Offerte
Nazorg
Communicatie

Stad advocaten , Mevr.. Paas

Snel en accuraat.

Mijn ervaring met u bedrijf was zeer positief.
De communicatie, advies en deskundigheid waren zeer goed en doordacht.
Ik had duidelijk het gevoel dat de advocaat het voor me opnam.

De heer van Dijk was zeer duidelijk,vastberaden en correct naar de tegenpartij toe.

Het opsturen van de juiste stukken en wat je mag zeggen tegen een jurist van de rechtsbijstand verzekering blijft lastig en kan je geld kosten. Je moet haast jurist zijn.

Martin Luiken

Zeer prettige ervaring dat begint bij een goed intake gesprek en vervolgens zeer goede gesprekken en adviezen. Stad Advocaten verzorgt duidelijke communicatie naar de "tegenpartij". Tenslotte een... Zeer prettige ervaring dat begint bij een goed intake gesprek en vervolgens zeer goede gesprekken en adviezen. Stad Advocaten verzorgt duidelijke communicatie naar de "tegenpartij". Tenslotte een keurige afhandeling van de zaak.

Nuchter, no-nonsense, kennis van zaken, weet de zaak scherp neer te zetten, komt afspraken na.

Ik ben naar tevredenheid bijgestaan door Stad Advocaten, men stelt vooraf vragen en komt met een helder advies waar je uiteindelijk zelf over kunt beslissen.

Vooroverleg en het geven van advies.

Geen, als ik weer een advocaat nodig heb kom ik zeker terug. Ga zo door!

Direct bij het eerste telefonisch contact uitgenodigd om diezelfde middag nog langs te komen met de benodigde stukken. Na het inzien van de documenten werd mij op een duidelijke wijze uitgelegd wat... Direct bij het eerste telefonisch contact uitgenodigd om diezelfde middag nog langs te komen met de benodigde stukken. Na het inzien van de documenten werd mij op een duidelijke wijze uitgelegd wat mijn opties waren en de eventueel te ondernemen juridische stappen. Kort maar krachtig. Ik ben zeer tevreden.

Kordaat optreden en heldere uitleg

Sarah

Ik vond de gratis inloop spreekuur erg fijn! Mijn zaak is snel afgehandeld en daarnaast is alles voor mij geregeld.

Gratis inloop spreekuur, ik werd snel terug gebeld voor een afspraak. Snelle afhandeling. Alles wordt geregeld, dus verder zelf geen zorgen hierdoor gehad.

N.v.t

Lange hat es gedauert, Mietrecht - Studenten - Deponat nicht zurück, aber das Resultat zählt und das war absolut in unserem Sinne. Schade, das es immer wieder die schwarzen Schafe als Vermieter... Lange hat es gedauert, Mietrecht - Studenten - Deponat nicht zurück, aber das Resultat zählt und das war absolut in unserem Sinne. Schade, das es immer wieder die schwarzen Schafe als Vermieter gibt. Frau C. Paas hat hervorragende Arbeit gemacht !

Auch in Deutsch keine Probleme.

Der Kontakt könnte etwas schneller vonstatten gehen. Oftmals keinen Rückruf auf Bitte im Büro.

Vriendelijke mensen!

Van de advocaat had er wellicht meer druk uitgeoefend mogen worden om een antwoord te krijgen. Op ons (client) verzoek is er een uiterste datum gesteld.

Zeer goede ervaring met Stad Advocaten. Carine Paas (advocaat) heeft op een bijzonder plezierige en kundige wijze onze belangen behartigd en een uitstekend resultaat behaald. Wij kunnen dit kantoor... Zeer goede ervaring met Stad Advocaten. Carine Paas (advocaat) heeft op een bijzonder plezierige en kundige wijze onze belangen behartigd en een uitstekend resultaat behaald. Wij kunnen dit kantoor van harte aanbevelen.

Vriendelijk, deskundig, communicatief sterk.

Goede, deskundige en prettige rechtsbijstand

contact: advocaat neemt cliënt mee in het proces dmv vlotte, vriendelijke en heldere communicatie