Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Melissa

Enorm tevreden over de inzet, goede contacten en erg fijne communicatie. Niks anders dan erg tevreden!!

Heeft in alle stappen die er werden gezet eerst overlegt, erg fijn!

J Zandstra

Vanaf het eerste moment een heel goed en prettig contact met Stad Advocaten.
Duidelijke, en heel plezierige communicatie met Mevr. Paas

Heel goede communicatie, geen loze beloftes, communicatie heel duidelijk, gemakkelijke toegang via Mail.

Eigenlijk niet, wij zijn heel erg tevreden

Hans Helder

Goede onderlinge communicatie.

Aangeleverde gegevens/informatie worden juridisch goed verwoord

Annet

We zijn tevreden over het contact en de communicatie met mevr. Carine Paas.

In een zaak wat weinig voorkomt en weinig van verwacht werd toch het maximaal haalbare behaald

professioneel, snelle terugkoppeling

Ik heb een uitstekende ervaring met Stad Advocaten. Van A tot Z was de begeleiding dik in orde en over de communicatie ben ik zeer tevreden.

Goed bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Altijd een reactie op korte termijn en de doorname qua 'forecasting' in wat je als client kan verwachten is uitstekend. Zijn zelfs niet te beroerd... Goed bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Altijd een reactie op korte termijn en de doorname qua 'forecasting' in wat je als client kan verwachten is uitstekend. Zijn zelfs niet te beroerd om ook een stukje verder mee te denken om bepaalde zaken op de rails te zetten. Goede tips en

Johannes hofstede

Ik heb dit bedrijf als zeer goed ervaren en in het bijzonder mevrouw Y. Schippers.

Correct en zakelijk, met goede communicatie.

F v Noort

Dit bedrijf vind ik zeer bekwaam...meedekend en er ook voor gaan ongeacht wat voor zaak.

Ook benadering is super.
En men is snel met de zaken te regelen.

De sterke punten zit hem in de doortastendheid.
En gelijk boven op de zaken zitten.
En snel hendelen.

Geen verbeter punten...
Zo door blijven gaan.

Het contact met de heer J. Hanus heb ik als zeer prettig ervaren. Goed ingelezen en een correcte handelwijze.
Gedeeltelijk succes geboekt n.a.v. de hoorzitting

Na mijn problematiek via online formulier ingevuld te hebben, meteen de volgende ochtend een telefoontje en daarna diezelfde middag al op gesprek. De gang van zaken als ongedwongen ervaren.

Werd,na het online invullen van mijn situatie, de volgende ochtend gebeld en diezelfde dag was ik op
spreekuur.
De samenwerking met de heer Hanus verliep naar wens en heb...

spreekuur.
De samenwerking met de heer Hanus verliep naar wens en heb ik als prettig ervaren

Prettige, ongedwongen sfeer