Het plaatsen van de opleiding was goed zelf uit te voeren.

Beschrijf hier uw ervaring

Als aanbieder: goed om te kunnen plaatsen. Helaas niet veel ervaring met reacties.

Eric

Was een nuttige training. Alles werd duidelijk uitgelegd met goede voorbeelden

Erwin

Beschrijf hier uw ervaring

Goed overzicht van opleidingen en trainingen op het specifiek gezochte onderwerp met een goede support aan de achterkant. Goede support en opvolging van de gevraagde items. Waarbij er ook nog wordt meegedacht en meer mogelijkheden worden aangedragen in een overzichtelijke email. Ook telefonisch goed te woord gestaan.

Tandartspraktijk Kollenhof

In één telefonisch gesprek mijn wens kenbaar gemaakt en binnen 2 werkdagen een uitgewerkt antwoord ontvangen, prima!

Alhoewel de bedoelingen wellicht goed zjn, komt het erg opdringerig over als na opvragen van informatie (schriftelijk/digitaal) gebeld wordt; vermeld liever een contactadres en laat de opvrager bij...

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals bij samenvatting vermeld: laat opvrager zelf bij vragen contact opnemen. Ga niet (bijna) gelijk bellen. Variatie in informatievoorziening. Sommige brochures duidelijk, andere beperkt (enkele zelf zonder verdere contactgegevens).
Ik ben mij aan het oriënteren en heb wellicht een cursus op het oog.

I.K. Training & Ontwikkeling

Erg prettig en behulpzaam.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg prettig telefoongesprek waar ik goed werd geholpen en er meteen werd gekeken naar waar ik mijn aanbod nog verder kan optimaliseren. En heel goed om te zien dat Springest ontwikkelt en verbeterd naar aanleiding van feedback.

Snelle en adequate service

Beschrijf hier uw ervaring

Bij vragen wordt meteen actie ondernomen en de vraag/ het verzoek wordt snel en correct afgehandeld.

Hans Slagboom Arbo Select

Snel en eenvoudig de juiste opleiding gevonden

Beschrijf hier uw ervaring

Alle info is goed en helder weergegeven, Timon belde nog op of de informatie voldoende beeld heeft gegeven over de keuze in opleidingen. Complimenten.

J van Dokkumburg

Prima ervaring ik ga de opleiding volgen