Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Karina de Haan

Vanaf het begin een goed gevoel, serieus genomen en duidelijkheid. Tijdens de vakantieperiode van mijn advocaat verliep de communicatie / het plan iets moeizamer aan het begin. Daarna goed verder... Vanaf het begin een goed gevoel, serieus genomen en duidelijkheid. Tijdens de vakantieperiode van mijn advocaat verliep de communicatie / het plan iets moeizamer aan het begin. Daarna goed verder gegaan en bij terugkomst van advocaat is de zaak top afgemaakt.

Duidelijke communicatie, overleg en overeenstemming met mevrouw Schippers. Uiteindelijk top resultaat!

Arnold de Vries

Goed, jammer (overmacht) dat de procedure is gedaan met twee advocaten, de eerste hield er na een paar maanden mee op). Altijd gastvrij ontvangen, duidelijke communicatie

Zeer coulant met het in termijnen betalen van de nota's
Open en transparante communicatie, ik werd van alles op de hoogte gehouden

Weet niet aan wie het ligt -> Jammer dat informatie die al bij de eerste rechtzitting bekend was bij advocaten en de rechtbank, pas in het hoger beroep doorslaggevend is in ons voordeel (bij de... Weet niet aan wie het ligt -> Jammer dat informatie die al bij de eerste rechtzitting bekend was bij advocaten en de rechtbank, pas in het hoger beroep doorslaggevend is in ons voordeel (bij de eerste rechtzitting was al bekend dat er geen verandering van omstandigheden was). Dit had heel wat energie, stress en kosten gescheeld.