Henny Sep

Top service en vakkennis

Je ervaring

Een fijn bedrijf waar ze veel vakkennis hebben en op een klantgerichte manier werken.

geert vandenborre

Goede diensten en producten

geweldig

Andre Overing

Zeggen wat ze doen; doen wat ze zeggen..

Je ervaring

Doen wat ze beloven, houden je uitstekend op de hoogte van de status van de bestelling. Top zaak..

Jook van Veen. Banjo licht en geluid

Ik ben fan van stagefreeks

Ja ik vind Stagefreaks geweldig

De site knippert de laatste tijd zo irritant.

Erik Gulpen

goed

Ingrid van Dongen

Snelle service

Je ervaring

Super snelle levering geen klachten

Nvt

Gonny Van Schijndel

Fijn bedrijf niet te duur

Goed product prima prijs

Heeft wel 4 a 5 dagen na verzend bevestigingsmail voordat het geleverd is

Reactie Stagefreaks.nl:

Hartelijk dank voor de review. Helaas heeft de levering inderdaad langer op zich laten wachten, dit is helaas iets wat tijdens deze corona crisis kan voorkomen bij de pakketdiensten doordat zij het... Hartelijk dank voor de review. Helaas heeft de levering inderdaad langer op zich laten wachten, dit is helaas iets wat tijdens deze corona crisis kan voorkomen bij de pakketdiensten doordat zij het op dit moment ontzettend druk hebben. Natuurlijk blijven we er wel alles aan doen om het pakket zo snel mogelijk bij je te hebben. Onze excuses dat dit ons / de pakketdienst ditmaal niet gelukt is!

Willem van der Tas

Je ervaring

Door wat verwarring op de bestelsite had ik kennelijk aangegeven om de atikelen te komen ophalen wat niet de bedoeling was. Hoe deze fout precies is ontstaan kan ik niet meer achterhalen maar toen... Door wat verwarring op de bestelsite had ik kennelijk aangegeven om de atikelen te komen ophalen wat niet de bedoeling was. Hoe deze fout precies is ontstaan kan ik niet meer achterhalen maar toen ik het in de gaten kreeg en telefonisch contact kreeg werd het snel rechtgezet.

Daydream (Celis Jurgen)

Professionals in eventindustry

beste kwaliteit garantie

davy van dijck

Super

Je ervaring

Super goede ervaring! Ik raad jullie zeker aan bij anderen!