Springest.nl

Springest.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Springest.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company401
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Springest.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 401 ervaringen.

natasja hendriks
natasja hendriks

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hierboven. Prima ervaring. Vinger aan de pols mentaliteit. Vriendelijk en snel geholpen.

Ik beveel Springest aanJa

Snelle reactie en vriendelijk te woord gestaan, terwijl ik niet direct met een opleiding wil starten.

Is perfect;.

Beschrijf hier uw ervaring

Alle info is snel doorgegeven.
Medewerkers willen je helpen.
Als je na bijvoorbeeld een jaar nog niet besloten hebt de cursus af te nemen die je wilde doen, sturen ze een email of ze je nog kunnen helpen. In mijn geval had ik die cursus verder niet nodig.

Ik beveel Springest aanJa

De service en nazorg is subliem.

Beschrijf hier uw ervaring

Het gebruik van Springest geeft een duidelijk overzicht en bespaard tevens een hoop tijd. De service verlening ter ondersteuning van het samenstellen van het verzoek was concreet en flexibel, en dat allemaal zonder kosten!

Ik beveel Springest aanJa

Voor de aanvraag van een in-company training waren wij opzoek naar een aanbieder die een out-of-the-box voorstel kon doen.

Karin Merks-Roebroek
Karin Merks-Roebroek

Beschrijf hier uw ervaring

Ja, informatie goed en duidelijk vindbaar. Snel en beleefd te woord gestaan. Niet echt gevonden wat ik zocht. Organisatie zo professioneel dat het voor een hobbyist wel erg duur gaat worden.

Ik beveel Springest aanJa

Springest komt bij mij over als een professionele organisatie met goede tips.

Cindy Somhorst
Cindy Somhorst

Beschrijf hier uw ervaring

De medewerker belde of ik de brochure had ontvangen. Ik had hem nog niet gezien in mijn mailbox, maar ik gaf aan dat dat ook aan mij kon liggen. de medewerker bood direct aan de brochure opnieuw t versturen. Daarnaast bood hij aan zijn contactgegevens te versturen zodat als ik nog vragen had o.i.d. ik contact kon opnemen. medewerker was vriendelijk, luisterde en dacht mee. geen aanmerkingen.

Ik beveel Springest aanJa

Klantvriendelijk en goede service.

Springest.nl 1 beoordeling

Ik had een vraag gesteld bij de aanvraag voor info over de opleiding. ik kreeg hierop een antwoord terug, maar hierbij kon ik mijn gestelde vraag niet terug kijken. wat jammer is, nu moest ik eerst mijn gestelde vraag via de mail weer terugzoeken. het zou handiger zijn geweest dat mijn vraagstelling in de antwoord mail terug te lezen was.

Nol van der Drift
Zeer goed (9/10)
Nol van der Drift

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zocht een trainer/trainingsinstituut voor een cursus WordPress en kreeg 3 reacties.
Met twee van die partijen zou ik zo in zee hebben kunnen gaan.
Ze boden namelijk dat wat wij zochten.
Ook in het telefoongesprek met Springest.nl een prima ondersteuning ondervonden.

Nol van der Drift (secretaris van een golfclub)

Score voor Springest.nl:4.5/5

Een prima advies.

Cmanrho
Zeer goed (9/10)
Cmanrho

Informatie was duidelijk

Score voor Springest.nl:4.5/5
Ik beveel Springest aanJa

Duidelijk en snel hulp bij mijn vraag.

LB
LB

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en beleefd geholpen, keuze ondersteuning.

Ik beveel Springest aanJa

Adequate en zeer snelle advisering en hulp.

Bedrijfsinformatie

Springest helpt mensen groeien

Springest is de grootste onafhankelijke vergelijkingssite voor opleidingen, trainingen en cursussen van Nederland. Met ruim 33.000 trainingen van meer dan 3.000 verschillende aanbieders, verdeeld over 21 categorieën en zo'n 1.100 verschillende onderwerpen. Maandelijks verwelkomen wij ongeveer 200.000 unieke bezoekers op de site.
Adres
Rokin 75