Parker

Duidelijk communicatie en goed uitleg over de cursus

Bram - DPG Media

Goede en vlotte informatie, snelle reacties en professioneel advies. Bedankt Ellis!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik twijfelde nog bij mijn studie keuze. Ellis heeft me goed geholpen bij het vergelijken en het maken van de keuze. Erg prettige begeleiding

Henk Esselink

Snelle en heldere info

zenwise

Een zeer professionele organisatie met een perfectie combinatie tussen verstand en gevoel om een mooi podium te bieden voor bedrijven om hun producten aan te bieden

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer overzichtelijk wat de cursist wilt inkopen aan cursussen en trainingen

Oeps, wat een algemene vraag.... eh....
'so far so good' zou ik zeggen. ik kende het niet vanuit eigen gebruik (als iemand die zoekt) maar vanuit het trainingsinstituut waar ik trainingen...

Beschrijf hier uw ervaring

plus: frisse energiegevende website; zeer snelle en betrokken antwoorden vanuit helpdesk
neutraal tot min: als je weet wat je zoekt is het relatief makkelijk te vinden, maar 'gewoon' even rondscrollen brengt je niet per se heel ver is mijn indruk, m.a.w. dan kom je vooral daar waar jullie me willen hebben ;-)

Ik werd proactief benaderd en geholpen om de juiste opleiding te kiezen na het aanvragen van informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Informatie duidelijk, meteen benaderd op een prettige wijze en een afspraak gemaakt om de mogelijkheden te bespreken. Optie gekregen op de geselecteerde opleiding.

Sylvie

Ik werd vrij snel en adequaat geholpen voor de problemen die ik had ondervonden bij het inloggen.

Beschrijf hier uw ervaring

Via de meegestuurde link bekwam ik plots een waaier aan mogelijkheden om opleidingen te volgen, zelfs in mijn eigen streek!

Goede en praktische uitleg.

Beschrijf hier uw ervaring

Net een goede training gehad van Sjoerd. Erg praktijk gericht een een mooie catering.

EcoSense

Late reactie.

Beschrijf hier uw ervaring

Advies naar mijn als bedrijf is duidelijk.
Naar de klant minder goed nieuws. Klant canceled een training, maar moet volgens de voorwaarden gewoon betalen. Is dus eigenlijk weggegooid geld!
Springest had beter kunnen verwijzen naar de leverancier, zijn voorwaarden zijn van toepassing.

JvdP

Prijsvergelijkingen worden niet gecheckt, het betreft een digitaal doorgeefluik. Provisiejagers

Beschrijf hier uw ervaring

Als opleider sta je onderaan de voedselketen. Vragen worden beantwoord met:
We hebben al eens gebeld over je opmerking over '..........'. Het is dus bij ons bekend, als wij actie onder zullen nemen hierin, hoort u dat wel.
Met andere woorden niet zeuren en wel provisies afdragen