Verstand van zaken, luistert goed naar klachten ivm behandeling. Goede uitleg van wat er gaat gebeuren en over de oefeningen die je thuis moet doen

Taco

Birte is gedreven en neemt haar werk serieus. Problemen zijn er om opgelost te worden.
Zij is enthousiast dus ik ook.

Ronald Wolfs

Het maakt niet uit welke therapeut(e) je hebt. Bij van Lierop wordt je serieus genomen en goed behandelt. Het was mij in de onderrug geschoten en Birthe ik heb echt een super behandeling gehad en... Het maakt niet uit welke therapeut(e) je hebt. Bij van Lierop wordt je serieus genomen en goed behandelt. Het was mij in de onderrug geschoten en Birthe ik heb echt een super behandeling gehad en een simpel advies dat gewoon werkt. Niet te moeilijk maar voor mij nog uitdagend. Maar door de enthousiaste begeleiding voelde ik me schuldig als ik het niet deed. De therapeuten zijn gewoon enthousiast, kundig en begrijpen dat je niet alles kunt doen, maar dagen je wel of dragen je wel op het te doen. Deze combinatie maakt dat ik het serieus nam en dat heeft absoluut bijgedragen aan mijn herstel en soepelheid.

Kim

Vriendelijk, goed advies en de klachten zijn verholpen.

De pijn is volledig verdwenen, dit allemaal zonder enorm veel te moeten oefenen. De begeleiding was goed en de fysio was altijd bereikbaar.

In 2020 en 2021 ben ik een aantal keren behandeld door Linda Honings-Pasman. Vanaf de allereerste behandeling voelde het contact heel veilig en vertrouwd. Linda luistert heel goed naar je klachten... In 2020 en 2021 ben ik een aantal keren behandeld door Linda Honings-Pasman. Vanaf de allereerste behandeling voelde het contact heel veilig en vertrouwd. Linda luistert heel goed naar je klachten en legt goed uit wat zij waarneemt. Daarbij doet zij altijd een stapje extra om te achterhalen wat er aan de hand is. Linda communiceert duidelijk en helder op een prettige manier. Je krijgt het gevoel dat ze je klachten serieus neemt. Bovendien is Linda een open, aardig en toegankelijk. Ik ben in de loop der jaren bij diverse fysio's geweest, voor mij voelde dit contact heel goed. Het blijft altijd een gok om zo maar ergens een afspraak te maken maar van de keuze om een afspraak bij Linda te maken heb ik geen moment spijt gehad. Als je op zoek bent naar een open, vriendelijke en zeer deskundige fysiotherapeut dan kan ik Linda van harte aanbevelen.

Ze is heel professioneel en verdiept zich in mijn medisch probleem en gaat met aandacht en zorg te werk.

Koen

Communicatief sterk, vriendelijk en geduldig. Ze heeft geweldig werk geleverd.