Udo

Vlotte reactie op informatie aanvraag, duidelijke informatie en niet te opdringerig.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site en vlotte reactie op informatie verzoek. Plezierig en net contact.

Mischa Geertsen

Goede opvolging en persoonlijk advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Na het aanvragen van de informatie werd ik een aantal dagen later gebeld door een adviseur om te kijken of ik al geholpen was. Voor mijn medewerker was ik specifiek op zoek naar een ''coachings cursus'' aangeboden in het Engels en dezelfde dag kreeg ik al een aantal opties per mail in de bus.

Helaas sloot het aanbod in deze situatie niet aan, maar dit is volledig te begrijpen gezien de taalbarierre. In het Nederlands wel ruimvoldoende keus aan aansluitende workshops.

Ik zou de service zeker aanbevelen!

KLM

Doet het prima!

Duidelijk!

Jeanne Kapitein

Snel en duidelijk advies van vriendelijke medewerker.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk en goed advies. Ga me beslist inschrijven

Stefanie Schaar/RSM

Snelle, correcte en vakkundige antwoorden en persoonlijke bejegening, Ga zo door!

Reaal Dier & Zorg

Supersnel antwoord waardoor ik mij snel kon inschrijven voor een opleiding

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. Hierdoor kon ik mij snel inschrijven voor de opleiding die ik wilde gaan doen.

Snel antwoord; goed meegedacht

Beschrijf hier uw ervaring

Medewerkster heeft me goed geholpen; ik had een bepaalde dienst uitstaan, die zij heeft aangezet. Ik wist niet dat dit financiële consequenties had voor mij (had de voorwaarden niet (goed) gelezen en zij had het me niet gezegd), maar met 1 mailtje was de dienst weer uitgezet. Goed opgelost dus!

Marjolein Leenen, Gemeente Rotterdam

Prettig telefonisch contact met Timon, duidelijke uitleg en hij vertelde me over de mogelijkheid om optioneel een opleiding te reserveren, en dat heeft hij toen voor me in orde gemaakt meteen. Top!

René Dijkstra, Etex group

Excel Basis training was, leuk, leerzaam, handig en een vaardigheid die onmisbaar is.

Beschrijf hier uw ervaring

Volle inzet van de trainer, bracht het spontaan en leuk.
Info was duidelijk en snel te vinden. men moet wel oefenen, maar dat is natuurlijk met alles wat je leert.
Ik had geen benul van de mogelijkheden van Excel.
Trainer was vol elan, ondanks zijn vele trainingen
Vervolg zou ik over een paar maanden willen volgen