anonymous

Prima geholpen, direct juiste antwoord

Snel geholpen

anonymous

Prima en snel antwoord op mijn vraag

Beschrijf hier uw ervaring

Plezierig om een screenshot te krijgen mbt de vraag die ik gesteld had. Fijn dat Judith mij nog kende uit de boostcamp.

anonymous

Springest.nl geeft je professioneel advies waardoor je goed kan vinden wat je zoekt.

Beschrijf hier uw ervaring

De informatie was duidelijk en goed vindbaar. Ik ben snel en beleefd te woord gestaan. Ik heb gevonden wat ik zocht. Ik ben zelfs al ingeschreven voor een opleiding!!!

Tonny

Top bemiddeling en oplossing

Beschrijf hier uw ervaring

Springest heeft voor mij bemiddeld in een zoektocht naar een goede CISSP opleiding. In eerste instantie gekozen voor een schriftelijke cursus. Deze bleek niet aan te sluiten bij de eisen van het examen. Hierop heeft CISSP getracht te bemiddelen met de opleider. Hierbij bleek de opleider zelf geen cursussen in huis te hebben anders dan de zelfgemaakte schriftelijke. We kwamen er met de schriftelijke opleider niet uit. Hierop heeft Springest in ieder geval veel moeite en tijd gestoken in het vinden van alternatieven, en een goede oplossing gevonden.
Mijn complimenten aan de medewerkers voor de inzet en motivatie

Emiel

Jammer, springest was een goede reviewsite maar wil nu "middle man" zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij waren als opleider aan springest verbonden, voor het weergeven van ons aanbod en de review functie van springest. Hier zijn wij altijd tevreden over geweest, en hebben springest zelfs actief gepromoot. Op een bepaald moment merkten we dat springest begon te veranderen. Het toppunt was, dat ze onze klanten benaderen, om onze opleidingen via hun af te nemen, waarbij springest als tussenpersoon fungeert. Hierbij werden we GEDWONGEN 15% van onze prijs aan springest in te leveren. Je moet nagaan, dat dit onze bestaande klanten waren. En springest zei doodleuk, anders zullen we de klant een alternatief (concurent van ons) aanbevelen. Springest is dus van een service voor opleiders, een concurent van zijn eigen klant geworden. Wij hebben besloten al onze opleidingen te verwijderen, en de gehele samenwerking stop te zetten. Wij zijn extreem ontevreden!

Reactie Springest.nl:

Beste Emiel, Bedankt voor je feedback. Het is jammer om te horen dat je/jullie momenteel ontevreden zijn. Ik heb mijn collega's van de Opleiders Helpdesk gevraagd contact op te nemen zodat zij... Beste Emiel, Bedankt voor je feedback. Het is jammer om te horen dat je/jullie momenteel ontevreden zijn. Ik heb mijn collega's van de Opleiders Helpdesk gevraagd contact op te nemen zodat zij jullie verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Josje

Theatersport Den Haag

Erg professioneel bedrijf. Zeer goed geautomatiseerd. Wel erg veel mogelijkheden waardoor het een beetje zoeken is

BT Monkeys

De reacties per email zijn snel en duidelijk, doorgaans binnen één dag het antwoord waar ik naar op goed was.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben tevreden met Springest, het is een mooie organisaties waar kleine trainingsbureau's zoals BT Monkeys zich kunnen profileren en groeien. Ik ga wel naar de cursus van Springest zelf omdat ik denk dat veel meer uit het forum te halen is dan ik nu doe.

maggie westerbaan

Heel fijn dat de reactie zo snel is

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijke instructie hoe verder te gaan

Brigitte van der Meijden (ING)

Erg verrassend om zo persoonlijk begeleid te worden bij het vinden van de juiste opleiding!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb online een informatiepakket over een opleiding bij Springest aangevraagd. Tot mijn verrassing werd ik kort daarna gebeld door Yuksel Taner, die me vertelde dat hij mijn vaste aanspreekpunt wordt en dat ik met al mijn vragen bij hem terecht kan. Inmiddels heeft hij dit ook al waar gemaakt. Ik moet zeggen dat dit echt een warme douche is en mij heel veel vertrouwen geeft in de organisatie en de opleiding!

Parker

Duidelijk communicatie en goed uitleg over de cursus