Eric Oskam

Zoals het hoort

Je ervaring

Super snelle levering en producten zijn perfect

Mark van den Hurk

Je ervaring

fijn en praktisch meedenkend!

Boris / Zenon

Je ervaring

Prima, juiste assortiment voor de klus

Crossing That Bridge

Klimset

Je ervaring

Ik werd via via verwezen om een langs te gaan naar StageFreaks , dit gezien de nood voor goed klimmateriaal. Freek heeft mij geholpen en bij toeval lag precies in het rek wat mij pastte en lekker... Ik werd via via verwezen om een langs te gaan naar StageFreaks , dit gezien de nood voor goed klimmateriaal. Freek heeft mij geholpen en bij toeval lag precies in het rek wat mij pastte en lekker zat. Petzl Avao. Super happy ! Nog "groene / Gele schoenen" ipv Roze en dan ben ik er ;-)

Danny Cornelissen

Zeer goede service en snelle levering!

Je ervaring

Passende producten m.b.t lichaamslengte.

Light Perception

prima

Dalderup Consulting

100% Professionals op Top niveau

Je ervaring

Professioneel advies / ruime collectie / meeste producten direct leverbaar / klant vriendelijk / concurende prijzen

Raymond

Goede service,

Je ervaring

Een artikel had een langere levertijd. Ze dachten mee in een goede oplossing. Zo dat ik snel mijn bestelde artikelen kreeg.

Nikolai Gnidenko

Toppertjes

Supper

None

M.M. Schaake

Adequaat en betrokken.

Zeer positieve ervaring.
Het bestellen was eenvoudig en verliep zeer vlot.
Zeer positieve ervaring.
Het bestellen was eenvoudig en verliep zeer vlot.
Ik was vergeten een huisnummer in te vullen en werd binnen een uur hier al telefonisch over benaderd (2x zelfs, omdat ik de eerste keer niet op nam). Vervolgens heb ik de artikelen de volgende dag ontvangen.
Na ontvangst had ik wat vragen over de originaliteit van het artikel, en dit per email ter discussie gesteld. Ook hier werd vlot en correct op gereageerd.

Afbeeldingen of informatie op de website actualiseren als artikelen op detail wijzigen.