Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

ProRail B.V.

Goede ervaring met Adelitha van het Sprekershuys. Een prettig contact en met haar is het op inhoud en proces makkelijk en snel schakelen.

Internet

Leonie Idsinga / Ministerie van Justitie

Hele goede ervaring gehad met het Sprekershuys. Vivian is een super contactpersoon. Ze reageert heel snel, is vriendelijk en meedenkend en zou absoluut vaker met haar samenwerken.

Oxin Growers

Het contact met Sprekershuys verliep prettig. Er wordt snel gereageerd op vragen en meegedacht. We zijn ook heel tevreden over de spreker die we geboekt hebben, trendwatcher Lieke Lamb. We hebben... Het contact met Sprekershuys verliep prettig. Er wordt snel gereageerd op vragen en meegedacht. We zijn ook heel tevreden over de spreker die we geboekt hebben, trendwatcher Lieke Lamb. We hebben een leuk en goed voorgesprek gehad, ze gaf een enthousiaste en inspirerende presentatie en nam alle tijd om na te praten met onze gasten.

Via zoekmachine

VNG

Website

MOVARE

Prima ervaring gehad

Hogeschool Van Hall Larenstein

Geen ervaring in de voorbereiding. Het resultaat was prima.

collega

Stichting Nederlands Contactlens Congres

Uitstekende spreker (maar dat wisten we al!). De korte lijntjes met zowel spreker als Sprekershuys zijn heel fijn. Dank voor de fijne samenwerking en tot ziens?

Ministerie JenV

Ervaring bij start prima, naarmate het evenement naderde wat minder snel reactie en communicatie verliep niet helemaal lekker.

Internet

Terschellinger Ondernemers Vereniging

Fijn contact en een goede spreker

Google

Van Gelder (Berjan Zandink)

Snelle reactie en leuke sprekers

Sprekers op regiobijeenkomsten bedrijf