Reactiesnelheid indien er contact is geweest
Klantvriendelijkheid indien er contact is geweest

Gerard Marsman

Snelle levering, mooi product

Fve-productions

Je ervaring, verbeterpunten of tips

Geen dhl meer gebruikten, alles gaat goed totdat dhl die pakketten in hand krijgt....

Peter van Rongen

Prima bedrijf

Rene Albers

Super snelle levering

ga zo door!

Krimpfolie Specialist

Slecht!!!!!

Je ervaring, verbeterpunten of tips

Als ik iets besteld moet jullie mijn op sturen!

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedendag,
We begrijpen niet helemaal waarom je deze review achterlaat.
Goedendag,
We begrijpen niet helemaal waarom je deze review achterlaat.
Graag vernemen we dan ook wat er precies fout is gegaan, hiervoor kun je per mail of telefonisch contact met ons vinden.
Hierbij even een overzicht van wat er volgens ons is gebeurd:
Jouw bestelling is op een zaterdag geplaatst, dan zijn we gesloten en kun je als bezorgdag de dinsdag op zijn vroegst kiezen. Dit heb je gedaan, en wij hebben je bestelling dan ook op maandag verzonden naar je. Volgens de track & trace van het pakket was je niet thuis, waardoor het pakket op deze dinsdag is bezorgd bij de buren op nummer 147 b. Dit staat ook duidelijk in de track & trace die je per mail hebt ontvangen.
Graag willen we je vragen om dit eerst uit te zoeken alvorens je ons onterecht beticht van oplichting en willen we je verzoeken de review te herzien.
Stage Freaks klantenservice

Henk Van der Zouwen

Best goed

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor je review over je ervaringen.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je precies onoverzichtelijk vindt aan onze website?
Uiteraard doen we ons best om...
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor je review over je ervaringen.
Uiteraard doen we ons best om de site zo gebruiksvriendelijk te maken. Dit is natuurlijk een proces waar altijd verbeterpunten in zitten, dus we zouden graag vernemen wat je zelf verbeterd zou willen zien, dan kunnen we kijken of we dit kunnen aanpakken.
Dit zou je mogen mailen naar info@stagefreaks.nl
Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst!
Stage Freaks klantenservice

Susanna Ngoetra