Theatersport Den Haag

Erg professioneel bedrijf. Zeer goed geautomatiseerd. Wel erg veel mogelijkheden waardoor het een beetje zoeken is

BT Monkeys

De reacties per email zijn snel en duidelijk, doorgaans binnen één dag het antwoord waar ik naar op goed was.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben tevreden met Springest, het is een mooie organisaties waar kleine trainingsbureau's zoals BT Monkeys zich kunnen profileren en groeien. Ik ga wel naar de cursus van Springest zelf omdat ik... Ik ben tevreden met Springest, het is een mooie organisaties waar kleine trainingsbureau's zoals BT Monkeys zich kunnen profileren en groeien. Ik ga wel naar de cursus van Springest zelf omdat ik denk dat veel meer uit het forum te halen is dan ik nu doe.

maggie westerbaan

Heel fijn dat de reactie zo snel is

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijke instructie hoe verder te gaan

Brigitte van der Meijden (ING)

Erg verrassend om zo persoonlijk begeleid te worden bij het vinden van de juiste opleiding!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb online een informatiepakket over een opleiding bij Springest aangevraagd. Tot mijn verrassing werd ik kort daarna gebeld door Yuksel Taner, die me vertelde dat hij mijn vaste aanspreekpunt... Ik heb online een informatiepakket over een opleiding bij Springest aangevraagd. Tot mijn verrassing werd ik kort daarna gebeld door Yuksel Taner, die me vertelde dat hij mijn vaste aanspreekpunt wordt en dat ik met al mijn vragen bij hem terecht kan. Inmiddels heeft hij dit ook al waar gemaakt. Ik moet zeggen dat dit echt een warme douche is en mij heel veel vertrouwen geeft in de organisatie en de opleiding!

Parker

Duidelijk communicatie en goed uitleg over de cursus

Bram - DPG Media

Goede en vlotte informatie, snelle reacties en professioneel advies. Bedankt Ellis!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik twijfelde nog bij mijn studie keuze. Ellis heeft me goed geholpen bij het vergelijken en het maken van de keuze. Erg prettige begeleiding

Henk Esselink

Snelle en heldere info

zenwise

Een zeer professionele organisatie met een perfectie combinatie tussen verstand en gevoel om een mooi podium te bieden voor bedrijven om hun producten aan te bieden

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer overzichtelijk wat de cursist wilt inkopen aan cursussen en trainingen

Oeps, wat een algemene vraag.... eh....
Oeps, wat een algemene vraag.... eh....
'so far so good' zou ik zeggen. ik kende het niet vanuit eigen gebruik (als iemand die zoekt) maar vanuit het trainingsinstituut waar ik trainingen verzorg werd het gebruik (als trainer) ervan gestimuleerd, en die ervaring was heel prettig.

Beschrijf hier uw ervaring

plus: frisse energiegevende website; zeer snelle en betrokken antwoorden vanuit helpdesk
neutraal tot min: als je weet wat je zoekt is het relatief makkelijk te vinden, maar 'gewoon' even rondscrollen brengt je niet per se heel ver is mijn indruk, m.a.w. dan kom je vooral daar waar jullie me willen hebben ;-)

Ik werd proactief benaderd en geholpen om de juiste opleiding te kiezen na het aanvragen van informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Informatie duidelijk, meteen benaderd op een prettige wijze en een afspraak gemaakt om de mogelijkheden te bespreken. Optie gekregen op de geselecteerde opleiding.