Je aankoop wordt beschermd

M Wielemaker

Na het ontvangen van de informatie over een van de opleidingen van Springest, ben ik heel enthousiast geworden om deel te gaan nemen hieraan.

Beschrijf hier uw ervaring

Het spreekt mij aan dat er informatie over Steven Covey in de opleiding betrokken wordt. Ik ben op een prettige manier te woord gestaan door dhr. Oost. Graag wil ik meer weten over de opleiding en ben van plan om nog een keer contact op te nemen.

eelco bambacht

Ik heb 4 April jl een basiscursus (W)OR gehad in Utrecht van Jos Linnemann ,
Dit was een super cursus een leuke groep en super docent .Die luisterde naar je vraag .
Dus de OR Academy...

Snel, makkelijk en persoonlijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Na het opvragen van de gewenste informatie is er voldoende contact om verduidelijking te krijgen over de cursus. Inschrijven en afhandeling gaat vlot.

Jolet

Ik werd goed geholpen en mijn vragen werden tevens goed beantwoord.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben beleefd ter woord gestaan. De nodige informatie werd mij in het eerste mailtje meteen al gegeven. Als ik een vraag had, werd deze duidelijk beantwoord. Alles wat ik nodig had om een beslissing te maken over de opleiding, is mij door Springest geboden.

Tanja

Goed! Een snelle reactie op mijn aanvraag.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goed. De persoonlijke benadering door de trainer van Heijsen Internet & Academy is voor mij keuze geweest om training daar te volgen. Inmiddels training gevolgd. De trainer was deskundig en duidelijke uitleg in de prettige sfeer.

Heb een prima cursus gevonden op Terschelling .

Betere service dan bij de trainingbureaus

Beschrijf hier uw ervaring

Waar ik gewend ben om gebeld te worden door opdringerige verkopers van opleiders en trainingbureaus zijn de medewerkers van Springest erg vriendelijk en adviseren ze zonder direct te willen verkopen. Helemaal top ik ben geholpen en heb een passende training gevonden!

Snel en correct

Beschrijf hier uw ervaring

Ben dank zij de juiste instructies ingeschreven in cursus

DVTadvies bv

Goede communicatie en handige informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Goed telefonisch geholpen. Verder handige informatie verkregen per email.

Professionele service bij het koppelen van leermogelijkheden aan je interesses, met klantvriendelijkheid!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben gauw en goed geholpen, er werd goed met mij mee gedacht en daarom kreeg ik al gauw een passend aanbod om uit te kiezen. Fijn contact en goede diensten, dank!