Jack Westra WestraMedia

Prima bedrijf

Top

Adolf Abels

Een goede ervaring met dit bedrijf

Goed gevoel

Bram

...

Je ervaring

Vriendelijke mensen, wel raar dat je binnenkomt op kantoor en dan doorloopt naar de winkel.

Coat-things

Correct, snel, zonder zorgen.

Je ervaring

Tot nu toe een goede correcte ervaring.
Het is mijn eerste aankoop, dus geen ervaring met naverkoop.
Maar ik zal zeker verder blijven aankopen .

Stefaan Bottelberghe

Bestelling online

Je ervaring

Snel geleverd en correcte productbeschrijving.

SOMERS PETER

Beoordeling

zeer goed

Andre Vreeburg

Bestelling

Je ervaring

Ze hebben veel gebruiksartikelen voor events

Betere informatie over wanneer ze gaan leveren

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor je positieve review.
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor je positieve review.
Wat je als verbeterpunt aangeeft is overigens iets waar we ons niet helemaal in kunnen vinden. Je hebt een hoop artikelen besteld waarvan het grootste deel van de bestelling binnen een half uur verzonden is, hiervan heb je ook direct een track & trace van de pakketten gekregen.
Daarnaast waren zoals in de winkelwagen aangegeven een aantal items niet voorradig met een zichtbare levertijd van 1-3 werkdagen. Hierover hebben we je binnen 1 uur na bestelling nogmaals per mail ingelicht met de mededeling dat we deze items 2-3 werkdagen later zouden versturen, wat uiteindelijk 2 werkdagen later is geworden. Ook van deze verzending heb je direct een e-mail gekregen met track & trace van de pakketten. Om deze redenen zijn wij in de veronderstelling dat we alles er aan hebben gedaan om je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de bestelling en daarnaast ervoor te zorgen dat je alle materialen zo snel mogelijk hebt ontvangen.
Indien je echt ontevreden bent over informatieverstrekking en snelheid van de levering vernemen we graag wat je specifiek verbeterd zou willen zien, dan kunnen we onze informatieverstrekking en dienstverlening hier wellicht op aanpassen.
Stage Freaks Klantenservice.

K Osenga

Goed geholpen en volgens afspraak geleverd

Je ervaring

Goed geholpen en zoals afgesproken geleverd

Elly de Boer

Snelle correcte levering

Goed bedrijf

ronald sebastian

Meindl woodwalker

Zeer goed

Post nl is een prutser,aangegeven tussen 19-22uur krij je bericht tussen 1045 en 1315 komen ze s'avonds om 1800 aankakken ,wordt op tafel gelegd buiten niet eens gecontroleerd wie van de 3 mensen de... Post nl is een prutser,aangegeven tussen 19-22uur krij je bericht tussen 1045 en 1315 komen ze s'avonds om 1800 aankakken ,wordt op tafel gelegd buiten niet eens gecontroleerd wie van de 3 mensen de geadreseerde was ,deze flauwekul van post .nl heeft mij €160 gekost doordat ik extra vrij heb moeten nemen .