Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

HAK B.V.

Prettig, vriendelijk, proactief, snel, flexibel.....een aantal kernwoorden die goed bij de dames van het Sprekershuys passen. Zij hebben mij goed geholpen bij het op korte termijn inzetten van Ali B... Prettig, vriendelijk, proactief, snel, flexibel.....een aantal kernwoorden die goed bij de dames van het Sprekershuys passen. Zij hebben mij goed geholpen bij het op korte termijn inzetten van Ali B als spreker tijdens een personeelsbijeenkomst. Ali B is een aanrader overigens. Van management tot fabrieksvloer alleen maar zeer positieve reacties.

via Google

X

Ik ben erg tevreden over het Sprekershuys. Zij hebben ons goed geholpen bij het vinden van een passende dagvoorzitter voor ons symposium. De samenwerking met het Sprekershuys is goed verlopen.

Jong Achmea

Zeer goede ervaring met het Sprekershuys, en meer specifiek met Anouk Bienefelt. Ze heeft met ons meegedacht in onze wensen en was helder in haar communicatie.

Simian

Doen wat ze beloven. Verbinden!

The Bakery Boys

UWV

Prettige contacten en vriendelijke medewerkers

Innovation Exchange Amsterdam

Prettig contact.

Online gevonden

TKI energie

digitaliseringssessie

Gamebasics

Top. Prima. Goede hulp, pro actief, meedenkend en snel reagerend. Checks in hun proces die zorgen dat voorbereiding met spreker uitstekend verloopt en verwachtingen aan beide kanten helder zijn. Na... Top. Prima. Goede hulp, pro actief, meedenkend en snel reagerend. Checks in hun proces die zorgen dat voorbereiding met spreker uitstekend verloopt en verwachtingen aan beide kanten helder zijn. Na evenement zowel door spreker als door Sprekerhuys, vlotte evaluatie op hoe het verlopen is.

Internet, gooogle.

Koning Willem I College

Een goede ervaring met Sprekershuys. Meedenken en dienstverlenend!