Anja Klis

Prijzen zijn mooi, veel keuze ook. Helaas niet op tijd binnen, de leverings belofte werd deze keer niet waar gemaakt.

Laren

De levering van de beker duurde langer dan verwacht, vanwege de kleur in het logo op het plaatje. Het resultaat is echter prachtig! Als wij op de hoogte gehouden zouden zijn van de levertijd, zouden... De levering van de beker duurde langer dan verwacht, vanwege de kleur in het logo op het plaatje. Het resultaat is echter prachtig! Als wij op de hoogte gehouden zouden zijn van de levertijd, zouden wij 5 sterren geven. Wij moesten er helaas steeds zelf achteraan bellen.

E. Wiersma

Er staat dat het bedrijf snel levert. Na drie dagen heb ik gebeld. Toen ging de levering heel snel. Ik moest na de webshopbestelling een mail sturen, waarin stond wanneer ik mijn product uiterlijk... Er staat dat het bedrijf snel levert. Na drie dagen heb ik gebeld. Toen ging de levering heel snel. Ik moest na de webshopbestelling een mail sturen, waarin stond wanneer ik mijn product uiterlijk nodig had. Het geleverde product was goed.

Rv de Molenhorst

Erg goed en snelle levering

Zuiderspeeltuin

Goede service

KOT Brielle

Snelle afhandeling van orders

Nico

Prima ervaring. Snelle en goede levering.

van Oudshoorn Glasvezeltechniek BV

Perfect

Willem

Makkelijk kiezen, snelle levering

Silvio Baldussu

Het vijfde jaar op rij medailles en bekers gekocht. Super service, snelle kevering en goede kwaliteit