Hanneke

Ik ben heel erg te spreken over de dienstverlening van stairscompany. Ik heb een vlizotrap gekocht.
Bereikbaarheid was heel goed. Vóór de aanschaf deskundig advies gekregen. Leveringstermijn was conform informatie. Levering was goed. Trap ziet er prachtig uit

Charles

Goede service. goede uitleg over het materiaal.goed materiaal en zeer degelijk en mooi afgewerkt .en zeer klant vriendelijk snelle levering. Gewoon super.

Kees

Doe het zelf pakket

Erik

Zeer netjes en compleet

CM

Keurig op tijd geleverd
Goed gecommuniceerd

Wil kivits

Mooi materiaal. Prima service. Goed verpakt waardoor niets voortijdig beschadigd. Door de duidelijke handleiding en video's goed zelf uit te voeren door een handige klusser.

Hierdoor...

Hierdoor bespaar je zo'n €4000 per trap . Kost wel wat meer tijd, maar is uiteindelijk een prachtig resultaat.

Tip: van de afval stukjes van de stootborden kun je mooi de onderzijde achter de onderzijde van de overzet trede bekleden.

Manoek

Super kwaliteit voor een goede prijs

Nick

Goede service en uitleg via de site!

Pieter

Prima. Alles volgens afspraak geleverd