Oprecht behulpzaam, pro-actief en snel in reageren

Maarten De Zeeuw

Springest is een fijn bedrijf om mee samen te werken!

Beschrijf hier uw ervaring

Als opleider werken wij samen met springest. Onze ervaring is zeer positief wat betreft de contacten, de ondersteuning en de adequaatheid qua handelen. De gekochte Leads zijn helaas niet altijd even goed, maar dat is "All in the game"

Goed geholpen, ik had een korte vraag en heb kort antwoord gekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb duidelijke informatie teruggekregen over het verschil tussen een Lead in de vorm van een PDF of Springest pdf. Het antwoord had eventueel nog wat sneller kunnen komen, of via een chat kunnen praten ipv de mail.

Snelle service met duidelijke uitleg

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had problemen om bepaalde data op Springest te krijgen en na kort mailverkeer was het mij duidelijk en lukte het daarna in 1 keer

Mark

Prettige manier om een opleiding te zoeken, waarbij goed gekeken wordt naar jou wensen

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige ervaring, zeer goed geholpen en duidelijke antwoorden op mijn vragen gekregen.

Ik kan dat nog niet helemaal beoordelen. Ofschoon we al jaren onze cursussen bij jullie in het aanbod hebben staan, hebben we nog nooit een actief Springest beleid gevoerd.
Dat moet nu wel...

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer hulpvaardige helpdesk, mn Anne Fleur! Dank daarvoor!
Verder, zie mijn antwoord op de eerste vraag.

Computerkiijk

Erg aardige klantenservice.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben net begonnen met het aanbieden van mijn cursussen op Springest en het bevalt goed.

KlantGenerator

Service is prima en snel.

Beschrijf hier uw ervaring

probleem was dat de automatische ondertekening op Springest niet lijkt te werken. omdat het niet snel opgelost kon worden zijn de instellingen handmatig aangepast. Toesturen contract en verwerken daarvan. Dat ging soepel.

Jammer maar ik heb geen antwoord op mijn vraag gekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik sta al ingeschreven voor een cursus maar vroeg ,hoe ik kon betalen. Heb geen IDeal.

Elise

Proactieve en behulpzame houding