naar de klant en neemt de klant serieus.

Esther Freriks

Uitstekend!

Goede communicatie en uitstekende service

Fam. Brodett

Super fijn bedrijf. Hele fijne mensen, werken keurig netjes. Eindresultaat is fantastisch!

Hele fijne mensen, werken keurig netjes. Eindresultaat is fantastisch!

Dick van der Bijl

Zeer goede ervaring met Stairz! Van offerte (Jurgen) tot en met montage (Marco) top! Afspraken allemaal nagekomen. Op tijd en spic & span opgeleverd. Value for money!

Zie hierboven. Kwalitatief zeer goed werk verricht.

Nee

Radha

Heel goed. Top!

Heel toegankelijk, goede communicatie. Erg vriendelijk.

Niet echt iets nog.

R Verbaten

Top bedrijf ,vakkundig en goed bereikbaar voor eventuele vragen.

klant vriendelijkheid ,en top afwerking

niets

Hanneke Coenraads

Zeer netjes geholpen en goede service

Leggen goed uit, denken echt met je mee en helpen ook bij het vinden van een oplossing bij problemen.

Niet echt. Ben netjes geholpen door iemand langs te sturen toen ik aangaf dat ik het niet ging redden met de trap op tijd klaar te hebben omdat een of ander randdebiel zich met een nietpistool had... Niet echt. Ben netjes geholpen door iemand langs te sturen toen ik aangaf dat ik het niet ging redden met de trap op tijd klaar te hebben omdat een of ander randdebiel zich met een nietpistool had uitgeleefd en per tree wel honderden nietjes had gebruikt.

Reactie Stairz Traprenovatie:

Beste mevrouw Coenraads,
Beste mevrouw Coenraads,
ja ik heb de foto`s gezien van uw trap met alle nietjes hierin, iets wat wij echt nog nooit hebben meegemaakt. Fijn dat we u toch hiermee hebben geholpen. Bedankt voor de mooie review en veel plezier met uw nieuwe trap.

Kelly de Groot

Goede ervaring gehad! Netjes op tijd, van tevoren duidelijke uitleg en mooie trap!

Goede betrouwbare informatie

Nee

Bogaard

Prima ervaring, !

Deskundige en en vriendelijke medewerkers

nee

Jelle en Paul Van Schaik

Keurig, no nonsense, doen wat ze beloven

Mooi product. Eerlijk verhaal