Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Prettige samenwerking, wordt goed meegedacht.

Nette afhandeling van brieven en communicatie.

Meer richting geven aan advies, ondersteuning bij keuze. Ook mogelijk risico/scenario bij verlies uitwerken.

Rob van der Werff

Uitstekend, deskundig, plezierig in de omgang, altijd beschikbaar, gaf mij rust en vertrouwen.

Altijd was duidelijk waar we stonden en waar we heen gingen. Kon het loslaten.

Ik moet diep nadenken, eigenlijk geen, zelfs de koffie smaakte prima.

Astrid

Carine Paas heeft ons bijgestaan. Het contact was prettig en ze heeft ons goed geadviseerd. Wij zijn tevreden met het resultaat.

Betrokken, vriendelijk en deskundig.

Danny

Netjes geholpen ben zeer tevreden en zou dit kantoor zeker aanbevelen bij familie en/of vrienden.mijn dank is zeer groot voor de hulp en de afhandeling.

Keep up the good work????

Richard Dambacher

Geweldig

Anna Tahapary

Prettig en toegankelijk

Het was correct en netjes en kwam afspraken keurig na.

Jannie Harms

Juridische bijstand beëindiging arbeidsovereenkomst

Professioneel, vakkundig en toch heel menselijk

Wendy Hilhorst

De ervaring was heel goed. Er werd heel duidelijk gevraagd naar wat ik wilde bereiken en dat resultaat is behaald. Er was veel persoonlijke aandacht. Zowel telefonisch als per mail werd direct... De ervaring was heel goed. Er werd heel duidelijk gevraagd naar wat ik wilde bereiken en dat resultaat is behaald. Er was veel persoonlijke aandacht. Zowel telefonisch als per mail werd direct gereageerd op onze verzoeken.

De kalme manier van optreden en de directe bereikbaarheid. Dit bracht mij veel rust en gaf me de zekerheid dat er iemand aan mijn kant stond.

Er was bij mij onduidelijk hoe ik moest optreden naar mijn werkgever, wat ik wel en niet kon/mocht zeggen. Dat kan ontstaan zijn door mijn overspannen toestand. Misschien is er een handleiding op te... Er was bij mij onduidelijk hoe ik moest optreden naar mijn werkgever, wat ik wel en niet kon/mocht zeggen. Dat kan ontstaan zijn door mijn overspannen toestand. Misschien is er een handleiding op te stellen? Dan is e.e.a. na te lezen en voorkomt paniekerige telefoontjes naar de advocaat.

Fijn kantoor met goed geschoolde en deskundige mensen

iets sneller contact opnemen met de klant en vaker een update geven over de kwestie