Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

Thuiswinkel.org

Goede ervaring mee. Hebben mij goed geholpen wanneer ik op zoek was naar een spreker. Was echter soms een beetje ruis in de communicatie. Aan het einde had ik direct met de spreker contact, wat... Goede ervaring mee. Hebben mij goed geholpen wanneer ik op zoek was naar een spreker. Was echter soms een beetje ruis in de communicatie. Aan het einde had ik direct met de spreker contact, wat fijner was. Toen kon ik rechtstreeks de inhoud en praktische zaken afstemmen.

Waar ken je ons van?

Via google gevonden, wanneer ik zocht naar een inspirerende spreker.

Kookgemak

Meedenkend, goed bereikbaar en leveren datgeen wat besproken

via via getipt

KNVB Expertise

Via Sander. Ik kende jullie niet

Kamer van Koophandel

Goede dienstverlening. Anouk denkt meeen reageert heel snel.

Waar ken je ons van?

Via eerder event week van de ondernemer

Club Pellikaan

Zeer positief

internet

Interpolis

Goede samenwerking met het Sprekershuys. Anouk denkt mee, is klantvriendelijk en reageert snel.

via website

Witlox VCS

Hele leuke en goede samenwerking. Snelle reacties en goed meegedacht!
Onze klanten hebben een leuke avond gehad en we kregen veel positieve reactie over de avond.

Rabobank

Erg tevreden over zowel de communicatie naar een event toe, als de inzet en kwaliteit van de spreker via Sprekershuys.

Via andere events

bibliotheek Heerenveen

Prima. Er wordt met je meegedacht, komt met ideeen, er wordt goed geluisterd en komt met alternatieven. Vooraf en nadien wordt contact opgenomen of alles naar wens verloopt/verlopen is, of dat men... Prima. Er wordt met je meegedacht, komt met ideeen, er wordt goed geluisterd en komt met alternatieven. Vooraf en nadien wordt contact opgenomen of alles naar wens verloopt/verlopen is, of dat men nog iets kan betekenen.

Via internet

Dag1

Supergoed! Fijn contact en denken mee.

Vorige werkgever