Roland Groenen

Snelle, heldere communicatie.

Patrick

Goede service, duidelijke uitleg bij de lawine airbags en pieperset meegeleverd.

Paul

Correcte service. Enkel de post.Nl terugzendvoucher wordt in België nergens aanvaard. Gelukkig woon ik vlakbij de grens... En van zaterdagmiddag tot zaterdagmiddag telt volgens mij 7 dagen en geen... Correcte service. Enkel de post.Nl terugzendvoucher wordt in België nergens aanvaard. Gelukkig woon ik vlakbij de grens... En van zaterdagmiddag tot zaterdagmiddag telt volgens mij 7 dagen en geen 8.Maar wel tijdig geleverd,

Reactie Sportrental:

Hoi Paul, Goed om te horen dat het bevallen is. Bij Belgische heenzendingen wordt er altijd een Belgisch retourlabel toegevoegd voor terug sturen met Bpost. Wellicht was er iets mis met de... Hoi Paul, Goed om te horen dat het bevallen is. Bij Belgische heenzendingen wordt er altijd een Belgisch retourlabel toegevoegd voor terug sturen met Bpost. Wellicht was er iets mis met de streepjescode. We konden dan altijd een nieuw label mailen. De huurperiode is de dag van aankomst tot en met de dag van terug sturen. De verzend dagen worden niet meegerekend. Met sportieve groet, Melvin

Maarten Uttien

Fijne communicatie & service

Ralf

Prima geregeld, goede spullen, goede service

Gert

Fijne fietskoffer met goede gebruiksaanwijzing. Op vliegvelden beter te hanteren dan dozen. Correcte en snelle service van het bedrijf.

BVC Cycling team

Positief. gemaakte afspraken worden perfect nageleefd.

Gert Wigchers

Snelle levering, mooie nette fietskoffer. Simpele Retourprocedure.

Riny zanden Vd

Heel nette en correcte service