Wordt netjes te woord gestaan

Beschrijf hier uw ervaring

Was heel vriendelijk en ben heel snel geholpen

Willem Rosbergen

Wat een supersnelle, pragmatische en professionele aanpak van mijn vraag online.

Beschrijf hier uw ervaring

Ellie Boldewijn belde snel na mijn vraag online op met wat additionele en ter zake doende vragen op. Ze sloot af met een helder voorstel over haar aanpak en terugkoppeling. Binnen een uur ontving ik... Ellie Boldewijn belde snel na mijn vraag online op met wat additionele en ter zake doende vragen op. Ze sloot af met een helder voorstel over haar aanpak en terugkoppeling. Binnen een uur ontving ik haar bevindingen per telefoongesprek. Een prima advies op basis van haar expertise. Wat een buitengewoon goede service. Hier is een professional met hart voor serviceverlening aan de gang geweest. Grote dank en complimenten.

Zeer goede info

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle adequate info over cursus

Heel leerzaam was de training ergocoach in de kinderopvang.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel veel nuttige informatie.
Ik heb het als een zeer leerzame en interessante dag ervaren mede door de duidelijke uitleg van Eileen.

Teleurstellende dienstverlening

Beschrijf hier uw ervaring

Springest reageert helaas niet op klachten en er is geen klachtenprocedure te vinden op de website.
Ze schrijft cursisten in die aangeven niet in 1 keer te kunnen betalen (terwijl zij dit niet mogen), zoekmachine werkt niet en lijkt beïnvloed te zijn door adverteerders. Geen objectieve vergelijkingssite helaas. Bij fouten in inschrijving moet de cursist zelf eerst annuleren. Bij het gebruiken van betaalde leads is er ineens 'erg veel' belangstelling welk niet tot inschrijving komen.

juridisch management nederland bv

Waarom nemen jullie de telefoon niet op als ik bel???

Beschrijf hier uw ervaring

zeer klantonvriendelijk door niet telefonisch bereikbaar te zijn.

Service gericht

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vroeg informatie op over een opleiding en binnen 24 uur had ik al antwoord.

Dit is een spam bedrijf, waar je niet vanaf komt

Beschrijf hier uw ervaring

Veelvuldig aangegeven geen interesse te hebben. Ze blijven spammen. Nooit mee in zee gaan!

Autorijschool tinus

Super goede rijschool

Beschrijf hier uw ervaring

In een dag mijn BR rijbewijs gehaald alles verliep volgens plan top instructeur hij legde alles stap voor stap uit gewoon geweldig en humor was er ook wel op een leuke mannier was echt een mooie dag... In een dag mijn BR rijbewijs gehaald alles verliep volgens plan top instructeur hij legde alles stap voor stap uit gewoon geweldig en humor was er ook wel op een leuke mannier was echt een mooie dag gr mike

Nare bijsmaak wanneer je als opleider via Springest je aanbod uitzet

Beschrijf hier uw ervaring

Door de jaren heen is Springest verandert van een platform voor oriëntatie tot een bemiddelaar voor opleidingen en dat gebeurt niet helemaal zuiver. Wees hier als opleider en ook als cursist van... Door de jaren heen is Springest verandert van een platform voor oriëntatie tot een bemiddelaar voor opleidingen en dat gebeurt niet helemaal zuiver. Wees hier als opleider en ook als cursist van bewust!

Een voorbeeld;
Een cursiste had ons gevonden via Spingest en daar een formulier ingevuld om een “informatiepakket” te ontvangen. Bij ons was naast de generieke informatie die wij zelf hadden ingevuld in het portaal nooit om additionele informatie gevraagd. Uit nieuwsgierigheid hebben we zelf de 'studiegids' gedownload. Dit blijkt een kopie te zijn van de informatie die wij zelf hebben ingevuld aangevuld met reclame voor Springest.

Vervolgens heeft Springest contact opgenomen met de cursiste of zij nog vragen had. De vragen die zij had (o.a. of ze nog kon starten in een al lopende opleiding) kon Springest niet beantwoorden en zij hebben haar doorverwezen naar ons. Ons cursussecretariaat heeft de cursiste twee keer gesproken, maar wist niet dat zij via Springest kwam. Uiteindelijk kwam de aanmelding via Springest binnen, dus daar waren we verbaasd over. We dachten dat dit mogelijk een eis was van haar werkgever maar ze zei dat Springest had gezegd dat ze zich via hun aan moest melden en wij konden 15% commissie betalen terwijl we al het werk zelf hadden gedaan.

Eerder hadden we ook al een keer een akkefietje dat iemand zich via onze site had aangemeld en later via Springest en Springest de 15% alsnog opeiste, omdat de cursist eerst contact zou hebben gehad met Springest.

Geloof niet in de verhalen van de studieadviseurs maar neem zelf contact op met het opleidingsinstituut. Zij kennen hun opleidingen en de inhoud ervan. Springest is alleen een (duur) doorgeefluik.