Offerte
Nazorg
Communicatie

Erg goed

Sympathie voor de klant

Er werd 1 keer niet gereageerd op een mail, maar volgens mij was mijn advocaat op zwangerschapsverlof en moest iemand anders het overnemen waardoor iets even mis ging. Vond dit niet erg, maar dat is... Er werd 1 keer niet gereageerd op een mail, maar volgens mij was mijn advocaat op zwangerschapsverlof en moest iemand anders het overnemen waardoor iets even mis ging. Vond dit niet erg, maar dat is het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken.

Zeer positief

Grote inzet

Digital Martial Arts

Het was een gevoelige kwestie die naar grote tevredenheid is opgelost. Er werd geluisterd en ik ben dan ook zeer dankbaar dat Dhr. Hanus mij heeft bijgestaan. Mochten er ooit in de toekomst... Het was een gevoelige kwestie die naar grote tevredenheid is opgelost. Er werd geluisterd en ik ben dan ook zeer dankbaar dat Dhr. Hanus mij heeft bijgestaan. Mochten er ooit in de toekomst problemen zal ik zeker opnieuw, met groot vertrouwen mijn zaken laten behartigen door Stad Advocaten.

Een zeer goede, duidelijke communicatie.

Misschien soms ietsjes sneller reageren. Ik begrijp dat dit soms niet mogelijk is.

M. R. Strijker

Goede afhandeling, communicatie kan iets beter. Advocaat is niet altijd telefonisch bereikbaar

Afhandeling kan voor mijn gevoel sneller

Positief. Korte lijnen, goede communicatie

Dacht goed mee

Jildou alma

Mijn ervaring met dit bedrijf is, alles is positief. Ik zal de mensen om mij heen dit bedrijf aanbevelen om hier ook zeker contact mee te zoeken als zij ewn advodaat nodig zijn.

Goed voorbereid. Vriendelijk, perfecte hulp, goed in communicatie, alles wat maar positief is.

Ik heb niks aan te merken.

Willy Hoving

Zelf iniatief

Anna Teuben

Beschrijf ik in één woord"klasse👍

In mijn hele leven ben ik nog nooit in
contact geweest met een advocaat
dit was mijn eerste ervaring.
De advocate die mij bijstond Wendy Dwars
(ondanks haar jonge...
In mijn hele leven ben ik nog nooit in
contact geweest met een advocaat
dit was mijn eerste ervaring.
De advocate die mij bijstond Wendy Dwars
(ondanks haar jonge leeftijd)knappe prestatie

Zou kunnen zeggen"zo doorgaan.

Goede ervaring

Fijne samenwerking en deskundigheid

Iets meer transparantie

Dank u voor de behandeling van mijn zaak. Uw benadering was vriendelijk en daadkrachtig. Vragen stellen kon altijd en de uitleg duidelijk in "gewone"taal. Groet Jan.

Duidelijke uitleg