1980 beoordelingen

1980 Reviews

Suzanne

Het was fijn geweest, gezien de kleine groep was dit zeker mogelijk, als de docent tijdens de les meer was ingegaan op vragen die voorafgaand gesteld werden in de omschrijving die van tevoren... Het was fijn geweest, gezien de kleine groep was dit zeker mogelijk, als de docent tijdens de les meer was ingegaan op vragen die voorafgaand gesteld werden in de omschrijving die van tevoren aangeleverd moest worden. In voorbereiding had de docent daar meer op in kunnen spelen. En wat meer praktijk voorbeelden kunnen geven. Misschien relevante webshops (van de deelnemers) kunnen gebruiken. Ik miste wel echt wat je naast copywriting allemaal kunt doen aan CRO.

Reactie SRM:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Suzanne! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
SRM

Was een zeer toegankelijke docent. Er was een behoorlijk verschil in ervaring en bedrijven/ ZZP'ers, wat de lessen, naar mijn mening, niet ten goede kwam. Daarnaast is het een behoorlijke kluif... Was een zeer toegankelijke docent. Er was een behoorlijk verschil in ervaring en bedrijven/ ZZP'ers, wat de lessen, naar mijn mening, niet ten goede kwam. Daarnaast is het een behoorlijke kluif 'huiswerk', wat vervolgens niet werd besproken tijdens de les.

Reactie SRM:

Goed dat je dit aangeeft en bedankt voor het delen van je beoordeling! We kunnen ons voorstellen dat het verschil in ervaring van de studenten lastig was voor de docent om een volledig passende les... Goed dat je dit aangeeft en bedankt voor het delen van je beoordeling! We kunnen ons voorstellen dat het verschil in ervaring van de studenten lastig was voor de docent om een volledig passende les te organiseren. We hopen dat je desondanks veel hebt opgestoken van de lessen. We nemen je feedback betreffende het huiswerk ook met ons mee, dankjewel hiervoor!

Frank

Ik heb mij initieel aangemeld voor training op locatie. Er waren te weinig aanmeldingen en heb ik in overleg voor de on-line variant (zelfstudie) gekozen. Ik had wat verbazingen. De coördinatie... Ik heb mij initieel aangemeld voor training op locatie. Er waren te weinig aanmeldingen en heb ik in overleg voor de on-line variant (zelfstudie) gekozen. Ik had wat verbazingen. De coördinatie vanuit SRM liep niet goed. Volgens het programma zou er een intake gesprek gehouden worden. Ik heb SRM hierover gebeld. Zij verwezen naar de docent. De docent was enigszins geïrriteerd toen ik hem hierover belde. De training bestond slechts uit het maken van opdrachten zonder een toelichting van SRM over het onderwerp. De feedback die ik heb ontvangen bestond steeds uit 2 a 3 regels. Al met al ben ik dus teleurgesteld in deze variant van de training. Ik zou jullie dan ook willen meegeven om de zelfstudie varianten te heroverwegen. De kosten vind ik niet in verhouding met wat je ervoor krijgt. Ik heb overall meer inzicht gekregen in het onderwerp en kan deze kennis goed toepassen in mijn werk.

Reactie SRM:

Hallo Frank, goed dat je dit aangeeft! Bij de start van iedere module zou de student telefonisch benaderd moeten worden door de docent om de leerstof door te nemen. Het verdere contact met de docent... Hallo Frank, goed dat je dit aangeeft! Bij de start van iedere module zou de student telefonisch benaderd moeten worden door de docent om de leerstof door te nemen. Het verdere contact met de docent verloopt via e-Connect. Vóór de afronding van de module zou er opnieuw contact met de student moeten zijn, zodat de student goed voorbereid aan het examen kan beginnen. Het spijt ons te horen dat de docent jou niet pro-actief heeft benaderd. We zullen deze feedback zeker met ons meenemen ter verbetering van onze diensten. Nogmaals bedankt hiervoor, Frank. We wensen je een fijne dag!

Chantal

Ik vond het een super leuke praktische en leerzame scholing die goed toepasbaar is in de praktijk.
De docent was kundig en ik vond het ook een goede klik met de groep. Heel positief over docent als scholing dus.

Reactie SRM:

Wat ontzettend fijn te lezen, Chantal! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Mark

Ik heb 2 leerzame dagen gehad. Sommige onderdelen waren nieuw voor mij en andere onderdelen kende ik al, dat was meer opfrissen. Al met al was het leuk en leerzaam.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je de lessen als leerzaam hebt ervaren, Mark! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
SRM

Een online training volgen is best intensief, qua energielevel. Wat vaker een break en wat vaker afwisseling zou denk ik goed zijn.

