GameHouse

Ideaal om zo meer inzicht te kunnen krijgen in Holacracy in de praktijk. Vooral een goede ervaring door de passie en kennis van het team.

Beschrijf hier uw ervaring

Via via gewezen op de Holacracy safari. Ideaal om je hier zo voor in te kunnen schrijven om te kunnen proeven van Holacracy in de praktijk. Het bijwonen zelf was vooral goed vanwege de duidelijke passie en kennis en de ruimte om vragen te stellen. Technische opzet was in eerste instantie niet erg goed (matige geluidskwaliteit maakte de meeting onvolgbaar), maar werd gelukkig gefixt.

Joop van de Hoef

Duidelijke vraagstellingen en follow up

Snelle organisatie
Blijven het traject volgen
Goed bereikbaar
Feedback goed

St. Vooruit

Wat ik zelf altijd nastreef, vind ik terug bij Springest: snel reageren en goed aanbod.

Beschrijf hier uw ervaring

Ieder verzoek wordt direct beantwoord. Altijd weer een passend aanbod en anders wordt er direct verder gezocht.
Fijn dat er nog bedrijven zijn die zo adequaat handelen en waar het contact ook nog persoonlijk is. Ik beveel Springest graag bij anderen aan.

Jeroen Pronk

Prima contact - helder wat ik kan verwachten

Beschrijf hier uw ervaring

Alles via e-mail en dat is voor mij prima. Persoonlijke toon.

Redbook

Wij zijn een aanbieder op Springest, en vinden Springest een prettig en veelbelovend platform. Er is nog veel ruimte voor verdere innovatie en uitbreiding van de mogelijkheden. Wij hopen dat dit ook...

Beschrijf hier uw ervaring

Goede vindbaarheid op internet, support snel en goed, integratiemogelijkheden via API nu nog beperkt maar wel prettig dat het kan, uitstekende positie in de markt van corporate organisaties met leerportalen.

Goofie Griffioen

Spijkers met koppen slaat meneer Spijker van Springtest,nl

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle reactie per telefoon op mijn vraag via mail gesteld.
Duidelijk,gezellig en respectvol gesprek met alle antwoorden op mijn vragen.
Tijdens het prettige gesprek kwamen er meer vragen bij mij naar boven en ook deze werden meteen uitgezocht en ik werd meteen weer teruggebeld met alle antwoorden. Introductie dagen werden mij ook verteld. Ik word er nog net niet heen gereden. Volgende week hebben wij weer een contact moment stelt meneer Spijker zelf voor. "Wellicht kan ik dan nog wat voor jou doen of uitzoeken" .Tot nu toe zeer tevreden en daar is het laatste woord nog niet mee gezegd :)

Ik ben goed geholpen met de vraag die ik had.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kreeg een snel en helder antwoord

Meerdere keren goed en zeer vriendelijk geholpen door vast contactpersoon Robin.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het uitzoeken en vastleggen van een opleiding heb ik meerdere keren contact gehad met Springest. Ik ben elke keer heel vriendelijk te woord gestaan en zeer goed geholpen. Ook pro-actieve en goede opvolging steeds. Top!

Goede info gehad. Duidelijk

Duidelijke info!

Viean

Via contactformulier op de site enkele vragen gesteld.
Daar is heel snel en compleet antwoord op gegeven.
Complimenten!!

Beschrijf hier uw ervaring

Terugkoppeling was vooral snel, duidelijk en volledig.