Smit

Goed bedrijf om zaken mee te doen, netjes, beleefd, goede service

René de Wit

De overzettreden en stootborden met lijm en kit voor twee trappen werden in ongeveer een week geleverd. Alles netjes verpakt en in orde. Met behulp van de bijgeleverde instructies en filmpjes op... De overzettreden en stootborden met lijm en kit voor twee trappen werden in ongeveer een week geleverd. Alles netjes verpakt en in orde. Met behulp van de bijgeleverde instructies en filmpjes op internet plus een zelf aangeschafte trapspin alles gezaagd en gelijmd. Decoupeerzaag met duwzaagje werkte uitstekend en vrijwel zonder splinteren. Tevens verlichting met sensoren aangelegd wat samen met de donkergrijze betonlook treden en witte stootborden erg fraai staat. Overtollige lijm kon simpel geretourneerd worden en de kosten daarvan werden snel teruggestort. Al met al zeer tevreden.

Prima kwaliteit, goed geleverd. Enige probleem wat we hadden was dat onze trap heel smal was waardoor we de trapspin bijna niet konden gebruiken. Het zou top zijn als het mogelijk is om extra korte... Prima kwaliteit, goed geleverd. Enige probleem wat we hadden was dat onze trap heel smal was waardoor we de trapspin bijna niet konden gebruiken. Het zou top zijn als het mogelijk is om extra korte linialen te kunnen bijbestellen voor de trapspin.

Molenaar

Prachtig materiaal en keurig bezorgd

Richard Nathalia

Levering volgens afspraak en tijd. Goede kwaliteit en goed verpakt zonder schade ontvangen. Zit er strak in en bestel binnenkort de 2e trap

Bouwman

Mooi materiaal zeer tevreden

Hogendoorn

Mooi trap over zet tredes! Goede kwaliteit

B Groeneveld

Zeer goed

Maurice

Grote variatie , mooie producten en goede prijzen.