T Schouten

Super geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Enthousiaste adviseur gedreven om te helpen

Henry

Accuraat, attent en behulpzaam

Accuraat, attent en behulpzaam

geert

Had een vraag omtrent een opleiding. Binnen zeer korte tijd een duidelijk en ter zake doend antwoord.

Beschrijf hier uw ervaring

Onduidelijkheid werd in korte tijd op adequate en correcte manier opgehelderd.

Danone

Excellente persoonlijke training

Beschrijf hier uw ervaring

De training is heel erg leerzaam door de verschillende inzichten die je krijgt. Je leert door een ander bril naar onderhandelen te kijken. Door niet alleen het toepassen van de theorie, maar ook wie... De training is heel erg leerzaam door de verschillende inzichten die je krijgt. Je leert door een ander bril naar onderhandelen te kijken. Door niet alleen het toepassen van de theorie, maar ook wie jij bent als persoon. De kennis van de trainer en de spiegel die hij kon voorhouden was ongelofelijk leerzaam.

Wilfred

Springest wekt de indruk uiterst onbetrouwbaar te zijn

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben informatief op de website van Springest gaan kijken of Springest iets voor mij kan betekenen. Daarbij had ik twee vragen. Ik hoopte de vragen beantwoord te krijgen in de mij toegezonden... Ik ben informatief op de website van Springest gaan kijken of Springest iets voor mij kan betekenen. Daarbij had ik twee vragen. Ik hoopte de vragen beantwoord te krijgen in de mij toegezonden informatie. Afhankelijk van het antwoord daarop zou ik een overeenkomst met Springest zijn aangegaan. De mij toegezonden informatie bevatte echter veel lucht en weinig inhoud. Het was eigenlijk niet meer dan een kopie van hetgeen op de website stond. Met andere woorden: verspilde tijd en moeite.
Maar nog steeds heb ik geen antwoord op mijn vragen.

Ik ben op zoek gegaan naar een manier om mijn vragen alsnog beantwoord te krijgen. Op de website worden mijn vragen niet beantwoord. Als ik via klantcontact mijn vragen opnieuw wil stellen, zie ik dat er geen e-mailadres of telefoonnummer is waar ik die vragen kan stellen. En dan wordt ik uitermate argwanend. Wat is Springest voor een bedrijf, als ze geen ECHT klantcontact wenst. En wat, als ik een overeenkomst met Springest zou zijn aangegaan? Is het bedrijf dan wel bereikbaar voor vragen?

Al met al heb ik een zeer slecht gevoel gekregen over Springest.
Mijn vragen worden niet beantwoord. Springest wekt de schijnindruk extra informatie te geven met een waardeloze informatiebrochure, en Springest wil gewoon geen klantcontact.
Al met al geen reclame voor Springest.

Het voldeed aan mijn vraag.

Beschrijf hier uw ervaring

Het antwoord kwam snel en was bevredigend.

Silvian Vlastuin (Erik Hagens b.v.)

Via een enthousiaste medewerker snel mijn opleider gevonden!

Beschrijf hier uw ervaring

Van een prettig telefoongesprek van 5 min. naar een gepaste offerte binnen 15 min. Helemaal geweldig!

Sandra Top

Werd stipt op tijd gebeld door aardige dame, kreeg veel goede informatie!

betrouwbaar en vriendelijk

Irene Kicken Gemeente Hattem

Informatief en volledig

Beschrijf hier uw ervaring

Ellis Boldewijn bevestigde mijn keuze, door door te vragen, te informeren en de juiste informatie met mij te delen!

Mandy Braakman

Ik word snel geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Ellis heeft snel veel van mijn vragen beantwoord en wanneer ik er nog meer had kreeg ik wederom snel antwoord. Erg prettig bij het zoeken naar de juiste opleiding