Arie Van der Wulp

Service top

Je ervaring

Eerste ervaring was helemaal top!!

Joeri Moreno

Wat een gemak om te bestellen

Je ervaring

het was wat zoeken wat ik exact nodig had door de vele varianten die aangeboden worden (op zich mijn probleem aangezien ik nog geen exacte maten vanbuiten ken), maar zodra ik dat vond verliep alles... het was wat zoeken wat ik exact nodig had door de vele varianten die aangeboden worden (op zich mijn probleem aangezien ik nog geen exacte maten vanbuiten ken), maar zodra ik dat vond verliep alles super makkelijk

misschien waar je kan kiezen voor kleur van tape ook laten kiezen tussen de verschillende lengtes, waarna je naar een andere pagina gaat, maar zorgt er wel voor dat je niet opnieuw via de... misschien waar je kan kiezen voor kleur van tape ook laten kiezen tussen de verschillende lengtes, waarna je naar een andere pagina gaat, maar zorgt er wel voor dat je niet opnieuw via de zoekfunctie moet gaan

Roy Blange

Gemakkelijk en snel geregeld

Je ervaring

Geen negatieve punten, bedrijf heeft alles goed op orde. Netjes bericht dat levering iets langer ging duren. Alles binnen het redelijke. Absolute aanrader ...

Geen ... blijf dit vooral doorzetten.

Natalie Nytrova

Amazing service

Je ervaring

Extremely fast and friendly approach. Could not recommend more.

Tycho Dekkers

Goede levering

Je ervaring

Goede ervaring gehad met mijn eerste bestelling. Ga hier zeker vaker bestellen

Joost Nolet

Verkeerde veters geleverd

Je ervaring

jammer dat er korter veters geleverd zijn

Ja, voortaan het juiste product leveren

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedendag,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de verkeerde veters toegestuurd zijn.
Onze excuses hiervoor, hier is waarschijnlijk een fout gemaakt.
We hadden dit graag vernomen,...
Goedendag,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de verkeerde veters toegestuurd zijn.
Onze excuses hiervoor, hier is waarschijnlijk een fout gemaakt.
We hadden dit graag vernomen, dan zouden we dit direct opgelost hebben voor je.
Bij deze gaan we dat alsnog doen, je mag de te korte veters houden en we gaan je de juiste veters vandaag nog toesturen naar je. Deze worden dan waarschijnlijk morgen geleverd.
Wel willen we je vragen of je na dit contact de review zou willen herzien, fouten worden helaas incidenteel gemaakt aangezien we allemaal mensen zijn, maar we doen altijd ons best deze op te lossen indien ze onverhoopt gemaakt zijn.
De Stage Freaks klantenservice

Patrick Lieberwirth

Snelle en goede levering

Nog geen ervaring mee

Jarno Jansen

Super service!

Je ervaring

Product zou februari, maart pas geleverd worden en had hem eind januari al in huis. Super!

Rik Vandewiele

Bestelling zwarte doeken

Je ervaring

Bij mijn bestelling van zwarte doeken bleken die niet meer op voorraad, doch heeft men er alles aan gedaan om die toch tijdig te leveren. Super service en vlot telefonisch contact waardoor alles... Bij mijn bestelling van zwarte doeken bleken die niet meer op voorraad, doch heeft men er alles aan gedaan om die toch tijdig te leveren. Super service en vlot telefonisch contact waardoor alles heel vlot is verlopen. Top!

Hennie Hurkmans

Super

Je ervaring

Super snelle levering,duidelijke website, telefonisch contact was vriendelijk en duidelijk.

Ga zo door