Reactie SRM:

Goed dat je dit aangeeft! We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks een leuke en leerzame training hebt gehad.

Chiel

NIMA C is een zeer relevante opleiding voor strategische marketing managers die willen verdiepen en weer scherp gesteld willen worden op waar ze met hun bedrijf naartoe bewegen en vooral hoe ze dat... NIMA C is een zeer relevante opleiding voor strategische marketing managers die willen verdiepen en weer scherp gesteld willen worden op waar ze met hun bedrijf naartoe bewegen en vooral hoe ze dat op een wel doordachte wijze kunnen doen. Onder leiding van een bevlogen en ervaren docent wordt je meegenomen in nieuwe, moderne marketing instrumenten zoals Blue Ocean en de theorie van marketing oer-strategen zoals Porter. De praktijkopdrachten zoals de individuele opdracht en de scriptie worden geschreven voor actuele vraagstukken binnen het bedrijf, dus zijn ook direct van waarde voor zowel opleiding als dagelijkse praktijk. Een waardevolle opleiding dus!

Reactie SRM:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Chiel! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
SRM

Fijne docent en prettige uitleg. Alleen jammer dat de online omgeving niet werkte. We moesten uitwijken naar Zoom. Helaas werd ik daar einde dag uitgegooid en duurde het minstens 30 minuten om weer... Fijne docent en prettige uitleg. Alleen jammer dat de online omgeving niet werkte. We moesten uitwijken naar Zoom. Helaas werd ik daar einde dag uitgegooid en duurde het minstens 30 minuten om weer in Zoom deel te kunnen nemen. Kan gebeuren natuurlijk maar op een cursus van 1 dag is dat enorm zonde.

Reactie SRM:

Bedankt voor je review en excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat er technische storingen zijn waardoor een les misschien niet soepel verloopt. Uiteraard nemen wij dit mee in de feedback om... Bedankt voor je review en excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat er technische storingen zijn waardoor een les misschien niet soepel verloopt. Uiteraard nemen wij dit mee in de feedback om te kijken hoe we de online leeromgeving kunnen verbeteren. Gelukkig hebben wij inmiddels begrepen dat docent achteraf contact met je heeft opgenomen om de gemiste stof door te nemen. Vriendelijke groet, Team SRM.

De voorbereiding was top. Ik kreeg een goed boek om mij in te lezen en waar ik makkelijk door heen ging. De training zelf viel tegen. Ik had meer interactie met mijn medecursisten en docent... De voorbereiding was top. Ik kreeg een goed boek om mij in te lezen en waar ik makkelijk door heen ging. De training zelf viel tegen. Ik had meer interactie met mijn medecursisten en docent verwacht. Pas na 2 weken kreeg ik feedback op mijn ingeleverde opdrachten waar ik zelf echt achteraan moest. Mijn klacht heb ik ook neergelegd bij mijn werkgever die mijn training heeft vergoed.

Reactie SRM:

Bedankt voor je review en het delen van jouw persoonlijke ervaring. De reden dat er relatief weinig interactie beschikbaar was, komt doordat deze opleiding via e-learning georganiseerd werd. Dit... Bedankt voor je review en het delen van jouw persoonlijke ervaring. De reden dat er relatief weinig interactie beschikbaar was, komt doordat deze opleiding via e-learning georganiseerd werd. Dit houdt in dat het grotendeels zelfstandig leren is. Mocht je hier vragen over hebben tijdens de opleiding, kun je altijd contact opnemen met onze studieadviseurs. Vriendelijke groet, Team SRM.

Fleur

Heel bijzonder dat jullie TIJDENS de laatste lesdag al om een review vragen :') die kan ik dan natuurlijk nog niet geven!

Reactie SRM:

Dat is net iets te vroeg inderdaad, Fleur. Desondanks danken we je voor je beoordeling. We hopen dat je een leerzame lesdag hebt gehad. Mocht je alsnog feedback met ons willen delen, dan kan dat via... Dat is net iets te vroeg inderdaad, Fleur. Desondanks danken we je voor je beoordeling. We hopen dat je een leerzame lesdag hebt gehad. Mocht je alsnog feedback met ons willen delen, dan kan dat via één van onze social media kanalen of per e-mail via: info@srm.nl. Dit helpt ons onze diensten te verbeteren.