Heuving

Wij hebben goeie ervaringen

Nuchter

Goed verpakt, en goede klantenservice en betaalbaar.

Anno

Alles goed geregeld snelle levering goede service

Roel Sietses

Mooi project en mooie resultaat!

Jos van Vlierden

Wat betreft de afspraken en de levering ben ik heel erg tevreden met Stairscompany. Wat betreft de kwaliteit van de vloerdelen ben ik minder tevreden. Bij het leggen bleek nl. dat een aantal tand en... Wat betreft de afspraken en de levering ben ik heel erg tevreden met Stairscompany. Wat betreft de kwaliteit van de vloerdelen ben ik minder tevreden. Bij het leggen bleek nl. dat een aantal tand en veer verbindingen niet goed waren waardoor de delen niet goed aansloten. Terug konden we niet meer omdat we al ongeveer 3 vierkante meter gelegd hadden en op advies van het bedrijf onderling hadden verlijmd. De traptreden zelf waren prima en de trap ziet er dan ook prachtig uit. Aansluitend aan het leggen heb ik nog een review gestuurd waarop ik redelijk snel een reactie kreeg. De vraag van Stairscompagny was wat er precies was gebeurd en of ik een paar foto’ s kon sturen.
Samen met mijn uitleg heb ik de foto’ s gestuurd. Vrij snel kwam het antwoord in de vorm van een bedankje en de boodschap dat ze het door hadden gestuurd naar de leverancier.
Verder heeft Stairscompagny ons na afloop een financiële tegemoetkoming aangeboden, de gezien het feit dat de vloer al was geplaatst en afgekit, en er dus verder niets meer aan te doen was.
Hierover was ik tevreden en heb dit als zodanig geaccepteerd.

Wybe Koolstra

Prima bedrijf. Iedereen was erg behulpzaam en de geleverde materialen zijn mooi en goed bruikbaar

Francois

Vlot kunnen bestellen,bij levering enkele planken stuk maar na contact vlug nieuwe gekregen
Verder alles naar wens

Linda kooreman