Red-support

Top! Even gebeld if de juiste schoenen aanwezig waren! En idd ze zouden de dag er na geleverd worden! Met dank van de crew van wildenburg en milkshake !! Top voor de snelle levering!!

tevreden klant

Levering koffer

Toine

Top bedrijf!

Je ervaring

Goede service in de winkel, en na een defect aan de schoenen ben ik zeer goed geholpen!

Mark van den Berg

Goede service !!!

Je ervaring

Komen bij verschillende festivals langs om hun producten te promoten en te adviseren.

Jan van Vliet

Bestelling bij Stagefreaks

Je ervaring

Ja dat ik gebeld door aftersales over mijn bestelling.

Ik had niet gezien dat mijn jas niet voorradig was. Als ik dit geweten had dan had ik die jas niet besteld. Want nu moest ik 3 dagen langer wachten op mijn bestelling. De mail dat de bestelling later kwam is bij mij helaas ook in ongewenste mail gekomen.

Jeff

Tools, tapes and tie wraps

Ze hebben 't gelijk

Number Seven Technics

Teleurgesteld...

Je ervaring

Negatieve, klimuitrusting gekocht waarvan de doos beschadigd en al eens opgemaakt was. Wanneer ik het product eruit haalde zat in het bijhorende gripzakje de imbus sleutel, maar de imbusbout zelf was nergens te bespeuren. Het apparaat moest die dag zelf nog mee op job, dus zelf nog een bout moeten zoeken. Eigenlijk onaanvaardbaar, aangezien dit apparaat gekeurd is, en de klimmer erop moet kunnen vertrouwen dat het apparaat volledig in orde is, en zijn functie perfect uitoefent.

Geen geopende verpakkingen van klimproducten opsturen naar klanten.

Reactie Stagefreaks.nl:

Beste Kobe,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad en besproken dat je de ASAP Lock naar ons retour stuurt om deze om te wisselen. Voor het retourneren kun je de informatie vinden op: https://www.stagefreaks.nl/retourneren-ruilen
Als er vragen zijn, horen we het uiteraard graag.
Je gaf tevens aan foto's te hebben van de verpakking van de Petzl ASAP Lock en deze ontvangen we graag van je om deze intern te kunnen bespreken.
Je gaf aan weinig tijd te hebben en daarom is het misschien handig om je foto's naar ons te Whatsappen 06 50 59 89 86 of te mailen info@stagefreaks.nl

Alvast bedankt en nogmaals excuses voor het ongemak!

Freek

DE MELKBROUWER

PRIMA ZAAK!

Rene

Prima winkel voor evenemententoebehoren

Je ervaring

Levering duurt soms ietsje langer, maar orders zijn compleet

Ivent

Super service!

Je ervaring

Savonds een bestelling geplaatst via de website, in het afrekenproces bleken er een aantal onderdelen niet mee te gaan met de bestelling. Via whatsapp werd ik binnen enkele minuten geholpen en is het probleem meteen opgelost.

Alle producten werden snel geleverd. 2 van de producten liepen vertraging op door de leverancier van Stagefreaks, ze hebben mij hierover keurig op de hoogte gehouden. De producten waren uiteindelijk alsnog binnen 1 week geleverd.