Voicemail ingesproken en binnen een dag was mijn probleem opgelost.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring. Ik had een voicemail ingesproken om mijn per ongeluk gedelete account weer actief te maken. En binnen een paar uur kreeg ik bericht dat het account weer was teruggezet.

Maarten

Super behulpzaam en eerlijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima advies gekregen over een green belt training. Niet pusherig qua sales om toch bij hen af te nemen. De optie die ik zelf al had staan werd mij ook aangeraden. Uitermate vriendelijke service

michel v Gelder

Als je zoekende bent naar een passende opleiding, zal springtest je veel zoekwerk uit handen nemen.

Beschrijf hier uw ervaring

Er wordt een duidelijk overzicht geboden met een selectie van opleidingen die bij je zoekterm passen. Heel handig & praktisch

Netjes aan de afgesproken tijd gehouden en snelle beantwoording van de vragen die uit ons onderhoud naar voren waren gekomen

Beschrijf hier uw ervaring

Kreeg op basis van mijn informatie alternatieven aangereikt voor de cursus waarvoor ik in eerste instantie interesse in had. Daar zaten goede alternatieven bij.

Desislava

They answer me at time.

Tecona B.V.

Via Springest heb ik informatie opgevraagd en ik heel snel een reactie ontvangen van Ellis waar ik iets mee kan, zij is een vriendelijke en betrokken persoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Ellis heeft heel goed mijn vraag en doel begrepen om een opleiding te vinden voor zakelijk schrijven en heeft een organisatie gevonden waar ik nu contact mee ga opnemen.

Ik ben tevreden met hoe ik ben geholpen, omdat het snel in orde gemaakt is.

snelheid en oplossingsgerichtheid

Monique

Wat fijn dat er op maat gekeken wordt naar je behoefte en vraag en wat bij je past!

Beschrijf hier uw ervaring

Net wat meer op maat voorstellen en aanvullingen daar waar nodig. Met een dag extra bijvoorbeeld die voorbereidend precies aansluit op de opleiding die ik wil gaan volgen.

Ik werd goed geholpen bij het kiezen van een cursus bij Springest. Ik wist niet goed welke cursus het beste zou aansluiten bij mijn werk. Door mailcontact met een van de adviseurs was de keus snel... Ik werd goed geholpen bij het kiezen van een cursus bij Springest. Ik wist niet goed welke cursus het beste zou aansluiten bij mijn werk. Door mailcontact met een van de adviseurs was de keus snel gemaakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Er word ontzettend snel gereageerd op mails en niet op een opdringerige manier. Groot pluspunt!