Springest.nl

Springest.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Springest.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company421
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Springest.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 421 ervaringen.

M. van Meurs
Zeer goed (9/10)
M. van Meurs

Beschrijf hier uw ervaring

De betrokkenheid van de helpdeskmedewerker komt duidelijk naar voren, er ontgaat niets aan zijn aandacht en ik krijg ook een goed en duidelijk antwoord op mijn vragen. De medewerker gaat ook zonodig e.e.a. voor me na. Top! En wat ik ook erg waardeer is zijn uitstekende beheersing van de Nederlandse taal! Hij levert goed werk, een welgemeend compliment van mij! Als ik een minpuntje moet noemen, is dat ik meer lesstof zou willen inzien van de verschillende aanbieders.

Score voor Springest.nl:4.5/5
Ik beveel Springest aanJa

Springest is een goede springplank naar het vinden van de juiste opleiding.

Voldoende (6/10)
Score voor Springest.nl:3/5
Ik beveel Springest aanJa

Zou graag de lesstof inzien, voordat ik me inschrijf voor een cursus.

Zeer slecht (2/10)

Beschrijf hier uw ervaring

gaarne overleg met je medewerkers, ervaring met springest was vroeger perfect, maar hoorde al vaker in de markt dat de leads niet meer zo zijn als vroeger. Op een gegeven moent advertenties geplaats waarbij prijs deels ook belangrijk is. geen reacties Kijk maar naar de reminders van de leads die waren er vroeger niet binnen 1 minuut weg
je krijgt nu vaker reminders dan aanbiedingen
veel succes

groet team opleidngen carrel.nl

Score voor Springest.nl:1/5
Ik beveel Springest aanNee

Wij zullen nooit meer zaken doen, uiteraard zijn wij geen grote klant maar dit heeft helemaal nergens mee te maken .

Anita
Anita
Ik beveel Springest aanJa

Springest reageert snel en ik heb gevonden wat ik zocht.

Anne
Anne

Beschrijf hier uw ervaring

Vragen worden snel beantwoord, iedereen wil graag zo goed mogelijk helpen. Tot nu toe verloopt alles erg prettig!

Ik beveel Springest aanJa

Fijn contact, snel antwoord!.

Hans Cevaal
Hans Cevaal
Ik beveel Springest aanJa

Mijn vraag is in één keer .
uitstekend beantwoord.

Benj.
Zeer goed (9/10)
Benj.

Beschrijf hier uw ervaring

Los van het goede aanbod dat op springest te vinden is, wordt er ook zorg gedragen aan klanten zodat ze ook daadwerkelijk goed terecht komen bij het kiezen van een cursus of training.

Score voor Springest.nl:4.5/5
Ik beveel Springest aanJa

Heldere aanbod en goede follow-up contact.

Yvette Noordermeer
Uitstekend (10/10)
Yvette Noordermeer

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle reactie en nette e-mail.

Score voor Springest.nl:5/5
Ik beveel Springest aanJa

Voor mij de 1e keer dat ik een ervaring heb mogen delen via jullie..
echter had ik daarna een vraag aan jullie, welke ik per e-mail heb toegestuurd, daar hebben jullie dezelfde dag op gereageerd en actie op onder nomen en dat vind ik top! .
dank je wel..

Ik beveel Springest aanJa

Goeie informatie en adequate oplossing.

Diane van Gils
Uitstekend (10/10)
Diane van Gils
Score voor Springest.nl:5/5
Ik beveel Springest aanJa

Snelle reactie, leuk telefoongesprek en het gevoel krijgen dat iemand exact weet wat je nodig hebt en daarop acteert. geweldig!.

Bedrijfsinformatie

Springest helpt mensen groeien

Springest is de grootste onafhankelijke vergelijkingssite voor opleidingen, trainingen en cursussen van Nederland. Met ruim 43.000 trainingen van meer dan 4.900 verschillende aanbieders, verdeeld over 21 categorieën en zo'n 1.100 verschillende onderwerpen. Maandelijks verwelkomen wij ongeveer 200.000 unieke bezoekers op de site.
Adres
Rokin 75