Springest.nl

Springest.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Springest.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company408
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Springest.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 408 ervaringen.

Vallei Auto Groep
Vallei Auto Groep

Beschrijf hier uw ervaring

Ingeschreven voor cursus, foutje in email adres. Werd direct verholpen en kreeg dan ook snel de bevestiging van inschrijving

Ik beveel Springest aanJa

Snel en doeltreffend geholpen.

AnoniemSoof
AnoniemSoof

Beschrijf hier uw ervaring

Beleefd, kort en krachtige reactie!

Ik beveel Springest aanJa

Duidelijke, korte krachtige email.

Beschrijf hier uw ervaring

Wou graag terug in de techniek na vele jaren IT. Kwam via jullie site op een grote bron van mogelijke opleidingen in de techniek die tegenwoordig echt noodzakelijk zijn. Verder ook duidelijke opgave van opleidingen en certificering is goed te vinden.

Ik beveel Springest aanJa

Goede centrale bron voor een nieuwe start of verdieping van huidige kennis.

Beschrijf hier uw ervaring

Na een kort telefonisch overleg kreeg ik volgens afspraak per e-mail een paar suggesties. Hieruit gaan we nu kiezen.

Ik beveel Springest aanJa

Keurige relevante reactie die ik ontving.

Harm B
Harm B

Beschrijf hier uw ervaring

De begeleiding en motiverende gesprekken hebben mij zeker geholpen om een passende oplossing voor mijn uitdaging te vinden. Absolute aanrader in deze overbevolkte wirwar aan opleidingen.

Ik beveel Springest aanJa

Zeer enthousiaste begeleiding door symphatieke medewerkers!.

trainingsinstituut in Utrecht
trainingsinstituut in Utrecht

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben ons opleidingsaanbod op Springest staan. Hoewel het nog geen concrete inschrijving heeft opgeleverd ben ik tevreden over Springest. Dit zit 'm vooral in de dienstverlening. Hoge service. Vragen worden snel en goed opgepakt. Springest denkt met je mee.

Ik beveel Springest aanJa

Resultaatgericht, zeer benaderbaar en hoge service.

natasja hendriks
natasja hendriks

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hierboven. Prima ervaring. Vinger aan de pols mentaliteit. Vriendelijk en snel geholpen.

Ik beveel Springest aanJa

Snelle reactie en vriendelijk te woord gestaan, terwijl ik niet direct met een opleiding wil starten.

Is perfect;.

Beschrijf hier uw ervaring

Alle info is snel doorgegeven.
Medewerkers willen je helpen.
Als je na bijvoorbeeld een jaar nog niet besloten hebt de cursus af te nemen die je wilde doen, sturen ze een email of ze je nog kunnen helpen. In mijn geval had ik die cursus verder niet nodig.

Ik beveel Springest aanJa

De service en nazorg is subliem.

Beschrijf hier uw ervaring

Het gebruik van Springest geeft een duidelijk overzicht en bespaard tevens een hoop tijd. De service verlening ter ondersteuning van het samenstellen van het verzoek was concreet en flexibel, en dat allemaal zonder kosten!

Ik beveel Springest aanJa

Voor de aanvraag van een in-company training waren wij opzoek naar een aanbieder die een out-of-the-box voorstel kon doen.

Bedrijfsinformatie

Springest helpt mensen groeien

Springest is de grootste onafhankelijke vergelijkingssite voor opleidingen, trainingen en cursussen van Nederland. Met ruim 33.000 trainingen van meer dan 3.000 verschillende aanbieders, verdeeld over 21 categorieën en zo'n 1.100 verschillende onderwerpen. Maandelijks verwelkomen wij ongeveer 200.000 unieke bezoekers op de site.
Adres
Rokin 75