Bereikbaarheid via telefoon / email
Aanbod van sprekers
Toegevoegde waarde

ZWconnect

Prettige ervaring! Snel contact, goed meegedacht welke spreker het beste bij ons evenement paste.

RegioPlus

Renée

Het afgesproken moment van opname werd twee keer verzet. Niet ideaal als je een gesprek hebt ingepland met ook nog andere (druk bezette) sprekers. In beide gevallen werd het als overmacht... Het afgesproken moment van opname werd twee keer verzet. Niet ideaal als je een gesprek hebt ingepland met ook nog andere (druk bezette) sprekers. In beide gevallen werd het als overmacht gepresenteerd, maar het leek eerder dat dit onderdeel is van de deal, aangezien “tv-boekingen voorrang krijgen.” Eerlijk gezegd hadden wij dat liever vooraf geweten, zodat wij dit ook onze overwegingen hadden kunnen meenemen. Gelukkig is het toch nog net op tijd gelukt de opname in te plannen voor de start van ons digitale congres. Maar we hebben ons wel afgevraagd wat er zou zijn gebeurd als we een live event hadden gehad? Ondanks de nodige stress die dit veroorzaakt heeft, zijn we wel blij met het eindresultaat.

Reactie Sprekershuys:

Dag Renee, fijn dat we elkaar telefonisch hierover hebben gesproken en het uiteindelijk met een goed gevoel hebben afgesloten. Het eindresultaat is heel positief ontvangen en daar zijn we allemaal... Dag Renee, fijn dat we elkaar telefonisch hierover hebben gesproken en het uiteindelijk met een goed gevoel hebben afgesloten. Het eindresultaat is heel positief ontvangen en daar zijn we allemaal uiteraard heel blij mee!

Marieke

Fijne betrouwbare partner

google

IFV

Heel goede ervaring met het Sprekershuys. Goede samenwerking en voorstellen voor sprekers.

eerdere boekingen

OPOD Dordrecht

Hele fijne samenwerking en een top studiedag kunnen verzorgen voor ons stichting OPOD Dordrecht!

Via Google en getipt via Dyade

Peter Rake / Economic Board Groningen

Zeer positief, goed bereikbaar en snel reagerend plus deskundig advies over een passende keynote spreker voor ons event.

Waar ken je ons van?

Via zoeken op het internet

Stefan

Ik zocht een spreker, afkomstig uit de sportwereld, die zou passen bij onze organisatie en topics als leiderschap, ondernemerschap, innovatie en omgaan met tegenslag. Via Sprekershuys hebben we... Ik zocht een spreker, afkomstig uit de sportwereld, die zou passen bij onze organisatie en topics als leiderschap, ondernemerschap, innovatie en omgaan met tegenslag. Via Sprekershuys hebben we hiervoor in Marc Lammers een uitstekende spreker gevonden - ook zijn we vanuit Sprekershuys hierin goed geholpen.

Google

Corné Suikerbuik/AllSolutions

Professioneel, flexibel en afspraak is afspraak

boeking Meike de Jong als Dagvoorzitter Klantendag AllSolutions

Inholland HBO-Verpleegkunde

Heel vriendelijk, snel reagerend en meedenkend voor onze organisatie.

internet

Rabobank

Hele fijne samenwerking! Suzanne denkt mee, is vriendelijk en reageert snel. Top!

Eerder zaken gedaan.