Paul Maas

Ik heb zeer veel opgestoken van de cursus.

Goed verzorgde cursus

Coach and Result

Fantastische training

Beschrijf hier uw ervaring

Ivonne , degene die de training gaf, was een open, eerlijk en kundig persoon!
Je voelt je meteen op je gemak en er wordt ruimte gemaakt voor ieder zijn verhaal.
Een erg leerzame training...
Ivonne , degene die de training gaf, was een open, eerlijk en kundig persoon!
Een erg leerzame training maar ook met humor!

Atika Laghlid

Geweldige ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zocht een training en kwam met Google er niet helemaal uit. Tijdens mn zoektocht kwam ik Springest.nl tegen waar ik in 1 oog opslag meerdere opleidingen kon zoeken en vergelijken. Super blij met... Ik zocht een training en kwam met Google er niet helemaal uit. Tijdens mn zoektocht kwam ik Springest.nl tegen waar ik in 1 oog opslag meerdere opleidingen kon zoeken en vergelijken. Super blij met de gebruiksgemak van de website en ben vrij snel ingeschreven voor een cursus.

Patricia Hogeweg

De Practitioner training heeft me weer teruggebracht naar mijn oorspronkelijke kern een verrijking voor de rest van mijn leven.

Beschrijf hier uw ervaring

De coaches zijn betrokken, enthousiast, zorgzaam en ervaren. Ik ben in een warm bad terecht gekomen. De informatie was duidelijk. Ik kan niet wachten om met alles wat ik geleerd heb aan de slag te... De coaches zijn betrokken, enthousiast, zorgzaam en ervaren. Ik ben in een warm bad terecht gekomen. De informatie was duidelijk. Ik kan niet wachten om met alles wat ik geleerd heb aan de slag te mogen gaan. Het is jammer dat de training alweer voorbij is. Ik beveel dit NLP instituut zeker aan.

Springest en IPD zijn bedrieglijke partijen, die iedereen moet mijden.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer traag met aanpassen van reviews en reacties op mailcontact duurt werkelijk maanden.

Jenneke de Boer

Interessante en goede training gehad van tijdwinst.com

Beschrijf hier uw ervaring

Afgelopen vrijdag, 26 mei, heb ik de training gesprekstechnieken gevolgd bij tijdwinst.com in Utrecht. De training werd gegeven door Ciska Rippen. Ze doet het supergoed. Heel interessant, leuk en... Afgelopen vrijdag, 26 mei, heb ik de training gesprekstechnieken gevolgd bij tijdwinst.com in Utrecht. De training werd gegeven door Ciska Rippen. Ze doet het supergoed. Heel interessant, leuk en veel geleerd. Hele goede tips gekregen om goed een gesprek te beginnen en goed af te ronden. Vooral de aarzelzinnen en rustmomenten inbouwen in het gesprek zijn handige handvatten om toe te passen. Hier ga ik mee aan de slag en probeer dit mij eigen te maken. Vandaag op het werk veel reclame gemaakt voor de training. Ik kan het iedereen aanraden. De training is zeker een dikke 10 waard

Yigit

Eerst adverteren met stap bduget

Beschrijf hier uw ervaring

Daarna krijg je mail terug valt er niet onder. Je moet 750 euro betalen.

Andries Benningshof

Fijne en leerzame training.

Beschrijf hier uw ervaring

"Op een zeer leuke manier training gehad in assertiviteit en zichtbaarheid van de enthousiaste trainster Marie- Jose. Veel oefeningen met de groep gedaan waardoor je ook echt met de theorie meteen... "Op een zeer leuke manier training gehad in assertiviteit en zichtbaarheid van de enthousiaste trainster Marie- Jose. Veel oefeningen met de groep gedaan waardoor je ook echt met de theorie meteen aan de slag ging. Maar zeker ook aandacht op individueel vlak Als erg positief en nuttig ervaren en heeft mijn
zelfbewustwording gebracht Nu aan de bak in de praktijk.

S. Muilenburg

Niet blij

Beschrijf hier uw ervaring

ik kan geen tot nauwelijks contact met Springest krijgen

Be bold black beautiful

Een top! opleiding met top! opleiders.

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens het zoeken naar mijzelf kwam ik terecht bij Sluis NLP en leer over mij en ik leer om een coach te worden zodat ik ook andere kan en mag helpen.