Ron

Naast digitale informatie op persoonlijk contact

Beschrijf hier uw ervaring

na een informatie aanvraag gebeld en in gesprek geraakt over de aangevraagde training en daarna besloten om toch voor een andere in te schrijven

Mario

Proactief en ondersteunend

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke vraagstelling om daadwerkelijke behoefte vast te stellen. Heldere afspraken en correcte follow-up.

Erasmus MC

Prettig

Beschrijf hier uw ervaring

Hij heeft uitgebreid meegedacht over deze specifieke opleiding, waar ik zonder zijn hulp nooit uit was gekomen!

Essentie Academie voor Paard- en Lifecoaching

Het is een mooie verzamelsite om opleidingen op te plaatsen en te vinden.

Beschrijf hier uw ervaring

Je kunt informatie goed vinden, en het supportteam reageert altijd snel en persoonlijk. Dat vind ik sterk.

Omarmen Training & Coaching

Snel, duidelijk, meedenkend en behulpzaam, simpel

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een vraag over hoe ik niet zichtbaar was. De uitleg van Ruben was duidelijk, de uitleg op de site mag wat mij betreft iets simpeler. Ruben heeft me enorm geholpen en zelfs nog verder met me... Ik had een vraag over hoe ik niet zichtbaar was. De uitleg van Ruben was duidelijk, de uitleg op de site mag wat mij betreft iets simpeler. Ruben heeft me enorm geholpen en zelfs nog verder met me meegedacht, heel fijn.

Ton van den Hoogen / Tot Z Diensten

Handige site, maar wel een van de vele platformsites waarvan de toegevoegde waarde altijd een onderwerp van discussie is.

Beschrijf hier uw ervaring

In de loop van de jaren betrekkelijk weinig leads via Springest.nl ontvangen, maar het aanbod van Tot Z Diensten was dan ook zeer specifiek.

Metamorfase

Op mijn verzoek volgde direct de goede actie

Beschrijf hier uw ervaring

Voorgestelde oplossing is direct geïmplementeerd. Daarna is er nog gezocht naar oorzaak van ontstane probleem. Dat is de juiste volgorde.

Xzellent Management Adviesgroep bv

Super geholpen! Fijn dat er echt meegedacht wordt.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had wat vragen m.b.t. het aanbieden van online trainingen en ben uitstekend geholpen. Er is echt met aandacht mee gedacht, heel fijn.

Anneke Kroonenberg

Snelheid!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel antwoord op mijn vraag en duidelijkheid via mail, na een prettig telefonisch contact! Kortom Springest is aan te bevelen zowel voor particulieren zoals ik als voor bedrijven.

Anneke

RSM