Waardevolle dag: veel informatie uitwisseling én goede begeleiding.

Beschrijf hier uw ervaring

Op woensdag 10 januari jl was ik voor de training "communicatie met de achterban". Mijn ervaring: een leerzame dag waarop veel informatie werd uitgewisseld met andere OR - leden vanuit zowel de overheid als het bedrijfsleven. Deze dag werd erg goed begeleid én van goede adviezen voorzien door de docente.

Elisa Saive

Positieve ervaring met gedreven werknemers en oprechte nieuwsgierigheid naar potentiële klant toe.

Beschrijf hier uw ervaring

Site onoverzichtelijk door veel keuzes. Goed dat je wordt na gebeld en het gevoel krijgt dat je altijd geholpen kan worden.

De Leukste Opleidingen

In overleg met de helpdesk supersnel een oplossing doorgevoerd voor het aanmelden van 2 cursisten.

Beschrijf hier uw ervaring

Stekte punt is dat er meegedacht wordt en men oplossing gericht werkt.
Erg klant vriendelijk en verstand van zaken.

Manja Planting

Goede service en vlot reageren.

DreamsWork

Zeer servicegericht en proactief -en vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle reactie, vriendelijk, gaf meer info dan nodig en behoedt me daarmee voor verplichtingen die ik niet aanwil -dit gaat er zeer waarschijnlijk voor zorgen dat ik me mettertijd inschrijf -dit ligt puur aan welke tak van sport in mijn bedrijf de overhand gaat krijgen, want als het aan de service van Springest ligt, schrijf ik me zó in.

Super goed geholpen, hartelijk dank

Beschrijf hier uw ervaring

Arik gaf aan wat jullie doen. Kon mij daarin snel en goed overtuigen. Hij luisterde ook goed. Heeft mij de juiste brochures gestuurd wat mij verder op weg helpt!

Jeanne

Erg fijn!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vroeg een brochure aan en werd een dag ernaar al gebeld over of ik nog meer informatie wilde, hoe ik het vond, of ze me konden helpen met zoeken naar een opleiding. Erg fijne man, niet opdringerig maar erg behulpzaam! Bedankt!

Tom

Nette & snelle opvolging/advies.

Duidelijk..

nancy winklaar

Een fijn gesprek veel info gekregen

IJsbrand Eilers

Goed, snel en bondig. Ik houd ervan.