Sfeer
Locatie
Kennis van lesgevende instructeur(s)
Contact via email of telefoon

Anouk Rieswijk

Erg goede ervaring, vanaf het moment dat ik binnenkwam ben ik goed ontvangen. Er hangt een fijne en gemoedelijke sfeer en de lessen die gegeven worden zijn nuttig en goed.

bij boksconditie vaak grote groepen

Boksconditie

Maaike

Boks conditietraining op dinsdag, leuke les, Daan is n prettige trainer. Wel teveel deelnemers bij de les, weinig bewegingsruimte en te warm. Trainen met kleinere groep zou prettiger zijn.

Zie boven

Zie boven

Dirk Parijs

Goede onderlinge sfeer, prettige en gemotiveerde leden met verschillende achtergronden en opleidingsniveaus.

Uitdagende en technisch goede lessen. Aanbod van lessen is zeer...

Uitdagende en technisch goede lessen. Aanbod van lessen is zeer gevarieerd.

Soms kan het leeftijdsverschil in een les erg groot zijn en sommige lessen zijn overvol.

Accomodatie zou iets luxer kunnen. Tijdens Kidssafety wordt de les soms overstemd door de grote kindergroep - akoestiek zou iets kunnen verbeterd.

Akoestiek, accomodatie.

Boksen, fightin'shape, fightclass

Kim

Gezellig, laag drempelig. Professioneel

Fight n shape

roy

Geweldig en ongedwongen sportschool met goede afwisselende lessen

Geen, houden zoals het nu is

Boksen, conditieboksen, fight in shape, kidsafety

Luuk

Fijne sportschool. Ik kom er voor de boksconditietraining. Samen met andere recreanten aan je conditie werken. Helemaal goed!

Boksconditietraining, bokstraining

Tom

Precies zoals ik wil sporten

Betere horeca

Boksen. Mma

Kuijsten

Góed

Kidsafety

Dennis van Bruggen

Gezellige sportschool waar je in een ongedwongen en gezellige sfeer leuke oefeningen krijgt.

Lessen worden steeds drukker bezocht. Voor een beginnende sporter die de oefeningen nog niet kent is dat lastig.

Boksen / boksconditietraining

x

Ik sport nu ong. 1 jaar bij sportschool 013 (1x in de week). Ik heb de sportschool destijds via google gevonden en was na een meelooples meteen overtuigd. Verdere toelichting van mijn ervaringen is... Ik sport nu ong. 1 jaar bij sportschool 013 (1x in de week). Ik heb de sportschool destijds via google gevonden en was na een meelooples meteen overtuigd. Verdere toelichting van mijn ervaringen is te vinden bij "sterke punten" en "verbeterpunten en tips".

De lessen zijn soms erg druk. Het voelt dan frustrerend dat er de ene les wordt gezegd dat er niemand meer wordt toegelaten, maar dat er daarna steeds weer extra mensen lijken te zijn. Ondertussen... De lessen zijn soms erg druk. Het voelt dan frustrerend dat er de ene les wordt gezegd dat er niemand meer wordt toegelaten, maar dat er daarna steeds weer extra mensen lijken te zijn. Ondertussen wordt er wel vaak opgeroepen "op je techniek te letten", maar is er zo dus erg weinig tijd voor feedback.

boksconditie