Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Nathalie Jansen

Dhr Hanus heeft oprecht gewerkt en juist gehandeld

Duidelijk en zakelijk geholpen

ja ik kwam op het allerlaatste moment (voor de hoorzitting) nog op iets wat "iedereen" over het hoofd had gezien.
mevr. Paas bracht dat gelijk tot sprake. Helaas werd er niks mee gedaan . maar vond dat het wel even gezegd mocht worden.

Ik heb het contact met Stad Advocaten als zeer prettig ervaren. Het was voor mij voor het eerst dat ik in aanraking kwam met uberhaupt een advocaat. Na aanmelding, werd ik gelijk gebeld om een... Ik heb het contact met Stad Advocaten als zeer prettig ervaren. Het was voor mij voor het eerst dat ik in aanraking kwam met uberhaupt een advocaat. Na aanmelding, werd ik gelijk gebeld om een afspraak te maken. Het is fijn als je snel en accuraat wordt geholpen. Mijn zaak is met een goed en tevreden resultaat afgerond.

Duidelijke en heldere communicatie

B.S.Damstra

Ik heb het als een vriendelijk bedrijf ervaren, de advocaten die mij geholpen hebben hebben hun best gedaan, met een positief resultaat voor in mijn zaak. Ik miste de communicatie op het moment dat... Ik heb het als een vriendelijk bedrijf ervaren, de advocaten die mij geholpen hebben hebben hun best gedaan, met een positief resultaat voor in mijn zaak. Ik miste de communicatie op het moment dat mijn advocate op vakantie is gegaan en mij niet op de hoogte heeft gesteld van deze verandering , met de extra informatie die daarbij komt. Hierbij moet u denken aan wie de taken overgenomen heeft en welke advocaat mij dan verder vertegenwoordig.

Snelle e-mail beantwoording

Bij een zaakoverdracht naar een andere advocaat, dit communiceren met de klant die u vertegenwoordig

Grace Martens

Nooit een advocaat moeten gebruiken!
Nu een nodig voor mij scheiding heel spannend allemaal.
Nooit een advocaat moeten gebruiken!
Nu een nodig voor mij scheiding heel spannend allemaal.
Mevrouw Dijkman heeft mij gerust gesteld en mij op de feiten gedrukt met alles wat ik moest doen.
Heeft tot de puntjes alles goed voor mij geregeld.
En nu binnen een half jaar gescheiden .
Als ik weer een advocaat moet hebben(hoop het niet meer) dan neem ik weer mevrouw Dijkman.

Ze neemt de tijd voor je luister naar wat je zegt en vraag.
Zelfs in haar vrije tijd belt ze me op en daarna gaat ze er nog mee aan de gang om een mail te versturen.

Heb geen verbeterpunten gewoon zo door gaan.
Geen tips.

Ernst de Groot

Ik ben naar binnengelopen voor advies maar kreeg meer dan gehoopt. Daarmee is mijn ervaring met Stadsadvocaten behoorlijk goed

Birgit Annemijn Vos

Carine paas heeft ons super bij gestaan,

Neemt de tijd en heeft aandacht voor de cliënt

Geen verbetering

Ik ben altijd goed geholpen.

Marleen van Woerkom

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren.

Kennis van zaken. Zakelijk en tegelijk met begrip.

Voor mij als cliënt duurt een rechterlijke procedure lang. Als je dan een tijdje niets hoort wordt het steeds spannender. Misschien is het mogelijk om dan toch even contact van uit jullie op te... Voor mij als cliënt duurt een rechterlijke procedure lang. Als je dan een tijdje niets hoort wordt het steeds spannender. Misschien is het mogelijk om dan toch even contact van uit jullie op te nemen om de stand van zaken even weer door te nemen. Kan kort via de mail bijv.