Viean

Via contactformulier op de site enkele vragen gesteld.
Daar is heel snel en compleet antwoord op gegeven.
Complimenten!!

Beschrijf hier uw ervaring

Terugkoppeling was vooral snel, duidelijk en volledig.

Een betere en voordeligere opleiding dankzij Springest.

Beschrijf hier uw ervaring

De adviseur wist veel over de opleidingen en legde het goeduit. Al snel kwam hij met een betere opleiding die nog voordeliger was. Ik kwam weer een stap verder met het maken van mijn keuze. Ik ben er erg blij mee! Dankjewel Timon.

IloveColours

Verhelderend

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben met mijn training onvoldoende zichtbaar geweest tussen het grote dienstaanbod van jullie. Ik dat daar persoonlijk meer van verwacht en heb afgelopen jaar mijn bedrijfswerkzaamheden ´te weinig´ zichtbaar gemaakt.

Nu ik per feb. bij een andere organisatie ga werken die veel trainingen voor andere verzorgd, met name voor een bepaalde doelgroep dacht ik eraan om jullie platform te gaan inzetten. Daarom ben ik met weer gaan heroriënteren en mijn eigen trainingen op open inschrijvingen gaan zetten. Stap voor stap. Toch goed om dit eens persoonlijk af te stemmen en wie weet gaan we samen verder ´bouwen´. We zullen het gaan zien. #laatjezien.

Met recht Juridisch

De adviseur was goed voorbereid en heeft mijn vragen snel kunnen beantwoorden.

Beschrijf hier uw ervaring

Dankzij de adviseur heb ik mijn opties kunnen verminderen tot een keuze tussen 2 aanbieders.

Kort snel duidelijk. Precies wat ik zocht.

Beschrijf hier uw ervaring

Na informatie online gevonden hebben had ik nog wat korte hulp nodig. Dit is via telefonische afspraak kort en krachtig geregeld. Precies wat ik nodig had. Daarna een snelle opvolging door een bevestiging en informatie waar ik iets mee kan.

Suzanne

Snelle en volledige informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was niet zeker of een specifieke masterclass geschikt voor mij zou zijn. Ik heb de vraag per email gesteld en kreeg de volgende dag al een email terug met volledige informatie op een persoonlijke manier (dus niet een standaard tekst geknipt en geplakt)

Bij Springest staan de wensen van de klant centraal, er wordt supersnel en efficiënt gehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben door Bas Aangeenbrug geholpen. Door goed te luisteren naar wat ik wou, heeft hij binnen no-time een lijst met 10 cursussen opgesteld, die aansloten op mijn wensen. Hij is erg vriendelijk, behulpzaam en denkt goed mee met wat je wilt! Ik sta nu ingeschreven bij de cursussen die ik wou, dankzij de hulp van Bas. Ik ben zeer tevreden over Springest en beveel het iedereen aan!

UseClark

Fijn contact. Behulpzaam en toegankelijk. Maatwerk, dank! ***

Beschrijf hier uw ervaring

Binnen 24 uur had ik een persoonlijk antwoord op de mail, met toegespitste informatie voor mijn casus.
Fijne mensen daar bij Springest! Die denken tenminste mee :-)

Wendy

Ik had mij via de verkeerde weg ingeschreven, hierdoor moest ik met enige haast zorgen dat ik alsnog via de goede weg werd ingeschreven. Akberet heeft mij hier heel goed bij geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het was makkelijk om in contact te komen met Springest toen ik mij via een andere weg moest inschrijven en de data hiervoor niet in de online omgeving werden aangeboden (omdat het die dag erna al zou starten). Zij heeft toen een aanpassing gedaan waardoor dit voor mij mogelijk was en ik mij makkelijk kon inschrijven.

Fantastisch hoe Milou van Springest mij heeft geadviseerd in het vinden van de voor mij meest geschikte training/opleiding.

Beschrijf hier uw ervaring

De ontvangen informatie was zeer duidelijk en heel goed gericht op het voorgesprek met Springest. Mede dankzij de goede begeleiding heb ik een geschikte studie kunnen vinden.