Fantastisch hoe Milou van Springest mij heeft geadviseerd in het vinden van de voor mij meest geschikte training/opleiding.

Beschrijf hier uw ervaring

De ontvangen informatie was zeer duidelijk en heel goed gericht op het voorgesprek met Springest. Mede dankzij de goede begeleiding heb ik een geschikte studie kunnen vinden.

St. Vooruit

Snel een passend, dan wordt er ook nog goed meegedacht en vrijblijvend advies gegeven. Daar word ik blij van!

Happy Office

Als er iets onduidelijk is (dat is overigens niet zo vaak) en er is contact met een medewerker van Springest is dat altijd heel prettig. Zo ook deze keer!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik begreep iets niet in de instructie, dus stuurde een mailtje en kreeg de volgende dag een heel aardig antwoord

Judith heeft adequaat de storing opgepakt en daarop geadviseerd. Storing verholpen. Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

De supportsite werkt prima.

Elma van den Broek

Vriendelijk te woord gestaan en de medewerker dacht goed mee.

Zie hierboven.
Als jobcoach kan ik nu met m'n client gaan overleggen over de meest passende opleiding, en kan hij zich gaan inschrijven.

Elsta

Na een test gemaakt te hebben bij Springtest kwam ik terecht bij een fijne cursus.

Beschrijf hier uw ervaring

De toets bracht direct aan het licht welke soort cursus ik zocht. Binnen een week was ik ingeschreven bij een cursus van Braint. Zowel Springtest als Braint, zijn me prima bevallen: een cursus op maat, te volgen op mijn eigen tijd en plaats en ingericht naar mijn gewenste niveau. Ik heb het contact, de begeleiding en het niveau van de cursus als erg prettig ervaren.

Tilly Henzen

Snel reactie terug, precies het aanbod dat ik nodig had, goede service en aanvullend advies; dát wordt gewaardeerd!
Fijn om te ervaren dat het service level dat ik zelf altijd nastreef hier...

Beschrijf hier uw ervaring

Precies het juiste aanbod waar ik naar op zoek was, snelle reactie terug, en juist nog die extra informatie zorgt er voor dat ik Springest zeker zal aanbevelen bij anderen.

Alphabet

Geweldige cursus met Anouk Smulders

Direct het gewenste antwoord!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en duidelijk geholpen. Meteen ingeschreven voor een cursus ;-)

Prima gesprek betreffende inschrijving training.

Beschrijf hier uw ervaring

Veel tijd genomen om e.e.a. door te nemen.