j.b.bolding

Wat ik belangrijk vind in een behandeling is de interactie, niet domweg oefeningen doen, maar met elkaar bespreken het hoe en waarom, waardoor je zelf meer kijk op de behandeling krijgt. Mede...

Paul

Bijzonder prettig geholpen, Fysio gaf gelijk aan dat het een overzichtelijk probleem was wat ook op korte termijn verholpen bleek. Zowel inhoudelijk als dus ook in het aantal sessie goed geholpen.

Shanna Ottenhoff

Ilona is zeer deskundig, professioneel en heel prettig qua communicatie. Zij begreep mijn klachten direct en kwam direct tot een heel goed behandelingsplan.

Joyce Hovius

Daniël heeft mij heel goed behandeld en uitgedaagd tijdens de sportrevalidatie. Ben zeer tevreden en zal bij een nieuwe blessure ( hoop ik niet) of blessure bij iemand anders zeker de praktijk...

Cees

Ik kwam met pijn en hebben deze op een zeer deskundige mannier verholpen.
Zeer tevreden, was elke fysiotherapie praktijk maar zo als deze

A.R.

Duidelijke diagnose en veel nieuwe informatie/toelichting die voor mij verhelderend was. Begrip en geruststelling. Stimulans om vertrouwen in lichaam terug te krijgen.

Mathew Hughes

De gesprekken waren duidelijk, en aan de hand daarvan is er een passend behandelplan gemaakt. Ben zeer tevreden en raad iedereen aan om daar met zijn/haar klachten heen te gaan

ST Nieuwenhuijsen

Duidelijke uitleg goed onderbouwde therapie

Mylèn

Mijn fysiotherapeut durft het aan om mijn spieren te behandelen met dry needling. Dit is iets wat mijn vorige fysio niet zag zitten. Toch helpt dit mij heel goed.